Angående: Karavan Lördag 20/8. Göteborg - Vallåkraträffen 2011

Skinnsoffan
14 augusti 2011 · 11 Inlägg

Då var det dax i år igen för Skandinaviens största bilträff och tänkte kolla om något intresse finns för en karavan ner? 

Utgångspunkt Ikea Kållered. Vi samlas klockan 15:00 vid infarten och inväntar alla som vill hänga med!
Karavanen avgår runt 15:30, senast 15:45!

MVH  smile

Senast redigerat av Skinnsoffan (19 augusti 2011)

Ahlsen
14 augusti 2011 ·

när hade du tänkt dig?

Skinnsoffan
14 augusti 2011 · 11 Inlägg

OJ DÅ! Missa totalt att skriva med... Lördag Ikea Kållered smile
Vilken tid beror helt på när folk kan och vill men iallafall så att vi inte missar ektiviteterna på lördagskvällen?

Ahlsen
14 augusti 2011 ·

nä det är sant det är ju det som är det roligaste

Busgrabb Rejsa ?
14 augusti 2011 · 2 959 Inlägg

Eftermiddagen blir det....runt 16 tiden kan vara lagom kanske ?

Autotech
BMW 335D (2008)
Skinnsoffan
14 augusti 2011 · 11 Inlägg

Är det någon som vet när aktiviteterna på själva huvudgatan i Helsingborg brukar dra igång? Har bara sett massa videor på Youtube när dom burnar etc. Hade varit roligt att se de på plats

Ahlsen
14 augusti 2011 ·

Busgrabb skrev:
Eftermiddagen blir det....runt 16 tiden kan vara lagom kanske ?

ja det låter som en bra tid hinner man ta lite mat också innan allt börjar

mrfjonsson DäckSprängarLigan
14 augusti 2011 · 449 Inlägg

Jag e på, tänkte ändå köra uniefär den tiden så då kan man ju köra i karavan istället.

Projekttråden Saab 9-3
Bilradiocentrum i Stenungsund levererar högtalarna från DLS.
Saab 9-3 2.0T SE "Fluffer" (1999)
Busgrabb Rejsa ?
14 augusti 2011 · 2 959 Inlägg

Skinnsoffan skrev:
Är det någon som vet när aktiviteterna på själva huvudgatan i Helsingborg brukar dra igång? Har bara sett massa videor på Youtube när dom burnar etc. Hade varit roligt att se de på plats

Rätta mig om jag har fel men det brukar vara fullt med snutar där nu de senaste åren så det brukar väl inte vara så mycket lekande.
Det roliga brukar vara en bit utanför centrum.

Autotech
BMW 335D (2008)
Skinnsoffan
16 augusti 2011 · 11 Inlägg

Busgrabb skrev:

Skinnsoffan skrev:
Är det någon som vet när aktiviteterna på själva huvudgatan i Helsingborg brukar dra igång? Har bara sett massa videor på Youtube när dom burnar etc. Hade varit roligt att se de på plats

Rätta mig om jag har fel men det brukar vara fullt med snutar där nu de senaste åren så det brukar väl inte vara så mycket lekande.
Det roliga brukar vara en bit utanför centrum.

Okok. De e ju inte de som är de roligaste iallafall! Som sagt, de roliga händer ju utanför centrum smile

Skinnsoffan
16 augusti 2011 · 11 Inlägg

Inte så värst stort ryck på en karavan ner? Inga fler som är intresserade? Kom igen nu!

dj_padde
16 augusti 2011 · 1 813 Inlägg

kom med lite exakta tider så kan vi se om vi kan skrapa ihop ett gäng i Laholm så kan ni stanna te i Mellbystrand (Mc Donald`s) vid E6an så kanske ja kan få ihop ett gäng som kör med ner till Hbg smile

men lite tider när ni kör å runt när ni kan passera just mellbystrand. så kan Halmstad folket oxå komma te Mellbystrand å köra med ner kanske!

lite med tider å så många vill ner tidigt som fan å några sent.

big_smile

Åk före du så väntar jag på dig där..!
Audi A4 (2006)
Busgrabb Rejsa ?
17 augusti 2011 · 2 959 Inlägg

Ska man spika 16.00 eller ? Åka 16.30 ?

Autotech
BMW 335D (2008)
Clintan66
18 augusti 2011 · 2 011 Inlägg

Huvudgatan i Hbg brukar de spärra av numera. När det börjar är mer eller mindre drag hela dagen, men efter själva Vallåkra träffen slut klockan 17.00 och sen drar det igång. Hyllinge brukar bli bra "citygross". Hade nog försökt sikta in på 15.00 tiden istället, så är ni med från start.

Inte farten som dödar. Det är stoppen
BMW Turbo 328 E46 Wide Body "Strykjärnet" (1998)
Skinnsoffan
18 augusti 2011 · 11 Inlägg

Klockan 15:00 tycker jag låter bra! Så drar man 15:30? Men hur många blir vi? Inte så många som skrivit att dom ska me?

EvoCecilia
18 augusti 2011 ·

Kanske följer med! Har inte lockat mig riktigt att åka ner än ;P

dj_padde
18 augusti 2011 · 1 813 Inlägg

väntar några st i mellbystrand som kör med. Tar ca 45 min från gbg te mellbystrand. Så meddela bara en tid när ni lämnar gbg=)

Åk före du så väntar jag på dig där..!
Audi A4 (2006)
Mr_Rustler
18 augusti 2011 · 658 Inlägg

Jag hänger på smile

Volvo 940 Turbo "Puts Puts" (1997)
Suzuki SJ 413 "Real Steel" (1989)
Skinnsoffan
18 augusti 2011 · 11 Inlägg

EvoCecilia skrev:
Kanske följer med! Har inte lockat mig riktigt att åka ner än ;P

Hur menar du då? Vad är det som inte lockat..?

Skinnsoffan
18 augusti 2011 · 11 Inlägg

dj_padde skrev:
väntar några st i mellbystrand som kör med. Tar ca 45 min från gbg te mellbystrand. Så meddela bara en tid när ni lämnar gbg=)

Hoppas det blir runt 15:00 tiden men medelar så fort vi slagit fast en tid! Roligt att ni vill hänga på!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang