Tona bilrutorna i Jönköpingstrakten

_Calibra_
7 mars 2010 · 25 Inlägg

hallå

tänkte kolla om det är någon som är bra på att tona bilrutor. Hade
tänkt att tona bakrutorna på min Saab 9-3 SC, hör av er eller skriv om det är någon
som är sugen och som är BRA på det!

criller Aktiv Medlem
7 mars 2010 · 1 303 Inlägg

Crille på solfilmsmontage ska tydligen vara riktigt duktig.

Har dock inga erfarenheter utav det då jag monterar själv..men alla rekomenderar honom.

Mvh Christian
_Calibra_
7 mars 2010 · 25 Inlägg

glömde nämna att det vore perfekt om personen fanns här i närheten av småland hehe. men om han är så bra som du påstår så kan man kankse ta en semestertripp till gbg och få rutorna fixade tongue

criller Aktiv Medlem
8 mars 2010 · 1 303 Inlägg

_Calibra_ skrev:
glömde nämna att det vore perfekt om personen fanns här i närheten av småland hehe. men om han är så bra som du påstår så kan man kankse ta en semestertripp till gbg och få rutorna fixade tongue

Nej nej det stod "Jönköping" och jag menade jönköping med

http://www.solfilmsmontage.com/

Mvh Christian
Goffen Administratör
8 mars 2010 · 2 974 Inlägg

Jag ska tona min bil hos http://www.garaget.org/SOLFILM han har varit mästare i nån form i solfilmsmontering! Om vi blir några kanske han kommer hit o gör det wink

En kopp av den svarta såsen...
Audi A4 TDI quattro "Smurfen" (2021)
Volkswagen Polo R-Line "Edition 40" (2017)
_Calibra_
8 mars 2010 · 25 Inlägg

ja det vore skit bra ju om han kunde komma. vi får styra upp något! vore skit bra om han
hade tid och ork till det:P

criller Aktiv Medlem
8 mars 2010 · 1 303 Inlägg

Sen har du ju andra i jönköping tex ror http://ror.nu/ dom är duktiga med big_smile

Mvh Christian
_Calibra_
8 mars 2010 · 25 Inlägg

ja verkar finnas en del. får sitta och maila runt och kolla lite priser, brukar ju skilja en del
ibland. vet inte om jag vill ge mej på det själv. har provat några gånger men har alltid slutat
med att filmen ryker av och man går där ifrån förbannad

_Calibra_
9 mars 2010 · 25 Inlägg

Goffen skrev:
Jag ska tona min bil hos http://www.garaget.org/SOLFILM han har varit mästare i nån form i solfilmsmontering! Om vi blir några kanske han kommer hit o gör det wink

det finns en kille i vaggeryd som är bra på att tona. hört talas om mikael stork?

Goffen Administratör
9 mars 2010 · 2 974 Inlägg

Jodå honom känner jag.... vet att hans jobb kan variera dock. Och jag är ute efter ett 100%igt resultat och det fick jag av jörgen på min RS så han känns som det säkra kortet i denna lek.

En kopp av den svarta såsen...
Volkswagen Polo R-Line "Edition 40" (2017)
Audi A4 TDI quattro "Smurfen" (2021)
NissanMotorsport
9 mars 2010 ·

Vissa Glasmästerier tonar rutor..

criller Aktiv Medlem
9 mars 2010 · 1 303 Inlägg

_Calibra_ skrev:

Goffen skrev:
Jag ska tona min bil hos http://www.garaget.org/SOLFILM han har varit mästare i nån form i solfilmsmontering! Om vi blir några kanske han kommer hit o gör det wink

det finns en kille i vaggeryd som är bra på att tona. hört talas om mikael stork?

Är det han som är ganska liten och haltar? har är mörkhyad?

Isåfall har han tonat min gammla audi..och det blev ganska bra tycker jag tongue

Mvh Christian
_Calibra_
9 mars 2010 · 25 Inlägg

ja det är han. ja han har tonat ett antal bilar åt mej med, men som sagt arbetet varierar. men det är
en sak man får prioritera. priset är ju betydligt mindre hos honom än vad det hade blivit hos en firma? rätta mej om jag har fel. ligger väl runt 3000 k på en firma eller?

criller Aktiv Medlem
9 mars 2010 · 1 303 Inlägg

_Calibra_ skrev:
ja det är han. ja han har tonat ett antal bilar åt mej med, men som sagt arbetet varierar. men det är
en sak man får prioritera. priset är ju betydligt mindre hos honom än vad det hade blivit hos en firma? rätta mej om jag har fel. ligger väl runt 3000 k på en firma eller?

Ja något sådant är det nog ja.. fick bra pris hos micke iallafall tongue gratis big_smile

Mvh Christian
_Calibra_
9 mars 2010 · 25 Inlägg

hehe ja det va inte farligt. men du känner honom då eller?

YipYip
10 mars 2010 · 308 Inlägg

säg till om du hittar någon bra. Är sugen på att tona min RS bakrutor oxå smile

Skoda Octavia RS "Taxen" (2001)
_Calibra_
10 mars 2010 · 25 Inlägg

ja vi hade kunnat gå ihop ett gäng som det skrevs tidigare här i forumet och försöka få hit
killen som va bra på toning från skåne.

jokkan
10 mars 2010 · 49 Inlägg

Både min vita supra och min bmw har Chrille för solfilmmontage i JKPG gjort. Toppen resultat. Dom flesta jag känner lämnar in sina bilar det och alla har blivit nöjda. Så rekommenderar starkt Chrille..

speedfreak racing Arbetsnarkoman...
10 mars 2010 · 1 098 Inlägg

Har du ingen kompis som kan då?`Brukar alltid finnas någon i bekantskapskretsen som är duktig smile

Så länge det retar dej är ja nöjd ;)
Volvo 760 T5-R "Den urballade sleepern" (1988)
Audi RS4 "SRS4 Bullet Edition" (2001)
_Calibra_
10 mars 2010 · 25 Inlägg

okej va tar dom där då i jkpng? ingen som fixar det jättebra.. mén få bli till att
lämna in den i jkpng annars. handlar inte om några stora summor för den delen bara
resultatet blir bra och det verkar det bli där tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang