Inför: Gatebil Nye Rudskogen 8-10 juli 2011

Christensson Laaaang
6 juli 2011 · 320 Inlägg

Tja! Är de lika mycket aktivitet på banan alla dagarna? Vi tänkte åka lördag men de kanske inte spelar någon roll vilken dag?

Here you go way to fast
don't slow down you're gonna crash!
Tomas_H
6 juli 2011 · 486 Inlägg

Bjork skrev:
Åker upp imorrn eftermiddag big_smile om nu vädret sviktar så känns de bra att man bor i husbil big_smile
Hur ser det ut efter stora breisladdkurvan iår? Har dom byggt nåt efter den?

Bild på nya banan, nån som har? smile

Avfarten till depån blir mitt i långkurvan. Annars verkar den vara oförändrad, kanske bredare. Kan tänka mig att det kan bli situationer där man får hålla igen p.g.a att någon åker långsamt när dom ska av banan. Rakan verkar oförändrad. Men det ger sig väl wink   
Åker upp Torsdag, syns där!


http://gatebil.no/wp-content/gallery/nye-rudskogen-25-juni-2011/nye_0002.jpg

Senast redigerat av Tomas_H (6 juli 2011)

En marginal är alltid tillräcklig så länge den existerar!
Volvo 760 (1987)
Bjork OEM <3
6 juli 2011 · 6 957 Inlägg

Tomas_H skrev:

Bjork skrev:
Åker upp imorrn eftermiddag big_smile om nu vädret sviktar så känns de bra att man bor i husbil big_smile
Hur ser det ut efter stora breisladdkurvan iår? Har dom byggt nåt efter den?

Bild på nya banan, nån som har? smile

Avfarten till depån blir mitt i långkurvan. Annars verkar den vara oförändrad, kanske bredare. Kan tänka mig att det kan bli situationer där man får hålla igen p.g.a att någon åker långsamt när dom ska av banan. Rakan verkar oförändrad. Men det ger sig väl wink   
Åker upp Torsdag, syns där!


http://gatebil.no/wp-content/gallery/ny … e_0002.jpg

Klockren bild på det jag undra över big_smile

Men grusfältet där, är det depån numera? Vill minnas att folk parkera/bodde hade husbilar där förra året tongue

OEM <3
Tomas_H
6 juli 2011 · 486 Inlägg

http://gatebil.no/?p=3082


"Hele den store gokartbanen vil nemlig bli brukt som utstillingsområde. Her blir det ingen campingvogner, bobiler eller servicebiler. For alt dette som før var plassert her, vil nå få plass i det nye depoet ved inngangen til motorsenteret. Så på gokarten blir det en kjempestor bilutstilling med hundrevis av biler. Så endelig kan alle som vil få anledning til å delta med bilen sin på Gatebil. Også de som ikke ønsker å kjøre på banen."

smile wink

En marginal är alltid tillräcklig så länge den existerar!
Volvo 760 (1987)
Besserwisser
7 juli 2011 ·

Har dom öppet besöksparkeringen redan idag (torsdag) så att jag kan köra upp ikväll och parkera på besöksparkeringen över natten och därmed inte missa någonting av morgondagens aktiviteter?

Har ingen GPS utan kör efter eget huvud. I Sarpsborg tar jag höger norrut mot Rakkestad, följer sedan specialskyltning GATEBIL RUDSKOGEN. Är det allt?

eferm
7 juli 2011 · 245 Inlägg

Vedhuggarn skrev:
Har dom öppet besöksparkeringen redan idag (torsdag) så att jag kan köra upp ikväll och parkera på besöksparkeringen över natten och därmed inte missa någonting av morgondagens aktiviteter?

Har ingen GPS utan kör efter eget huvud. I Sarpsborg tar jag höger norrut mot Rakkestad, följer sedan specialskyltning GATEBIL RUDSKOGEN. Är det allt?

vad gäller parkeringen vet jag inte men att hitta dit är enkelt, bara att ta av mot rakkestad och sedan köra mot rudskogen motorsenter (står säkert gatebil åxå)

Volvo 744 "Yngve" (1989)
Volvo XC90 D5 "Dunderklumpen" (2006)
alexxe En gång till nu
7 juli 2011 · 760 Inlägg

Vedhuggarn skrev:
Har dom öppet besöksparkeringen redan idag (torsdag) så att jag kan köra upp ikväll och parkera på besöksparkeringen över natten och därmed inte missa någonting av morgondagens aktiviteter?

Har ingen GPS utan kör efter eget huvud. I Sarpsborg tar jag höger norrut mot Rakkestad, följer sedan specialskyltning GATEBIL RUDSKOGEN. Är det allt?

Körde förbi infarten igår påväg till sverige, för mig det står (sarpsborg S/ Fredrikstad Ö/Rakkestad) på skyltningen, kör du över bron över älven så missa du precis infarten hehe smile


Är det Någon vänlig själ som kan updatera här på listan hur det set ur på partycampet ikväll? kommer tidigt fredag morgon, så man vet vart man ska sikta på tongue

Jag tror att alla mår gott av att unna sej en Nissan av och tillS14a
grillchips
8 juli 2011 · 462 Inlägg

Är påväg mot gatebil nu i en röd 940 med Sverigeflagga istället för antenn, bara att komma fram och hälsa big_smile

Mercedes 320e "strögarN" (1995)
linda_xtravagant
8 juli 2011 · 116 Inlägg

Vi kör nog oxå upp idag.. men håll igång vill man gärna ha på campingen smile

Lika Barn Leka Bäst..
Mitsubishi Eclipse "LINDAZ" (1999)
Lynx86
8 juli 2011 · 2 Inlägg

Är de 200kr för en dag å 550kr för en helg? så ja förstod hemsidan rätt??

Volvo 940 se "Midnight blue R" (1991)
Volvo V70 2,5T "Slitvargen" (2004)
RuneWebradio
8 juli 2011 ·

Lynx86 skrev:
Är de 200kr för en dag å 550kr för en helg? så ja förstod hemsidan rätt??

Så fattar jag det också som om man kollar på http://gatebil.no/?p=3085[hemsidan.

200kr för 1 dag och 550kr för fre-sönd.

Puttski
8 juli 2011 · 250 Inlägg

Någon som kan säga helt säkert om dom tar svenska kronor där inne? tongue

Volkswagen - Das Auto
eferm
8 juli 2011 · 245 Inlägg

nej, men förra året gjorde dom det

Volvo XC90 D5 "Dunderklumpen" (2006)
Volvo 744 "Yngve" (1989)
lelleal
8 juli 2011 · 1 150 Inlägg

Puttski skrev:
Någon som kan säga helt säkert om dom tar svenska kronor där inne? tongue

ja de kan ja !

Audi Urquattro "Bilsport 12" (1983)
Puttski
8 juli 2011 · 250 Inlägg

Även på matställena?

Volkswagen - Das Auto
lelleal
8 juli 2011 · 1 150 Inlägg

jaa men är du så nervös är de vel bara stanna ta ut pengar i rakestad precis innan!

Audi Urquattro "Bilsport 12" (1983)
eea www.teamunlimited.se
9 juli 2011 · 132 Inlägg

Någon som har en adress till Rudskogen? Ville veta hur lång tid det tar att åka samt hur många mil det är!

Team Unlimited
www.teamunlimited.se
Besserwisser
9 juli 2011 ·

eea skrev:
Någon som har en adress till Rudskogen? Ville veta hur lång tid det tar att åka samt hur många mil det är!

Rudskogen ligger längs riksväg 111 mellan Sarpsborg och Rakkestad. Titta på karta på Eniro. smile

eea www.teamunlimited.se
10 juli 2011 · 132 Inlägg

Vedhuggarn skrev:

eea skrev:
Någon som har en adress till Rudskogen? Ville veta hur lång tid det tar att åka samt hur många mil det är!

Rudskogen ligger längs riksväg 111 mellan Sarpsborg och Rakkestad. Titta på karta på Eniro. smile

Eniro hade givit upp hoppet om liv igår när jag skulle kolla.
Men jag hittade det. Tack ändå!

eea.

Team Unlimited
www.teamunlimited.se
4ndreas
8 juli 2012 · 130 Inlägg

ursäkta, ser det är en gammal tråd men ifall nån ser detta, finns det ingen möjlighet att betala inträde med visa?

Volvo 240 -83
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang