Vad är det snabbaste ni kört?

prodrive Avstängd
3 december 2008 · 962 Inlägg

Andy_88 skrev:

prodrive skrev:

Andy_88 skrev:

alltså, man svarar på en fråga i en tråd om hur fort man kört.... sen får man bara skit? Du är cool som kan va kaxig bakom ett tangentbord och vågar provocera någon du troligtvis aldrig kommer träffa.... ojojoj dig vill man inte möta i en mörk gränd

Jag var varken kaxig eller provocerande, kör man 160km/h på en 50km/h väg skall man icke ha körkort.

som om du aldrig kört fort då, lika illa att köra 120 på en 90väg, men de gör folk hela tiden, och inte kaxig eller provocerande? vad kallar du detta? "att skryta så hans cybersnopp skulle växa lite"
skulle de vara smicker kanske? och om du retar dig på folk som kör för fort, varför i helv*te kollar du i denna tråden för? titeln antyder lite om vad folk skriver för inlägg, sen om jag råkade säga att jag låg 150 på en 50 väg, är väl inte värre än att någon säger "Jag körde 280 på motorvägen".... liksom de högsta man får köra i sverige är 110 just nu, 120 på vissa ställen, så om du ska klaga på mig kan du klaga på alla i denna tråden istället.... sluta lek minipolis och håll dig till ämnen du gillar, istället för att reta upp dig själv här

Såg just dig i en annan tråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=111105

"mitt kort hade dom strimlat på plats om dom tagit mig..... var 100 över på en 50väg.... tror inte pappablå uppskatar 150 genom samhället"

"ähh, kom igen nu, köra fort e skit kul, som om udu aldrig gjort de da=P"

"sa aldrig att de var häftigt, jag sa att de var skitkul"

Där är lite bevis på att det inte står rätt till för dig.

Andy_88 Elektriker/Volvobuse
3 december 2008 · 218 Inlägg

prodrive skrev:

Andy_88 skrev:

prodrive skrev:

Jag var varken kaxig eller provocerande, kör man 160km/h på en 50km/h väg skall man icke ha körkort.

som om du aldrig kört fort då, lika illa att köra 120 på en 90väg, men de gör folk hela tiden, och inte kaxig eller provocerande? vad kallar du detta? "att skryta så hans cybersnopp skulle växa lite"
skulle de vara smicker kanske? och om du retar dig på folk som kör för fort, varför i helv*te kollar du i denna tråden för? titeln antyder lite om vad folk skriver för inlägg, sen om jag råkade säga att jag låg 150 på en 50 väg, är väl inte värre än att någon säger "Jag körde 280 på motorvägen".... liksom de högsta man får köra i sverige är 110 just nu, 120 på vissa ställen, så om du ska klaga på mig kan du klaga på alla i denna tråden istället.... sluta lek minipolis och håll dig till ämnen du gillar, istället för att reta upp dig själv här

Såg just dig i en annan tråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=111105

"mitt kort hade dom strimlat på plats om dom tagit mig..... var 100 över på en 50väg.... tror inte pappablå uppskatar 150 genom samhället"

"ähh, kom igen nu, köra fort e skit kul, som om udu aldrig gjort de da=P"

"sa aldrig att de var häftigt, jag sa att de var skitkul"

Där är lite bevis på att det inte står rätt till för dig.

med tanke på ditt beteende mot andra är ett täcken på att de inte står rätt till hos dig.
om jag kör fort är de upp till mig, sen om jag åker dit, ok da då blir de så, men sålänge inget händer med andra så skitsamma. men du som aldrig gjort minsta överträdelse på hastigheten tycker väl att spädbarn är dumma i huvet om dom kryper lite fortare än dom borde, jaja, de måste finnas folk som klagar på allt och alla också.... grattis du gör ett bra jobb

"För att svänga till vänster måste man styra till höger" citat av Hudson Hornet från filmen Bilar
Volvo V70n "BlackBetty" (2004)
pippaaN
3 december 2008 · 987 Inlägg

äh, lät han.. får se hur kul det är den dag han kör över en unge som leker vid vägkanten..

i like it load
Andy_88 Elektriker/Volvobuse
3 december 2008 · 218 Inlägg

pippaaN skrev:
äh, lät han.. får se hur kul det är den dag han kör över en unge som leker vid vägkanten..

inget bostads område, enbart industrier med inhängnade parkeringar, ingen risk att dnågon springer ut omärkt

"För att svänga till vänster måste man styra till höger" citat av Hudson Hornet från filmen Bilar
Volvo V70n "BlackBetty" (2004)
prodrive Avstängd
3 december 2008 · 962 Inlägg

Andy_88 skrev:

pippaaN skrev:
äh, lät han.. får se hur kul det är den dag han kör över en unge som leker vid vägkanten..

inget bostads område, enbart industrier med inhängnade parkeringar, ingen risk att dnågon springer ut omärkt

"mitt kort hade dom strimlat på plats om dom tagit mig..... var 100 över på en 50väg.... tror inte pappablå uppskatar 150 genom samhället"

Stog det i en annan tråd.... Nu tänker jag inte fortsätta "argumentera" med dig för då kommer jag med största sannolikhet bli avstängd i 50år om jag skriver vad jag tycker om dig.

Volvo_Mannen Volvoskadad
3 december 2008 · 6 017 Inlägg

vilken onödig skryttråd...

Jonas
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang