Saker vi hittat i våra begagnade bilar

Volvofarfar
14 april 2010 · 1 312 Inlägg

Hittade en stor Luft pistol under fram sätet på min gamla 123:a 200...skvatt till lite:-) annars har jag hittat pengar/mynt sedlar. leksaker,pennor, korkar,kapsyler,tuggummi,

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=205313
Projekt! Renovering/Dieselkonvertering Volvo 244.
740GL-84
14 april 2010 · 123 Inlägg

nå hårklämmor pennor och smuts hmm

Volvo 740 GL "mosatramparn" (1986)
Only-volvo
14 april 2010 · 685 Inlägg

Verktyg,mynt och pennor.

No turbo shit - just real power!
Ford Galaxy "Femtio nyanser av vit" (2001)
Volvo 745 GLE "Slitvargen" (1988)
Roos
14 april 2010 ·

Under mattan i bakluckan låg det en massa gamla reklamskyltar på förra 855, och en massa rullar med konstiga vävda.. tavlor? Brann bra gjorde det iaf.

Och killen som köpte min förra 850 ringde efter några dagar och frågade om jag skulle ha tillbaka trosorna som låg i handsfacket. lol

_Wallis_
14 april 2010 · 4 506 Inlägg

När jag hade köpt 940'in och var påväg hem med den, så kom vi till ett ställe med väldigt dålig täckning på radion (Satt original bandare i den) Så jag började rota runt i bilen efter kassettband för det är ju knappast något man sparar när man säljer en bil idag. Och vist fanns det kassettband 10-15st med kristen musik...
Det blev att åka utan musik en sväng big_smile

Kan du andas kan du dö.
Pikey
14 april 2010 · 2 283 Inlägg

Hittade en arabisk doftgran i Skylinen jag köpte i våras.

R.I.P. Michael Jackson!
liquisole
14 april 2010 · 1 237 Inlägg

en jäkligt konstig förstärkare var installerad bredvid reservhjulet, hade ärjt som fan med. haha

båge montör och hobby mekaniker
14 april 2010 · 2 672 Inlägg

fyra halvliters burkar mattsvart färg, 20 tuber super lim och ett extra mätarhus hittade jag i caddyn bakom och under sätena!

i BMWn hittade jag en fotorulle, (inte framkallat den än tongue, men är sugen på det!) och massa småmynt!

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.
Volkswagen Golf GTD "Smokey Joe" (1990)
Volkswagen Caddy 1,8 16v mk1 "Lilla Blå" (1990)
saab_sonett Handledare
14 april 2010 · 1 481 Inlägg

En flaska absolut vodka under baksätet på en Saab 90. Låg oöppnad i en systemkasse.

Senast redigerat av saab_sonett (14 april 2010)

PoulZen
14 april 2010 · 772 Inlägg

Hittade inte detta i min bil, men en begagnad bil som jag städade ur.
Under mattan under passagerar stolen så låg det ett kuvert med euro pengar i, värt cirka 100tkr.
Det fick ligga kvar eftersom bilen tillhörde folk som man inte bråkar med.

LordLife
14 april 2010 · 998 Inlägg

Pengar har man hittat, max en 100lapp men kul ändå, I min kompis bil så fanns det godis, tuggummi samt lite mat som möglat under baksätet.
I min 740 så fanns det 18 olika pennor under baksätet, och i 850in så fanns det fullt med krossat glas, inbrott i bilen kanske.

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
DoomDevil
14 april 2010 · 113 Inlägg

Mazda6sex skrev:
En polare hittade en skylt där det står "Stopp Polis" på när han köpte sin Vento, en av dem polisen petar ut genom fönstret när man stoppar bilen bakom tongue
Lite udda big_smile

Antar att förra ägaren inte stannade.. tongue
Han hittade aldrig den tillhörande snuten? smile

Mazda Miata (1991)
soyd
14 april 2010 · 1 853 Inlägg

I min gammal vr6:a hittade jag en 10:a och en kapsyl typ, thats is smile

/mvh soyd

jaizon
14 april 2010 · 23 Inlägg

Hittade 3st "måla-över-dina-små-repor" kit i bilens färg, kondomer och glidmedel i handskfacket när jag städade bilen igår, och ~20kr mynt under mattor och dynor.

= Audi A3 Quattro =
lodiseN
14 april 2010 · 806 Inlägg

Interactive skrev:

pukan2 skrev:
köpte en kadett 77a från en kille i skogås för några år sedan som va garage lackerad röd till saken jag o några till åkte o köpte den bilen då den va så himla billig innan vi åkte så fan jag en tårt formad matlåda i handskfacket och fråga killen om han ville ha den då sa han släng skiten den är ändå inte min. när vi kom hem så städade vi ur bilen på allt skit och jusst den matlådan öppnade vi då vi va nyfikna på innehållet då det skramlade om lådan och fan hela lådan ful av marijuana och rullpapper.

HAHA, score!

nu hoppas vi verkligen att ni slängde det:rolleyes:wink

BMW 525i "LågtryckarN" (1990)
slimetard roadrage
14 april 2010 · 188 Inlägg

har hittat några 20or och läppglans i baksäte på 760in

letten19
14 april 2010 · 16 Inlägg

Plockade ur en mätare från luftintaget på min mkiv-96a och hittade en japansk tidning från -97 som de hade tätat med.Kan tyvärr inte tala om vad det står i den smile

_DamnIt R1 driver!
14 april 2010 · 5 128 Inlägg

Har själv inte hittat något speciellt i mina bilar mer än det vanliga! Dock fick jag en rattmuff och lite verktyg och blyersättning och lite vax till gamle fiestan smile

OphanWitehall
14 april 2010 · 1 335 Inlägg

3st hagelpatroner, pennor, div papper, cd-skivor, kassettband, pantflaskor/burkar, trosor, div reservdelar, verktyg m.m.

Bebben Legitimerad besserwisser
14 april 2010 · 921 Inlägg

En sketen CD (absolut music #54) är allt jag har hittat.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang