17 juli 2011
Trådstartare
Får lägga upp bilderna i albumet då det inte funkar att länka in bilder här... men kommer att skriva vad som händer och sker med projektet här

Idag ska jag till vara och lämna in tråget för kortning.. och under tiden det är iväg ska jag till garaget och lyfta ur motorn och plocka ner fronten helt på 740in. återkommer med bilder ikväll

Senast redigerat av knurre (17 juli 2011)