Garaget v8.0 - Anmäl buggar här tack

sirmiro Double-Unicorn Rider
10 januari 2010 · 2 486 Inlägg

te_wik skrev:

sirmiro skrev:

sk8ville skrev:

Har aldrig fungerat för mig heller.

Kan man få det?
Vilken inställning har jag missat? smile

http://www1.garaget.org/gallery/archive/27325/834548_5gppe6.jpg



Den? tongue

Edit: oj va litet.. tongue



Mvh Tommy

Jodå, den knappen har jag hittat. Men den gör inte att jag får någon notering att det hänt något med de trådar jag prenumererar på.
Dvs samma fel som de ovan har med. Men jag antar att det är i mina inställningar felet ligger och att jag missat en kryssruta, men var finns den kryssrutan? smile

Vet att folk har sagt att de får mail när saker händer, men har inte sett det själv, vore ju ganska smart. big_smile

te_wik Forummoderator
10 januari 2010 · 12 813 Inlägg

sirmiro skrev:

te_wik skrev:

sirmiro skrev:

Kan man få det?
Vilken inställning har jag missat? smile

http://www1.garaget.org/gallery/archive/27325/834548_5gppe6.jpg



Den? tongue

Edit: oj va litet.. tongue



Mvh Tommy

Jodå, den knappen har jag hittat. Men den gör inte att jag får någon notering att det hänt något med de trådar jag prenumererar på.
Dvs samma fel som de ovan har med. Men jag antar att det är i mina inställningar felet ligger och att jag missat en kryssruta, men var finns den kryssrutan? smile

Vet att folk har sagt att de får mail när saker händer, men har inte sett det själv, vore ju ganska smart. big_smile

Så länge du använder den mailadressen som du angett när du registrerat dig så ska du få mail dit när det händer något i tråden.

Men det krånglar för mig med, oftast kommer det.. men ibland inte. Detta har nog mer med vilken mail man använder sig av. Hotmail fungerar iaf si och så smile




Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
sirmiro Double-Unicorn Rider
10 januari 2010 · 2 486 Inlägg

te_wik skrev:

sirmiro skrev:

te_wik skrev:

http://www1.garaget.org/gallery/archive/27325/834548_5gppe6.jpg



Den? tongue

Edit: oj va litet.. tongue



Mvh Tommy

Jodå, den knappen har jag hittat. Men den gör inte att jag får någon notering att det hänt något med de trådar jag prenumererar på.
Dvs samma fel som de ovan har med. Men jag antar att det är i mina inställningar felet ligger och att jag missat en kryssruta, men var finns den kryssrutan? smile

Vet att folk har sagt att de får mail när saker händer, men har inte sett det själv, vore ju ganska smart. big_smile

Så länge du använder den mailadressen som du angett när du registrerat dig så ska du få mail dit när det händer något i tråden.

Men det krånglar för mig med, oftast kommer det.. men ibland inte. Detta har nog mer med vilken mail man använder sig av. Hotmail fungerar iaf si och så smile




Mvh Tommy

De sakerna stämmer som de är.
Använder mig av gmail.
Har inte fått ett enda mail om uppdatering i trådar sen jag skapade användaren och har ett 20tal av dem.

Senast jag fick mail från garaget.org var 2008-09 enligt min inbox (kan ha raderat något) det var om vänförfrågan, men det har jag inte fått mail om på senare tid.

Är det en bugg eller bara jag som klantat inställningar?

Wanegardh Asgammal medlem.
10 januari 2010 · 2 246 Inlägg

sirmiro skrev:

te_wik skrev:

sirmiro skrev:

Jodå, den knappen har jag hittat. Men den gör inte att jag får någon notering att det hänt något med de trådar jag prenumererar på.
Dvs samma fel som de ovan har med. Men jag antar att det är i mina inställningar felet ligger och att jag missat en kryssruta, men var finns den kryssrutan? smile

Vet att folk har sagt att de får mail när saker händer, men har inte sett det själv, vore ju ganska smart. big_smile

Så länge du använder den mailadressen som du angett när du registrerat dig så ska du få mail dit när det händer något i tråden.

Men det krånglar för mig med, oftast kommer det.. men ibland inte. Detta har nog mer med vilken mail man använder sig av. Hotmail fungerar iaf si och så smile




Mvh Tommy

De sakerna stämmer som de är.
Använder mig av gmail.
Har inte fått ett enda mail om uppdatering i trådar sen jag skapade användaren och har ett 20tal av dem.

Senast jag fick mail från garaget.org var 2008-09 enligt min inbox (kan ha raderat något) det var om vänförfrågan, men det har jag inte fått mail om på senare tid.

Är det en bugg eller bara jag som klantat inställningar?

Det fungerar för mig.
Jag använder XP och Hotmail.

B4m3e
10 januari 2010 ·

Skönt de är måånga fler som har problem.
Då är de inte jag som är idiot (hoppas jag)
Men detta måste ju ändras så de funkar,
för de är skit tråkigt o inte kunna bevaka.

Xp- Gmail
win 2k3 server - Gmail
Vista - Gmail
Windows 7 - Gmail

Funkar inte!

Senast redigerat av B4m3e (10 januari 2010)

ZonaX Svetsare
10 januari 2010 · 3 150 Inlägg

Trodde mest det va för att man skulle se i forumet vilka trådar man prenumererade på  smile  Inte att man skulle bli underrättad om det hände nåt nytt  xD    Så nej det funkar inte för mig heller.  XP  och Spray Mail.

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
B4m3e
11 januari 2010 ·

Okej....

sk8ville
11 januari 2010 · 653 Inlägg

Chrizz har du någon kommentar om detta?

Smoke tires not drugs
Toyota Supra "mkiv TT" (1993)
Nissan Navara V6 diesel "Brukisen" (2011)
B4m3e
11 januari 2010 ·

sk8ville skrev:
Chrizz har du någon kommentar om detta?

Tror inte de, jag skicka mail till honom för ett par veckor sedan....

twin_cam Smålänning
11 januari 2010 · 7 877 Inlägg

Stora bilder funkar inte riktigt i Google Chrome...

http://forumbilder.se/images/931201092404Pfe16.jpg

Minns inte om det va likadant innan uppdateringen, men det blir likadant oavsett vilken bild man visar, oavsett om man trycker F5 wink

Har senaste Chrome.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
turboforssen Telge Drifting Team
11 januari 2010 · 5 398 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/59194/836126_5yvols.jpg
funkar bra för mig smile

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/
Volvo v70 (1997)
Volvo 960 (1991)
MeloveGolf Vw trimmare
12 januari 2010 · 2 995 Inlägg

chrizz om man kollar på statistik rutan så säger den:

Kommentarer: 2 147 483 647

2,1 miljarder känns lite väl mycket eller? 147 miljoner också.

BMW X3 "3.0i Vardagsbilen" (2004)
B4m3e
12 januari 2010 ·

ingenting händer så skriver jag samma meddelade igen så de inte glöms bort!

Hejsan!
För ett par veckor sen mailade jag Christian Marcos på garaget angående mitt
problem med att jag aldrig får något mail när jag bevakar ett ämne på forumsdelen.
Då jag inte fått något svar nu, så tänker jag forska vidare i varför det inte
fungerar. Då jag pratat med tre andra poolare och ingen av dom har det
till att funka. Varken på Safari, Internet explorer eller Mozilla Firefox, Mac, xp eller vista. De spelar
ingen som helst roll. För de funkar bara inte!

Om ni inte ansvarig på garaget vill ta något ansvar för detta, så får jag försöka
hitta någon här på forumsdelen som kanske har lösning.

Tacksam för svar!

Mvh BamZe

chrizz Administratör
12 januari 2010 · 11 780 Inlägg

Jag fick följande till min gmail idag:

B4m3e har svarat i tråden 'Garaget v8.0 - Anmäl buggar här tack' som du prenumererar på. Det kan finnas fler nya svar i tråden, men detta är det enda meddelandet du får tills du besöker forumet igen.

Inlägget kan hittas på adressen http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 7#p2067267

Jag har sagt det förut, men kan säga det igen, jag vet inte varför det fungerar för vissa men inte för andra.

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
B4m3e
12 januari 2010 ·

Låter konstigt de bara funkar för dig... sad

chrizz Administratör
12 januari 2010 · 11 780 Inlägg

Notera dock att inga mail skickas ut ifall ni är inloggade (dvs "online"). Alltså, om ni besöker sidan regelbundet under hela dygnet så är sannolikheten stor att ni inte får ett enda mail fast det har skrivits inlägg i de trådar ni prenumerarerar på. Om ni är inaktiva en stund så anses ni inte längre vara online, och de inlägg som skrivs därefter i en tråd ni prenumererar på anses som nya för er och email ska då skickas ut för det första nya inlägget (det skickas inte ut fler än ett mail även om det finns flera för er olästa inlägg i tråden).

Mvh

Senast redigerat av chrizz (12 januari 2010)

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
sk8ville
12 januari 2010 · 653 Inlägg

chrizz skrev:
Notera dock att inga mail skickas ut ifall ni är inloggade (dvs "online"). Alltså, om ni besöker sidan regelbundet under hela dygnet så är sannolikheten stor att ni inte får ett enda mail fast det har skrivits inlägg i de trådar ni prenumerarerar på. Om ni är inaktiva en stund så anses ni inte längre vara online, och de inlägg som skrivs därefter i en tråd ni prenumererar på anses som nya för er och email ska då skickas ut för det första nya inlägget (det skickas inte ut fler än ett mail även om det finns flera för er olästa inlägg i tråden).

Mvh

Jag var bortrest en vecka nu under julen men fick endå inget mail. Eller jag var inte inaktiv tillräckligt länge?

Smoke tires not drugs
Toyota Supra "mkiv TT" (1993)
Nissan Navara V6 diesel "Brukisen" (2011)
chrizz Administratör
12 januari 2010 · 11 780 Inlägg

sk8ville skrev:

chrizz skrev:
Notera dock att inga mail skickas ut ifall ni är inloggade (dvs "online"). Alltså, om ni besöker sidan regelbundet under hela dygnet så är sannolikheten stor att ni inte får ett enda mail fast det har skrivits inlägg i de trådar ni prenumerarerar på. Om ni är inaktiva en stund så anses ni inte längre vara online, och de inlägg som skrivs därefter i en tråd ni prenumererar på anses som nya för er och email ska då skickas ut för det första nya inlägget (det skickas inte ut fler än ett mail även om det finns flera för er olästa inlägg i tråden).

Mvh

Jag var bortrest en vecka nu under julen men fick endå inget mail. Eller jag var inte inaktiv tillräckligt länge?

Jorå, det var du wink

Om du har prenumerationer och det har skrivits inlägg i dessa när du inte var online så ska du ha fått mail.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
twin_cam Smålänning
12 januari 2010 · 7 877 Inlägg

turboforssen skrev:
http://www1.garaget.org/gallery/archive/59194/836126_5yvols.jpg
funkar bra för mig smile

Skumt...

Får prova att knappa lite då smile

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
sk8ville
12 januari 2010 · 653 Inlägg

chrizz skrev:

sk8ville skrev:

chrizz skrev:
Notera dock att inga mail skickas ut ifall ni är inloggade (dvs "online"). Alltså, om ni besöker sidan regelbundet under hela dygnet så är sannolikheten stor att ni inte får ett enda mail fast det har skrivits inlägg i de trådar ni prenumerarerar på. Om ni är inaktiva en stund så anses ni inte längre vara online, och de inlägg som skrivs därefter i en tråd ni prenumererar på anses som nya för er och email ska då skickas ut för det första nya inlägget (det skickas inte ut fler än ett mail även om det finns flera för er olästa inlägg i tråden).

Mvh

Jag var bortrest en vecka nu under julen men fick endå inget mail. Eller jag var inte inaktiv tillräckligt länge?

Jorå, det var du wink

Om du har prenumerationer och det har skrivits inlägg i dessa när du inte var online så ska du ha fått mail.

Men det har jag inte.

Smoke tires not drugs
Toyota Supra "mkiv TT" (1993)
Nissan Navara V6 diesel "Brukisen" (2011)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang