3562
Sök

Inför: Vingåkraträffen (Realcar och Garaget). 23 maj i Vingåker

Administratör
11 962 Inlägg
4 maj 2009
Trådstartare
Då var det dags igen! Realcar och Garaget inbjuder till Vingåkraträffen den 23:e maj!

Var: Realcar, Bondegatan 44, Vingåker (Visa på karta)
När: 23 maj (11.00 - 15.00)
Incheckning och tvätt för utställare: 08.00- (Kom i tid!)

Så.... vilka hade tänkt och dyka upp då? smile

PS. Självklart har Realcar butiken öppen under dagen.

EDIT:
Bänkning av bilar hela dagen! Maxe Bil & Marin kommer att finnas på plats med bromsbänk från VTECH.

Många toppbilar kommer att finnas på plats, bland annat P-A som visar upp sina extrema Saab 9-3!
Senast redigerat av chrizz (22 maj 2009)

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Administratör
11 962 Inlägg
4 maj 2009
Trådstartare
Plockar troligen bort formuläret den 22:a nån gång, men vänta inte för länge... smile

Administratör
11 962 Inlägg
7 maj 2009
Trådstartare
Det kommer bli riktigt bra det här! Ni som är sugna på nyckelband kan ju passa på och komma förbi och hämta ett i gorg-tältet smile

Administratör
11 962 Inlägg
7 maj 2009
Trådstartare
Det här med besked kan dröja. Vissa får det snabbare än ändra, men räkna med en vecka åtminstone efter att du anmält dig (gäller naturligtvis inte om man anmäler sig 7 dagar innan eventet eller senare wink

Vi skickar endast ut mail och/eller SMS till de som kommer med. Ni andra är naturligtvis också välkomna att besöka, men vi kan inte ta in hur många bilar som helst, utan vi måste helt enkelt gallra lite.

Administratör
11 962 Inlägg
14 maj 2009
Trådstartare
Bänkning av bilar hela dagen! Maxe Bil & Marin kommer att finnas på plats med bromsbänk från VTECH.

Många toppbilar kommer att finnas på plats, bland annat P-A som visar upp sina extrema Saab 9-3!

wohooo wink

Administratör
11 962 Inlägg
14 maj 2009
Trådstartare
Minister skrev:
chrizz skrev:

Hur mycket kostar detta?

Det är en mycket bra fråga, jag bollar över det till Tim på Realcar så får han svara här i tråden när/om han vet.

Administratör
11 962 Inlägg
15 maj 2009
Trådstartare
Minns inte om jag skrivit det tidigare, men ni uställare som vill ha nyckelband och/eller dekaler kan komma förbi Garaget-tältet och hämta gratis

Administratör
11 962 Inlägg
15 maj 2009
Trådstartare
evilaudio skrev:
ja e inte anmäld å tänker inte komma eller..haha

Varför inte?

Administratör
11 962 Inlägg
15 maj 2009
Trådstartare
evilaudio skrev:
chrizz skrev:
evilaudio skrev:
ja e inte anmäld å tänker inte komma eller..haha

Varför inte?

för att ingen betalar mig för att åka dit..hehe

ska ju till norge helgen efter å då måste bilen va klar till 100% big_smile

Jag kan erbjuda ett gorg-nyckelband, funkar det? wink

Administratör
11 962 Inlägg
15 maj 2009
Trådstartare
evilaudio skrev:
chrizz skrev:
evilaudio skrev:

för att ingen betalar mig för att åka dit..hehe

ska ju till norge helgen efter å då måste bilen va klar till 100% big_smile

Jag kan erbjuda ett gorg-nyckelband, funkar det? wink

ska fråga han som kör bärgaren om han går me på de...haha

Ni kan få varsitt, inga problem! wink

Administratör
11 962 Inlägg
15 maj 2009
Trådstartare
evilaudio skrev:
chrizz skrev:
evilaudio skrev:

ska fråga han som kör bärgaren om han går me på de...haha

Ni kan få varsitt, inga problem! wink

inga problem om du står för soppan..;9

Jag avstår smile

Administratör
11 962 Inlägg
19 maj 2009
Trådstartare
Urkas skrev:
Frågan kanske är ställd tidigare i tråden, men jag orkar inte leta..

Men varför bara 11-15? Det är ju inga timmar alls ju! Eller är det bara jag som är bortskämd på dom träffarna jag varit på?

Av erfarenhet så tröttnar folk runt den tiden. Onödigt att dra ut på det i onödan. För utställarna så börjar det hela redan med start 08 dessutom. 08-15 är en helt annat sak, men för besökare så får 11-15 räcka smile

Administratör
11 962 Inlägg
19 maj 2009
Trådstartare
Vi kommer inte att skicka ut något till de som inte är antagna, men jag kan säga nu att ni som anmält er för längesen (senast idag kl 12:00) men inte fått någon slags bekräftelse, varken över mail eller SMS, så är det med stor sannolikhet så att ni inte är "antagna". Ni får mer än gärna dyka upp ändå dock, men ni får parkera på besöksparkeringen.

Ang. besked ifall anmälan kommit fram så är det 100% säkert att anmälan är mottagen ifall ni fick upp ett enkelt textmeddelande "Tack för din anmälan" (t.ex.) efter att ni tryckt på "Skicka" i formuläret..

Anmälning kan fortfarande göras, men det börjar bli ont om platser kvar...

Mvh

PS. Snälla, skicka inga PM om "Varför kom jag inte med?", "Kom jag med?" osv. Det har kommit in väldigt många anmälningar i år och vi har fått neka många. Det finns ingen möjlighet för oss att ge personlig respons till alla. Men ni är som sagt alla välkomna att besöka träffen ändå!

Administratör
11 962 Inlägg
19 maj 2009
Trådstartare
timnordlof skrev:
De som behöver ha el (till bilstereo) under dagen behöver anmäla detta till mig INNAN träffen. Och INTE via PM här på Garaget...

tim@realcar.se eller 0151-511880.

Citerar för att uppmärksamma detta ytterligare.

Administratör
11 962 Inlägg
19 maj 2009
Trådstartare
Freddeponken skrev:
chrizz skrev:
Vi kommer inte att skicka ut något till de som inte är antagna, men jag kan säga nu att ni som anmält er för längesen (senast idag kl 12:00) men inte fått någon slags bekräftelse, varken över mail eller SMS, så är det med stor sannolikhet så att ni inte är "antagna". Ni får mer än gärna dyka upp ändå dock, men ni får parkera på besöksparkeringen.

Ang. besked ifall anmälan kommit fram så är det 100% säkert att anmälan är mottagen ifall ni fick upp ett enkelt textmeddelande "Tack för din anmälan" (t.ex.) efter att ni tryckt på "Skicka" i formuläret..

Anmälning kan fortfarande göras, men det börjar bli ont om platser kvar...

Mvh

PS. Snälla, skicka inga PM om "Varför kom jag inte med?", "Kom jag med?" osv. Det har kommit in väldigt många anmälningar i år och vi har fått neka många. Det finns ingen möjlighet för oss att ge personlig respons till alla. Men ni är som sagt alla välkomna att besöka träffen ändå!

Stopp nu, nu måste jag yttra mig lite här! vadå menar du/ni att ni inte meddelar folk personligen om dom inte kom med som utställare på träffen? Här anmäler sig folk och får gå och vänta flera dagar/ veckor utan att få ett svar och sen får dom läsa detta i tråden...hmm känns ju shysst! Har en person ansträngt sig och fyllt i en anmälan så är det väl inte så svårt att skicka ett svar personligen till denne att han ej kom med etc.

Eller så var meddelandet vid skickad anmälan Tack för din anmälan! Vi hör av oss löpande till de vi väljer ut., vilket egentligen säger allt.

mvh

Administratör
11 962 Inlägg
20 maj 2009
Trådstartare
AMG-Mannen skrev:
Min bil är uttagen och jag hade tänkt att komma, men jag har tyvärr fått förhinder så jag kan inte komma mad Vet inte vart jag avanmäler mig så jag skriver här i denna tråden istället.

Hoppas ni får trevligt cool

Det går bra här. Trist att du inte kunde komma. Du hade blivit ensam Mercedes på träffen smile

Mvh

Administratör
11 962 Inlägg
20 maj 2009
Trådstartare
daniel_83 skrev:
En fråga bara. Hur är det med mat??
Kommer det finnas eller?

Absolut! Det kommer att finnas.

Administratör
11 962 Inlägg
20 maj 2009
Trådstartare
Dark_Angel skrev:
Minister skrev:
På tal om ingenting, vilka klasser kommer utställarna att delas in i?

precis, undrar jag med. och sen är det första gången vi ska på en riktig utställning och har ingen aning om hur man kommer stå??

Bara att ställa sig där man känner för eller står man i olika grupper eller vad man ska säga? smile

Ni får instruktioner i entren och blir guidade dit ni ska. Det blir inga problem smile

Administratör
11 962 Inlägg
22 maj 2009
Trådstartare
SpeedArt skrev:
Om man inte kan komma av någon anledning ska man "anmäla" detta eller bara ge fan i att komma?

Anmäl det till mig isåfall. Kan inte du komma så ger vi gärna din plats till någon annan istället.

Administratör
11 962 Inlägg
23 maj 2009
Trådstartare
Verkar bli fint väder! Ses!

Sök