Release: Garaget 9.0

Funkiee Saab älskare!
11 juni 2010 · 4 597 Inlägg

Kan ni inte ta tillbaka det gamla uppladdnings systemet så man kan ladda upp bilder smidigare?? Helt värdelöst nu, sidan har ju tyvärr försämrats med denna update.. Kommentarfunktionen är värdelös, då man inte ser att dom har svarat på det en skrev..

Volvo XC70 "Polestar" (2016)
Leuffve Kromallergiker
11 juni 2010 · 111 Inlägg

senaste inloggade fungerar inte heller som det ska.
och jag hittar inte hur man lägger någon bil i "favorit"

Cruel
13 juni 2010 ·

En sak jag tänkte på var att när man kommenterar kommentarerna så räknas det som en ny kommentar på sin bil. Blir ju lite fel i mitt tycke.

mah2
14 juni 2010 · 14 Inlägg

Jag håller fullständigt med JStrindenholm 100%

joelimmo
14 juni 2010 · 1 380 Inlägg

det buggar lite för mig . när jag uppdaterade bilen så hamnade den i senast uppdaterade bilar . men på sida 3 ?? jag uppdaterade min bil 20:35 och bilen ovanför min 20:27 ? tongue
https://www1.garaget.org/gallery/archive/82467/949796_2txt2v.jpg
finn felet tongue

BMW E28 (1982)
Eyesonly
15 juni 2010 · 53 Inlägg

Verkar som chrizz lagt ner verksamheten på att svara och fixa fel.

BjorNSX
16 juni 2010 · 260 Inlägg

Jag vill veta när min Medelandemapp börjar bli full så jag kan rensa innan folk säger att de försökt skriva men inte kunnat för att mappen är full. Hur många har då försökt skriva men inte talat om för mig att det inte gick!!

NSX-T 2001 Blå - En dröm som blev verklig
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
16 juni 2010 · 5 753 Inlägg

Har inte orkat kolla igenom hela tråden, men lite drygt att det laggar som en nersupen känguru när man skriver kommentarer..

Samt gillade jag mer som det var förr med kommentarerna, dvs svaret på en kommentar kom till gästboken..

Jag vet att båda ämnena har varit uppe i tråden, men ville bara skriva min åsikt!

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
Kanelbullen
17 juni 2010 · 1 722 Inlägg

det går inte o radera det sista meddelandet i gästboken

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer
Mercedes 200 "Bettan" (1985)
Volvo XC70 (2015)
te_wik Forummoderator
19 juni 2010 · 12 813 Inlägg

Kanelbullen skrev:
det går inte o radera det sista meddelandet i gästboken

Det är för att det inlägget är skrivet av en administratör.


Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
SuddenRacing
20 juni 2010 · 254 Inlägg

Nån mer än jag som "G" hackar o laggar för?
Jag kör med senaste versionen av Firefox o när jag ska svara på GB inlägg hackar bokstäverna fram och när jag ska skriva nått till någon så hackar det fram.. samma sak med video klipp... why:(

Senast redigerat av SuddenRacing (20 juni 2010)

SuddenRacing Performance Club
Seat Leon Cupra R "Mark" (2012)
Norde fotointresserad
21 juni 2010 · 2 307 Inlägg

JoeyJ skrev:
de hör pop-up rutorna som kommer upp om man håller musen över en tråd i forumet.. går det att stänga av den funktionen nånstans om man inte vill ha den? Jag tycker bara de är i vägen

Eller åtminstonde få ner visningstiden på de lite? Råkar man få musen över en tråd "för länge" så att rutan dyker upp så är rutan kvar alldeles för länge, ibland känns det som att den låser sig och blir kvar hängandes där och man kan därför inte se vad trådarna som hamnar under den handlar om.

Volvo_TDI NeverSayNever
21 juni 2010 · 86 Inlägg

Ska inte klaga på uppdateringen, några var skit bra men just den nya kommerntar uppdateringen gillade ja inte sad om någon kommenterar din bil och du skriver tillbaka så får du ju dubbla kommenterer. t.ex om en någons bil har 50 kommentarer och han/hon skriver svar på alla kommentarer så har han/hon ju 100 kommentarer sad tycker det var bra som det var förut, så som det är nu är vell inge dåligt heller, men tycker man kan göra så att svarena på en kommentar inte räknas in som en kommentar.

Volvo 142 "Blue Lagoon" (1972)
Audi A4 "BlackRed" (2015)
Volvo 142 "PatinaStar" (1972)
Norde fotointresserad
21 juni 2010 · 2 307 Inlägg

2ooSX skrev:

Norde skrev:

JoeyJ skrev:
de hör pop-up rutorna som kommer upp om man håller musen över en tråd i forumet.. går det att stänga av den funktionen nånstans om man inte vill ha den? Jag tycker bara de är i vägen

Eller åtminstonde få ner visningstiden på de lite? Råkar man få musen över en tråd "för länge" så att rutan dyker upp så är rutan kvar alldeles för länge, ibland känns det som att den låser sig och blir kvar hängandes där och man kan därför inte se vad trådarna som hamnar under den handlar om.

Det är gjort så, är ingen tidsgräns på rutan.. den försvinner så fort du för över musen över den igen, du kan alltså hålla musen över en tråd, få upp rutan..sen scrolla ner och kolla på andra trådar.. sen föra över musen över rutan igen så försvinner den smile

Ha, var det så enkelt tongue My mistake isf smile Har alltid bara dragit ner muspekarn eftersom rutan hoppar upp lite till höger. Men då vet jag hur jag kommer underfund med det iaf då smile Tackar!

DRRE
23 juni 2010 · 44 Inlägg

Det går inte o flytta bilder längre va? alltså från bilen till galleriet?

färs
Volvo 744 8v turbo "4Banger" (1989)
Dennis_999 Jag gjorde en liten hest!
24 juni 2010 · 2 100 Inlägg

Lite tråkigt/dåligt att man inte kan flytta bilderna från bilen till galleriet enligt mig. Sedan var kommentarfunktionen bättre förut.

Tja!
Mr_Cus Lastbilsförare (SH Transporter)
24 juni 2010 · 104 Inlägg

chrizz skrev:
- Ny global kommentarsfunktion med möjlighet att kommentera kommentarer.

Du måste fixa så att man ser på något sätt att någon har kommentera ens kommentar.

Mvh

Volvo V50 "New rims 2013" (2004)
Mr_Cus Lastbilsförare (SH Transporter)
24 juni 2010 · 104 Inlägg

SuddenRacing skrev:
Nån mer än jag som "G" hackar o laggar för?
Jag kör med senaste versionen av Firefox o när jag ska svara på GB inlägg hackar bokstäverna fram och när jag ska skriva nått till någon så hackar det fram.. samma sak med video klipp... why:(

Samma för mig med !!

Volvo V50 "New rims 2013" (2004)
chrizz Administratör
24 juni 2010 · 11 780 Inlägg

Mr_Cus skrev:

SuddenRacing skrev:
Nån mer än jag som "G" hackar o laggar för?
Jag kör med senaste versionen av Firefox o när jag ska svara på GB inlägg hackar bokstäverna fram och när jag ska skriva nått till någon så hackar det fram.. samma sak med video klipp... why:(

Samma för mig med !!

Vi har kollat på det här, men vi lyckats inte återskapa det så det är lite svårt att veta vad det kan bero på tyvärr. hmm

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Drfrasse Trabant und Saab Uber alles:) 14
25 juni 2010 · 1 035 Inlägg

gillar som man kommenterar nu gemfört me innan innan fick man iaf se vad dem skrev tillbacak hmm...
när ska vi kunna laddaa upp bilder till forumet igen då???

Random rysk folkbonde !
Trabant och Saab <3
Projekt tråden
Trabant Projektet 14
Trabant 1.1 "Sportcombi Trabi" (1990)
Saab 9000 cse 2.3T a50 "Fidelli" (1998)
Mazda 323 GLC "Kadaffi rwd" (1979)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang