Gratis Dekaler?

9000_robin
14 december 2008 · 132 Inlägg

Tja tänkte höra om det är nån som vet bra sidor där man kan beställa gratis Dekaler?
reklar Dekaler elller liknande.
Hittade en som skrivit ett blogg inlägg här på garaget om gratis dekaler så jag gick in på sidan och beställde.
men tänkte se om det fanns fler att beställa.

Tacksam för svar //robin:P

TritoN Motorburen Ungdom
14 december 2008 · 499 Inlägg

Vill du dela med dig av hemsidan ? Kanske finns någon tuff man ska sätta på pärlan wink

Senast redigerat av TritoN (14 december 2008)

Jag gasade upp den till 100 och slog i 2:an ..
Kolla in mitt projekt på mitt Galleri!
www.garaget.org/Triton
weian Concordia res parvae crescent
14 december 2008 · 924 Inlägg

dekaler brukar ju anars kosta iaf en liten slant

I'm 667 neighbur of the beast
www.rushracing.se
Volvo V40 T4 "SilverPilen" (2003)
Bjork OEM <3
14 december 2008 · 6 957 Inlägg

Är de för mkt att beställa för 2-300kr på dekaltrim å få vilka du vill?

OEM <3
9000_robin
14 december 2008 · 132 Inlägg

nej för mycket är det inte men Gratis är gott.

TRITON: jag ska kolla vad det va för adress på hemsidan. så skriver jag det i den här tråden senare ikväll har det hemma på min data. dock får du inte välja dekaler du får det hemskickat och det är gratis. tror bara dom har en sorts dekaler.

_Jonex_ Byggare Behm
14 december 2008 · 562 Inlägg

För det första.. Varför ska VI betala för att ha en logga på bilen , det är ju FFS VI som borde
få betalt för att vi gör reklam åt dom , fuck off alla som säljer egna reklam-dekaler typ Blueride..
Dom borde man få gratis vid en order... Do88 gör precis så.
Det kallar jag smart marknadsföring.
Och nej, jag vet inga fler ställen som ger ut dekaler.. kanske BRL om dom får någon över..

Långt ifrån proffs men gör det jag kan.
Sköter man saker snyggt så klarar man sig bättre, alltid.
xorox_88 Smack that ass!!
14 december 2008 · 2 953 Inlägg

TritoN skrev:
Vill du dela med dig av hemsidan ? Kanske finns någon tuff man ska sätta på pärlan wink

skulle tippa på Banditmovie.org

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
nordstromj
14 december 2008 · 1 772 Inlägg

Inte helt gratis men om ni beställer något ifrån dekaltrim.nu kan ni passa på att ange "garaget" som rabatt kod så får ni två st små garaget dekaler gratis + 15% rabatt på köpet smile

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=7832

Senast redigerat av NordstromJ (14 december 2008)

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.
BMW 320d (2007)
snapshot
14 december 2008 · 908 Inlägg

nån som vet vart man kan köpa flaggor me bil märken på ? har sett flera flaggor eller är de stulna från butiker ? ^^

9000_robin
14 december 2008 · 132 Inlägg

Skrev att jag skulle återkomma med adressen senare ikväll men andressen va den som xorox_88 skrev här. så vet du.

Ja håller med borde va gratis eftersom man gör reklam för firmorna. det borde dom ju tjäna på.

Johnson
14 december 2008 · 613 Inlägg

Vill du ha från olika företag så kan de bara va å maila å tigga smile
De gjorde ja till min "rally rekord" hehe Fick en massa

Ford Mondeo (2010)
Austin Mini 1000 "Fars bil" (1972)
Rover Mini (1991)
9000_robin
26 december 2008 · 132 Inlägg

He he okey.
ja får väl göra det.
för den där jäkla skit sidan jag beställde gratis på har jag ju inte fått nått ifrån alls.
nu står det helt plötsligt att det är slut.
tråkigt får väl leta vidare...

Ghost_Face
26 december 2008 · 517 Inlägg

När man beställer/köper produkter från div. företag kan man ju alltid fråga om dem kan skicka med lite dekaler etc. Tror de flesta företag skulle uppskatta att folk vill skylta med deras logotyp/produkt så de skickar nog gladeligen med ett par klistermärken.


Johnson skrev:
Vill du ha från olika företag så kan de bara va å maila å tigga smile
De gjorde ja till min "rally rekord" hehe Fick en massa

Hur bemöttes du av dem du försökte "tigga" ihop reklam-prylarna av? smile

andreas_gbg_
27 december 2008 · 1 634 Inlägg

Skulle aldrig i mitt liv sätta på reklamdekaler som jag fått betala för. Precis samma som att jag aldrig skulle sätta på reklam för ett företag som inte erbjudit mig något. Lite skillnad att tex göra reklam för "garaget.org" eller liknande för en förening man gillar eller har någon anknytning till.

De priser diverse företag tar för sina dekaler är väl egentligen bara en symbolisk summa för att folk inte skall beställa "100st" för skojs skull. Tror inte att det är många som backar för en kund som ber om gratis dekal att sätta på sin bil. I sånna fall är de ju helt fel ute.

Så för att hålla sig till trådskaparens fråga: Ring du eller besök det företag som har en dekal du skulle vilja slänga på din bil.

Mvh Andreas

Senast redigerat av andreas_gbg_ (27 december 2008)

Numera Saab 9-5 Aero -00
TireSlayer Tvivlare
27 december 2008 · 2 266 Inlägg

ska man ändå beställa grejer från ett företag t.ex. e dom säkert inte sena på att skicka med ett par dekaler, har fått medskickat från ett par företag förr som jag beställt grejer från, men att dom kanske vill ha betalt för frakt etc. kanke man får va beredd på, men som dom andra säger, ring/mejla och hör smile

You can't polish a turd, but you can roll it in glitter.
Med reservation för ev. felskrivningar.
Dubs I got Dubs!
27 december 2008 · 2 423 Inlägg

Beckstroem skrev:
nån som vet vart man kan köpa flaggor me bil märken på ? har sett flera flaggor eller är de stulna från butiker ? ^^

tradera

Lexus RX 300 "The Pursuit Of Perfection" (2000)
volvo_nicke3 Avstängd
27 december 2008 · 519 Inlägg

9000_robin skrev:
nej för mycket är det inte men Gratis är gott.

TRITON: jag ska kolla vad det va för adress på hemsidan. så skriver jag det i den här tråden senare ikväll har det hemma på min data. dock får du inte välja dekaler du får det hemskickat och det är gratis. tror bara dom har en sorts dekaler.

haha ja gratis är jävligt gött men billigt funkar tongue xD

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)
Smajly
27 december 2008 · 3 059 Inlägg

Kan inte heller fatta varför folk vill betala för dekaler och göra massvis med reklam för företag dom aldrig kommer få nått från.

J-P-R DO IT LOW STYLE
27 december 2008 · 1 342 Inlägg

Dekaler kan förstöra en fin bil. Väck med skiten.

9000_robin
27 december 2008 · 132 Inlägg

Okey tack för alla tips. jag har nu skickat en förfrågan om jag skulle kunna få några dekaler får väll se vad dom svarar.
skickade bland annat till MDS, Autosound.se ,

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang