Volvo 745 konstiga elhissar

Joggen
1 juni 2010 · 5 Inlägg

Tjenare ja har ett väldigt skumt problem med mina elhissar drog ner panelen underratten för några dagar sen åå då råkade ja röra larmet så det gick igång sen så ville inte bilen starta åå då började ja med att dra ut mätarhuset och drog ur tändningslåset och sen satte ja tillbaka det men efter detta så funkar bara mina elhissar när tändningen är avständ men när bilen är igång funkar inte en ända ??? hoppas någon kan hjälpa mig med detta 


Tack på förhand

Toyota Supra MKIV "Joggen" (1994)
volvoentusiasten
4 juni 2010 · 4 005 Inlägg

Joggen skrev:
Tjenare ja har ett väldigt skumt problem med mina elhissar drog ner panelen underratten för några dagar sen åå då råkade ja röra larmet så det gick igång sen så ville inte bilen starta åå då började ja med att dra ut mätarhuset och drog ur tändningslåset och sen satte ja tillbaka det men efter detta så funkar bara mina elhissar när tändningen är avständ men när bilen är igång funkar inte en ända ??? hoppas någon kan hjälpa mig med detta 


Tack på förhand

Gud vad rörig text, och inte ens en punkt har du! Lägg ner lite mer energi så kanske någon orkar läsa din text och hjälpa dig.

Mack Forum- och sitemoderator
4 juni 2010 · 26 149 Inlägg

Joggen skrev:
Tjenare ja har ett väldigt skumt problem med mina elhissar drog ner panelen underratten för några dagar sen åå då råkade ja röra larmet så det gick igång sen så ville inte bilen starta åå då började ja med att dra ut mätarhuset och drog ur tändningslåset och sen satte ja tillbaka det men efter detta så funkar bara mina elhissar när tändningen är avständ men när bilen är igång funkar inte en ända ??? hoppas någon kan hjälpa mig med detta 


Tack på förhand

..alltså...drog du ur tändningslåset genom mätarhuset eller..eh..vadå?
Fattar absolut noll. Använd punkt, och gärna ett par radbrytningar - så ska du se att det blir nån klartext över det hela.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Joggen
22 juni 2010 · 5 Inlägg

äsch ni är ju fan kassa. Man behöver inte använda punkter om man inte gilalr dom eller hur. Jhar har redan löst problemet ändå smile

Toyota Supra MKIV "Joggen" (1994)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang