Lustiga annonser - fordon :-)

janli
26 februari 2018 · 91 Inlägg

Roligt text och skruvad mätare..
https://www.car.info/sv-se/license-plate/S/EAM604

Muttley
26 februari 2018 ·

Low skrev:
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: MB S 500 X-Lång bes http://www.blocket.se/vi/77553461.htm
lite rolig text.

Med tanke på ägaren så hade jag aldrig tittat åt bilen någonsin. Även om den varit vettig :p  Man ber om problem då.

Low
26 februari 2018 · 3 306 Inlägg

janli skrev:
Roligt text och skruvad mätare..
https://www.car.info/sv-se/license-plate/S/EAM604

Oj !! Tråkigt för den som köper!

Low
26 februari 2018 · 3 306 Inlägg

Muttley skrev:

Low skrev:
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: MB S 500 X-Lång bes http://www.blocket.se/vi/77553461.htm
lite rolig text.

Med tanke på ägaren så hade jag aldrig tittat åt bilen någonsin. Även om den varit vettig :p  Man ber om problem då.

Haha såg bara på bilden att oj....... Sen kom texten, sen ser man att den är mätardkruvad också:-)

Muttley
26 februari 2018 ·

Low skrev:

Muttley skrev:

Low skrev:
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: MB S 500 X-Lång bes http://www.blocket.se/vi/77553461.htm
lite rolig text.

Med tanke på ägaren så hade jag aldrig tittat åt bilen någonsin. Även om den varit vettig :p  Man ber om problem då.

Haha såg bara på bilden att oj....... Sen kom texten, sen ser man att den är mätardkruvad också:-)

Ja bara det hoppas jag varnar de flesta. Robert är förresten förra ägaren på samma adress.  Nuvarande ägare tillhör inte de man gärna gör affärer med smile
Området bilen står på är ett ställe man inte gärna vill vara på heller.  Slummen typ big_smile

Low
26 februari 2018 · 3 306 Inlägg

Hah! We got the same picture!:-D

Low
26 februari 2018 · 3 306 Inlägg

Hur kan man se ägaren?kostar?0

Muttley
26 februari 2018 ·

Low skrev:
Hur kan man se ägaren?kostar?0

Sök på fordonet på transportstyrelsen.  Sedan finns där en länk under "ägare" där du kan beställa uppgifter om senaste ägarna.  Du behöver bankid för att få de levererat till din mail.  Kostar inget då.

Evildan
26 februari 2018 ·

Muttley skrev:

Low skrev:

Muttley skrev:

Med tanke på ägaren så hade jag aldrig tittat åt bilen någonsin. Även om den varit vettig :p  Man ber om problem då.

Haha såg bara på bilden att oj....... Sen kom texten, sen ser man att den är mätardkruvad också:-)

Ja bara det hoppas jag varnar de flesta. Robert är förresten förra ägaren på samma adress.  Nuvarande ägare tillhör inte de man gärna gör affärer med smile
Området bilen står på är ett ställe man inte gärna vill vara på heller.  Slummen typ big_smile

Står den alltså i Bjärnum?

Low
27 februari 2018 · 3 306 Inlägg

Evildan skrev:

Muttley skrev:

Low skrev:

Haha såg bara på bilden att oj....... Sen kom texten, sen ser man att den är mätardkruvad också:-)

Ja bara det hoppas jag varnar de flesta. Robert är förresten förra ägaren på samma adress.  Nuvarande ägare tillhör inte de man gärna gör affärer med smile
Området bilen står på är ett ställe man inte gärna vill vara på heller.  Slummen typ big_smile

Står den alltså i Bjärnum?

Skickade til blocket för mätarskruvad och länken.

Svaret: Karolina (Blockets Kundservice)

26 feb. 22:54 CET

Hej!

Välkommen till Blockets kundtjänst, vad bra att du hörde av dig,
Karolina heter jag och jag ska göra allt jag kan för att hjälpa dig. smile

Av de uppgifter jag kan få fram så stämmer de miltal som annonsören har angett.
Skulle du vilja inkomma med underlag för att det inte stämmer!

Ser fram emot en återkoppling. smile
Ha det så bra tills dess!

Bästa hälsningar,

Karolinska
Blockets Kundservice


Skickade länken igen :-)

torsen
27 februari 2018 · 7 233 Inlägg

Low skrev:
Hur kan man se ägaren?kostar?0

wwww.biluppgifter.se = gratis

Muttley
27 februari 2018 ·

Evildan skrev:

Muttley skrev:

Low skrev:

Haha såg bara på bilden att oj....... Sen kom texten, sen ser man att den är mätardkruvad också:-)

Ja bara det hoppas jag varnar de flesta. Robert är förresten förra ägaren på samma adress.  Nuvarande ägare tillhör inte de man gärna gör affärer med smile
Området bilen står på är ett ställe man inte gärna vill vara på heller.  Slummen typ big_smile

Står den alltså i Bjärnum?

Haha, slummen inne i kommunens stad wink  typ 600-800 meter öster om järnvägsknuten.  Genom parken där de skjuter och slår varandra. Husen i området är riktigt sunkiga trots nyrenovering.   Förr var polisen där varje kväll i ett par år. 
Har suttit och ätit popcorn på en balkong där när polisen bokstavligen slet ut folk från en trappuppgång och hade dragna vapen och hela baletten.  Kan hända att de blev lite slagsmål och sånt där.
Droger har lite baksidor big_smile

Evildan
27 februari 2018 ·

Muttley skrev:

Evildan skrev:

Muttley skrev:

Ja bara det hoppas jag varnar de flesta. Robert är förresten förra ägaren på samma adress.  Nuvarande ägare tillhör inte de man gärna gör affärer med smile
Området bilen står på är ett ställe man inte gärna vill vara på heller.  Slummen typ big_smile

Står den alltså i Bjärnum?

Haha, slummen inne i kommunens stad wink  typ 600-800 meter öster om järnvägsknuten.  Genom parken där de skjuter och slår varandra. Husen i området är riktigt sunkiga trots nyrenovering.   Förr var polisen där varje kväll i ett par år. 
Har suttit och ätit popcorn på en balkong där när polisen bokstavligen slet ut folk från en trappuppgång och hade dragna vapen och hela baletten.  Kan hända att de blev lite slagsmål och sånt där.
Droger har lite baksidor big_smile

Men tänk vad arbetstillfällen inom både offentlig och kommunal sektor drogerna skapar.

Muttley
27 februari 2018 ·

Evildan skrev:

Muttley skrev:

Evildan skrev:

Står den alltså i Bjärnum?

Haha, slummen inne i kommunens stad wink  typ 600-800 meter öster om järnvägsknuten.  Genom parken där de skjuter och slår varandra. Husen i området är riktigt sunkiga trots nyrenovering.   Förr var polisen där varje kväll i ett par år. 
Har suttit och ätit popcorn på en balkong där när polisen bokstavligen slet ut folk från en trappuppgång och hade dragna vapen och hela baletten.  Kan hända att de blev lite slagsmål och sånt där.
Droger har lite baksidor big_smile

Men tänk vad arbetstillfällen inom både offentlig och kommunal sektor drogerna skapar.

Ja dricka kaffe är väl gott att få betalt för wink   Ungefär så det funkar på sjukhuset som har hand om dem känns det som.

Men poliserna har att slita i smile

Low
4 mars 2018 · 3 306 Inlägg

Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Bes till Ap 2019 http://www.blocket.se/vi/78158404.htm

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
4 mars 2018 · 14 039 Inlägg

Low skrev:
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Bes till Ap 2019 http://www.blocket.se/vi/78158404.htm

Nu får du förklara dig lite. Kan inte hitta det roliga/konstiga med denna annons.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Hybrid_ Forum- och sitemoderator
4 mars 2018 · 17 460 Inlägg

Low skrev:
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Bes till Ap 2019 http://www.blocket.se/vi/78158404.htm

Vissa har ju tappat det helt och hållet.

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Utmarks-Loke
4 mars 2018 · 5 833 Inlägg

Med tanke på att han försöker sälja tidernas dyraste 320i tycker jag han varit lite snål med informationen. Han kunde ju åtminstone skriva vad för sorts bil det är han har

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
4 mars 2018 · 14 039 Inlägg

Svarte_Orm skrev:
Med tanke på att han försöker sälja tidernas dyraste 320i tycker jag han varit lite snål med informationen. Han kunde ju åtminstone skriva vad för sorts bil det är han har

Det kan ju hända att det kommit en nolla för mycket av misstag.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Low
4 mars 2018 · 3 306 Inlägg

Vettemannen skrev:

Svarte_Orm skrev:
Med tanke på att han försöker sälja tidernas dyraste 320i tycker jag han varit lite snål med informationen. Han kunde ju åtminstone skriva vad för sorts bil det är han har

Det kan ju hända att det kommit en nolla för mycket av misstag.

/Benny

Nej för tusan den är ju renoverad!:-)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang