Release: Garaget 9.2

te_wik Forummoderator
23 september 2010 · 12 813 Inlägg

chrizz skrev:

te_wik skrev:
Till Er som störs på reklamen, varför använder ni inte någon typ av Adblocker? Jag slipper massa onödig reklam, bara de som finns just under meddelandefältet när jag skriver här, tex chassIT.se, Blue Power styling, Styling 4U osv, men inga google annonser.

Så mig stör det inte, just nu blockerar Adblock 13 av 103 filer.




Mvh Tommy

Eller så är man intresserad av reklamen här då det oftast är bra relevanta annonsörer som faktiskt kan erbjuda något. Ignorerar alla reklamen så får vi lägga ned, så enkelt är det.

Jovisst, det förstår jag givetvis. Men är man som jag som inte "tror på reklam" som ändå ignorerar reklamen så är det lika bra att få det ur vägen.


Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
twin_cam Smålänning
23 september 2010 · 7 877 Inlägg

chrizz skrev:
Förändringarna i annonsupplägget i forumet är ett test egentligen. Vi måste testa oss fram till vad som fungerar bäst, och annonsen mellan trådarna i t.ex. sökning kan jag hålla med om kanske är något för påtaglig och störande, så jag har nu tagit bort den.

Blev bra smile Men du behövde inte ta bort den, du kunde flyttat den högst upp på sidan, ovanför själva området med trådar smile

Ni har varit bra på f.ö att visa reklamen diskret med effektivt smile

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
ME_Racing Old school JDM
24 september 2010 · 176 Inlägg

Reklamen mitt i inläggen är något störande. Flytta ner den till under sista inlägget, eller något, skulle vara mycket bättre. smile

¡ɹǝuɥɔoddn ʇǝpɹoqʇuǝƃuɐʇ pǝɯ ɐʌıɹʞs ʇʇɐ ɐɹq ǝʇuı
Bjare
24 september 2010 · 945 Inlägg

ME_Racing skrev:
Reklamen mitt i inläggen är något störande. Flytta ner den till under sista inlägget, eller något, skulle vara mycket bättre. smile

Själv nappade jag när någon nämnde Adblocker. Sökte på google och tog första länken.
Nu finns det inbakat i firefox och ser aldrig någon reklam mer inne i forumet öht. Prova. :-)

Volkswagen Passat 1.8t "Höghus-edition" (2000)
volvo-racer
25 september 2010 · 724 Inlägg

Fan va glad jag blev när jag märkte att man kan flytta bilderna nu smile NICE smile

FFP
28 september 2010 · 591 Inlägg

kan ni fixa så att man kan göra en projekt tråd snart?smile

Audi A4 TSQ (1999)
chrizz Administratör
28 september 2010 · 11 780 Inlägg

d_illen skrev:
kan ni fixa så att man kan göra en projekt tråd snart?smile

Det går utmärkt att göra en projekttråd nu. Du får bara länka in bilderna manuellt från galleriet...

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang