Release: Garaget 9.4

martinn
21 februari 2011 · 2 624 Inlägg

Det enda jag har att klaga på e att när man surfar runt i telen bland bilarna så ser man inte kommentarerna! Annars funkar det fin fint! smile

Volvo S60 2,5T Summum "S60n" (2005)
matz_vega Åke
21 februari 2011 · 20 Inlägg

bläddra bilder med piltangenterna??

Volvo 240 (1986)
AMG-Mannen
22 februari 2011 · 65 Inlägg

Nya videoupplägget blev ju riktigt dåligt! Om det är nått man inte behöver så är det ju ännu ett ställe som länkar till en massa Youtube klipp. Hela grejen med Garagets videoavdelningen tycker jag var att medlemmarna la upp egna filmer som hade relavans till sidan och dess egna bil/bilar. Nu känns det mest som en tävling vem som kan ladda upp det ballaste klippet och dom egna videoklippen folk laddar upp försvinner i mängden av all skit från Youtube. Som dessutom oftast är fyllda av reklam innan klippet kommer igång.

Hermanssons_Garage
22 februari 2011 · 2 415 Inlägg

AMG-Mannen skrev:
Nya videoupplägget blev ju riktigt dåligt! Om det är nått man inte behöver så är det ju ännu ett ställe som länkar till en massa Youtube klipp. Hela grejen med Garagets videoavdelningen tycker jag var att medlemmarna la upp egna filmer som hade relavans till sidan och dess egna bil/bilar. Nu känns det mest som en tävling vem som kan ladda upp det ballaste klippet och dom egna videoklippen folk laddar upp försvinner i mängden av all skit från Youtube. Som dessutom oftast är fyllda av reklam innan klippet kommer igång.

jag håller med där faktiskt. en jävla massa reklam.. det blir bara en massa skit över allt. ingen ordning på klippen alls!

..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!
OskarLB
22 februari 2011 · 82 Inlägg

Håller med föregående skrivare, är meningen att man skall lägga upp sina egna "klipp".  Annars så kan man göra olika kategorier för olika typer utav klipp? Samt när jag ändå är igång med att skiva så kan jag passa på att säga att jag kan inte se på klippen på garaget längre. Har uppdaterat flash men hjälpte inte. Säkerligen något litet som jag kanske har glömt.

Annars blev det skit bra!cool

mackyfr
22 februari 2011 · 260 Inlägg

AMG-Mannen skrev:
Nya videoupplägget blev ju riktigt dåligt! Om det är nått man inte behöver så är det ju ännu ett ställe som länkar till en massa Youtube klipp. Hela grejen med Garagets videoavdelningen tycker jag var att medlemmarna la upp egna filmer som hade relavans till sidan och dess egna bil/bilar. Nu känns det mest som en tävling vem som kan ladda upp det ballaste klippet och dom egna videoklippen folk laddar upp försvinner i mängden av all skit från Youtube. Som dessutom oftast är fyllda av reklam innan klippet kommer igång.

+1. Dessutom innan var det galet många som laddar ner klipp från Youtube och laddar upp här, stört tråkigt.
Vill jag kolla på Youtube klipp går jag in på Youtube, vill jag se klipp från användare på Garaget går jag in här wink men tydligen inte längre...

Porsche 991.2 Carrera 4 GTS "Bubblan 4" (2018)
Zippo_
27 februari 2011 · 330 Inlägg

Håller också med, tycker även det var roligt när filmer blev "rekommenderade" så man fick se allt det bästa, nu är det ju i princip den filmen med ballst rubrik som blir "populärast".

Tycker det borde ändras tillbaka.

Hermanssons_Garage
27 februari 2011 · 2 415 Inlägg

jag tycker dom skall ändra tillbaka... även om garaget drog ner på kvalliten. så var det mycket bättre. var lite mer ordning på sakerna. och inte så mycket reklam och seghet!

vet att det är många som gillar detta med youtube. men vill man surfa på youtube så går man in där. allt som ligger där har man redan sätt. därav man gå in på garaget!

..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!
A-I
11 mars 2011 · 80 Inlägg

jag ber om ursäkt men detta med videon blev värkligen dålit de för att nu har man mer att gjöra istelet det föra som var den är mycket bättre det tar längre tid nu att lägga in en video bara och mer komplicerande är det nu och samma sak är det med Galleri & Projekt ändra tilbacka det till den gamla den var bäst då den här såm ni gjörde nu blev värkligen dålit

Senast redigerat av A-I (11 mars 2011)

Toyota Supra mkiv (Projekt) "Från dröm Till verklighet" (1994)
Aerodynamik ...
11 mars 2011 · 7 120 Inlägg

A-I skrev:
jag ber om ursäkt men detta med videon blev värkligen dålit de för att nu har man mer att gjöra istelet det föra som var den är mycket bättre det tar längre tid nu att lägga in en video bara och mer komplicerande är det nu och samma sak är det med Galleri & Projekt ändra tilbacka det till den gamla den var bäst då den här såm ni gjörde nu blev värkligen dålit

Galleriet blev ju 1000 gånger bättre, eller vad tycker du blev sämre?

A-I
11 mars 2011 · 80 Inlägg

okej deta med galeriet är bara lite bra men video är inte alls bra det föra var mycket bättre tycker jag det

Toyota Supra mkiv (Projekt) "Från dröm Till verklighet" (1994)
AMG-Mannen
11 mars 2011 · 65 Inlägg

A-I skrev:
jag ber om ursäkt men detta med videon blev värkligen dålit de för att nu har man mer att gjöra istelet det föra som var den är mycket bättre det tar längre tid nu att lägga in en video bara och mer komplicerande är det nu och samma sak är det med Galleri & Projekt ändra tilbacka det till den gamla den var bäst då den här såm ni gjörde nu blev värkligen dålit

Inte f*n ska du be om ursäkt för att nya videoavdelningen suger!! Är ju bara sanning att vi inte behöver ännu en Youtube länknings sida. Kommer inte ladda upp några fler klipp iaf. cool

A-I
11 mars 2011 · 80 Inlägg

ha ha ha ha håller verkligen verkligen med dig exakt det menar jag för deta som du skrev får du en 5a från mig

Senast redigerat av A-I (11 mars 2011)

Toyota Supra mkiv (Projekt) "Från dröm Till verklighet" (1994)
BjorNSX
13 mars 2011 · 260 Inlägg

Förut såg man senast inlagda bilder hos en medlem direkt på presentationsfliken - hur gör man nu?? Det var en bra funktion.

NSX-T 2001 Blå - En dröm som blev verklig
farbrorbozze Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
13 mars 2011 · 6 469 Inlägg

BjorNSX skrev:
Förut såg man senast inlagda bilder hos en medlem direkt på presentationsfliken - hur gör man nu?? Det var en bra funktion.

det gör man väl nu med?? , denna ligger som senast inlagda i fotoalbum på din presentation.
http://www.garaget.org/mypage/gallery_i … ge=1217838
Stämmer det?

Ja har en helt "normal" drömlivsstil i filmens värld ;)
Länk till CHEVY projektet (Tillsalu!)
Länk till FORD -32 5w projektet
Volvo Carina "Specialen Ockelbo kopia" (1967)
Volvo 945 TURBO "Stressade-AjTåmaten" (1993)
Volvo 780 (1989)
BjorNSX
13 mars 2011 · 260 Inlägg

farbrorbozze skrev:

BjorNSX skrev:
Förut såg man senast inlagda bilder hos en medlem direkt på presentationsfliken - hur gör man nu?? Det var en bra funktion.

det gör man väl nu med?? , denna ligger som senast inlagda i fotoalbum på din presentation.
http://www.garaget.org/mypage/gallery_i … ge=1217838
Stämmer det?

Jo, på bilderna finns ju ett datum men "förr" så såg du på presentationsfliken senast inlagda bilder, alla kategorier,  i kronologisk ordning.... det är den enkelheten jag saknar.

NSX-T 2001 Blå - En dröm som blev verklig
farbrorbozze Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
13 mars 2011 · 6 469 Inlägg

BjorNSX skrev:

farbrorbozze skrev:

BjorNSX skrev:
Förut såg man senast inlagda bilder hos en medlem direkt på presentationsfliken - hur gör man nu?? Det var en bra funktion.

det gör man väl nu med?? , denna ligger som senast inlagda i fotoalbum på din presentation.
http://www.garaget.org/mypage/gallery_i … ge=1217838
Stämmer det?

Jo, på bilderna finns ju ett datum men "förr" så såg du på presentationsfliken senast inlagda bilder, alla kategorier,  i kronologisk ordning.... det är den enkelheten jag saknar.

Jamen det gör jag då på min egen presentation, nedanför favoritbilar så står det ju 
senast uppladdade i fotoalbum & där ser jag foton från många olika av mina undermappar i fotogalleriet, & dom ligger i den ordning jag lade in dom...

yttertempmätare,luftfilter,förgasare osv,osv...

Ja har en helt "normal" drömlivsstil i filmens värld ;)
Länk till CHEVY projektet (Tillsalu!)
Länk till FORD -32 5w projektet
Volvo Carina "Specialen Ockelbo kopia" (1967)
Volvo 780 (1989)
Volvo 945 TURBO "Stressade-AjTåmaten" (1993)
BjorNSX
13 mars 2011 · 260 Inlägg

farbrorbozze skrev:

BjorNSX skrev:

farbrorbozze skrev:

det gör man väl nu med?? , denna ligger som senast inlagda i fotoalbum på din presentation.
http://www.garaget.org/mypage/gallery_i … ge=1217838
Stämmer det?

Jo, på bilderna finns ju ett datum men "förr" så såg du på presentationsfliken senast inlagda bilder, alla kategorier,  i kronologisk ordning.... det är den enkelheten jag saknar.

Jamen det gör jag då på min egen presentation, nedanför favoritbilar så står det ju 
senast uppladdade i fotoalbum & där ser jag foton från många olika av mina undermappar i fotogalleriet, & dom ligger i den ordning jag lade in dom...

yttertempmätare,luftfilter,förgasare osv,osv...

Fasen!!! Fattar inte hur jag kunnat missa det???? Kan det ha återkommit nyligen kanske?? Skitsamma, va' bra!  smile) Kan det vara så att även nyinlagda bilder i "mina bilar" var med där? Eller finns det ett enkelt sätt att se det också?

NSX-T 2001 Blå - En dröm som blev verklig
farbrorbozze Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
13 mars 2011 · 6 469 Inlägg

BjorNSX skrev:

farbrorbozze skrev:

BjorNSX skrev:

Jo, på bilderna finns ju ett datum men "förr" så såg du på presentationsfliken senast inlagda bilder, alla kategorier,  i kronologisk ordning.... det är den enkelheten jag saknar.

Jamen det gör jag då på min egen presentation, nedanför favoritbilar så står det ju 
senast uppladdade i fotoalbum & där ser jag foton från många olika av mina undermappar i fotogalleriet, & dom ligger i den ordning jag lade in dom...

yttertempmätare,luftfilter,förgasare osv,osv...

Fasen!!! Fattar inte hur jag kunnat missa det???? Kan det ha återkommit nyligen kanske?? Skitsamma, va' bra!  smile) Kan det vara så att även nyinlagda bilder i "mina bilar" var med där? Eller finns det ett enkelt sätt att se det också?

nej tror inte det, men du får ju "info" (i) om alla bilar du har som "favorit" när de uppdateras med bilder, & alla du har på vännerlistan får du även (i) om när dom läggar upp saker på sin pres, foton,blogg,bilar,annonser mm mm

Ja har en helt "normal" drömlivsstil i filmens värld ;)
Länk till CHEVY projektet (Tillsalu!)
Länk till FORD -32 5w projektet
Volvo 780 (1989)
Volvo Carina "Specialen Ockelbo kopia" (1967)
Volvo 945 TURBO "Stressade-AjTåmaten" (1993)
BjorNSX
13 mars 2011 · 260 Inlägg

farbrorbozze skrev:

BjorNSX skrev:

farbrorbozze skrev:

Jamen det gör jag då på min egen presentation, nedanför favoritbilar så står det ju 
senast uppladdade i fotoalbum & där ser jag foton från många olika av mina undermappar i fotogalleriet, & dom ligger i den ordning jag lade in dom...

yttertempmätare,luftfilter,förgasare osv,osv...

Fasen!!! Fattar inte hur jag kunnat missa det???? Kan det ha återkommit nyligen kanske?? Skitsamma, va' bra!  smile) Kan det vara så att även nyinlagda bilder i "mina bilar" var med där? Eller finns det ett enkelt sätt att se det också?

nej tror inte det, men du får ju "info" (i) om alla bilar du har som "favorit" när de uppdateras med bilder, & alla du har på vännerlistan får du även (i) om när dom läggar upp saker på sin pres, foton,blogg,bilar,annonser mm mm

Jo, så år det ju - Det får inte vara för enkelt.... smile

NSX-T 2001 Blå - En dröm som blev verklig
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang