Intressekoll: Sommarträff i mellansverige med Garaget.org?

Black Knight
1 maj 2005 · 711 Inlägg

Snabbare skrev:
men vaddå gbg eller malmö?
kolla rubriken ffs..."MELLAN SVERIGE"

Jo med mellan Sverige menas så att folk från städer runt omkring ska ha nära dit inte hur nära det är till endast sthlm.

Precis som Ceaser palace sa i en intervjue, Ursäkta uttrycket, Karlstad är sveriges rövhål, alltså ganska centralt och det håller jag med!

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle
Kingkid
2 maj 2005 · 31 Inlägg

hahaha.. så du menar att det bara finns städer nere i södra sverige.. please..  men är det inte meningen att folk från norrland ska ha en chance att komma då för du menar att där finns det bara bönder eller och inga städer??

// MVH, Klas (MR2- 93 GTI)
Saibot Webmaster
2 maj 2005 · 133 Inlägg

klart man kommer, karlstad kanske inte e så dumt heller? väldigt centralt

Mvh. Tobbe
wiikman
2 maj 2005 · 165 Inlägg

klart man försöker komma om man är i sverige då tillställningen är

_________
Audi Coupe
2.3 '92
wikander
2 maj 2005 · 1 Inlägg

Jag tycker vi tar Torpshammar några mil från Sundsvall. Där ligger Sveriges mittpunkt så det passar perfekt, eller hur? smile

Senast redigerat av wikander (2 maj 2005)

robban1987
2 maj 2005 · 127 Inlägg

Norrköping tycker jag med... finns ju ganska mkt bilar som skulle komma tror jag

Robban
200sx s13
Rocco_ Fotograf
2 maj 2005 · 183 Inlägg

Stockholm / Örebro = Bäst isf.! OM träffen ska äga rum i "mellan-Sverige"!

beetleracing Håga locals
2 maj 2005 · 45 Inlägg

jag m.fl. skulle gärna komma:)

Volkswagen 1303S "DTM edition" (1973)
KuLLeN
2 maj 2005 · 85 Inlägg

låter som en kul idé!! västerås tycker jag! nära sthlm och ganska "mellan"... finns en del platser att välja på wink

BMW 320iM (1989)
Hirve
3 maj 2005 · 14 Inlägg

tycker att örebro är kanon.. e20 rinner ju precis igenom..nästan lika långt till både sthlm som gbg..och fin ikeaparkering att burna på...hehe

Turbo performance
heLLen
3 maj 2005 · 454 Inlägg

Jag kommer gärna, beroende på vart i landet d blir.. men klart att man kommer! wink

andreasl
3 maj 2005 · 391 Inlägg

röstar för norrland jag  så får ni  där nerifrån se hur fint vi har här uppe,  vi har ju midlanda motorpark här  hehe smile

Karlzzon Bil och MC guru
3 maj 2005 · 272 Inlägg

Får man kasta sig in i debatten med ett förslag.....en träff på östkusten och en träff på västkusten? wink

Martin. EVO 6 1,753 Kg/Hk www.fastone.se
Mitsubishi LANCER EVO 6 "M38TR edition" (2001)
chrizz Administratör
3 maj 2005 · 11 780 Inlägg

Jag har varit och kollat ut en plats i Norrköping. Jag har svårt att uppskatta hur många bilar det får plats men jag gissar på minst 300 utan att det blir trångt. Det finns dessutom ännu mer parkeringar ett stenkast bort.

Det finns grönområden precis i anslutning där man till och med kan bada har jag för mig.

Jag tog en bild på den asfalterade delen av planen. Det totala utrymmet är ungefär det på bilden gånger 2.5, men resterande del är hårdpackad grus som synes närmast kameran.

Vad tror ni? Blir Norrköping tillräckligt nära för de flesta? Vi har ju hyfsat nära till Stockholm, Eskilstuna, Västerås, Örebro, Linköping, Jönköping, Katrineholm, Nyköping och säkert fler jag glömt bort. Dessutom är det motorväg från Stockholm, vilket är positivt.

http://www.garaget.org/temp/perm/DSC_4951-small.jpg

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Kingkid
3 maj 2005 · 31 Inlägg

Hur är det med boende osv för dom som inte har möjlighet att kunna åka fram och tillbaka?? Nån som kollar sådant och om garaget.org kan fixa special priser isf??

// MVH, Klas (MR2- 93 GTI)
Sportsedan
3 maj 2005 · 457 Inlägg

Tror det blir kanon med Norrköping, då kanske man kunde passa på och besöka "klockföretaget" samtidigt smile

Man skall behandla andra som man själv vill bli behandlad...
Saab 9-5 Aero Griffin "Projekt gubbräcer II" (2009)
chrizz Administratör
3 maj 2005 · 11 780 Inlägg

Kingkid skrev:
Hur är det med boende osv för dom som inte har möjlighet att kunna åka fram och tillbaka?? Nån som kollar sådant och om garaget.org kan fixa special priser isf??

Det finns garanterat hotell att ta in på, men några specialpriser blir nog svårt att ordna tyvärr.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Kingkid
3 maj 2005 · 31 Inlägg

Det får nog vara för min del blir lite omständigt att ta sig dit och hem igen på en dag...  får nog vänta på att det ska bli något i "MELLAN sverige" ..

// MVH, Klas (MR2- 93 GTI)
chrizz Administratör
3 maj 2005 · 11 780 Inlägg

Kingkid skrev:
Det får nog vara för min del blir lite omständigt att ta sig dit och hem igen på en dag...  får nog vänta på att det ska bli något i "MELLAN sverige" ..

vart bor du då?

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
SpeedXracing_900Tall Zankan
3 maj 2005 · 8 Inlägg

Jag kommer HELT KLART !big_smile

Volvo gör traktorer , Saab gör flygplan ;)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang