Eftersnack Wangan Meet 8:e Maj @ Väla köpcenter Helsingborg

DrCain
8 maj 2010 · 2 Inlägg

SIR_Pierre skrev:
Niiice med många bilder.. kan du inte fixa så man kan klicka upp dom i större eller kanske länka till en RAR fil med dom i större format?


Och givetvis om du har fler på min 350Z så vill jag se det smile

Dom är ganska stora redan nu, det är webläsaren som resizar dom. Men kan slänga upp en rar med full size 12Mpixlar sen när jag kommer hem.

Tyvärr tog jag inte fler bilder på din bil. Men den är jäkla snygg måste jag säga.

Mx5-Glidaren
8 maj 2010 · 18 Inlägg

Ni hittar fler bilder under: http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … cat=103205

Senast redigerat av Mx5-Glidaren (8 maj 2010)

SIR_Pierre Sir
8 maj 2010 · 737 Inlägg

DrCain skrev:

SIR_Pierre skrev:
Niiice med många bilder.. kan du inte fixa så man kan klicka upp dom i större eller kanske länka till en RAR fil med dom i större format?


Och givetvis om du har fler på min 350Z så vill jag se det smile

Dom är ganska stora redan nu, det är webläsaren som resizar dom. Men kan slänga upp en rar med full size 12Mpixlar sen när jag kommer hem.

Tyvärr tog jag inte fler bilder på din bil. Men den är jäkla snygg måste jag säga.

tackar tackar smile och din var i jävligt fint skick,

Jag får inte upp bilderna i större skick än dom syns på forumet

Lundberg_
8 maj 2010 · 391 Inlägg

Helt klart värt att åka bil i 4timmar smile
Stort plus till er som hade hand om det smile

WeDo
8 maj 2010 · 3 390 Inlägg

En Inför tråd ska aldrig göras om till en Eftersnack. För detta ska en helt ny tråd startas.

Låser här.

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang