Angående: intresse för en tripp i europa 2012

LHultman Born to be brave
29 september 2011 · 103 Inlägg

Det skulle vara riktigt häftigt smile  Om det inte är något som kommer ivägen så är jag på wink

Nissan 350z "Nezzie" (2003)
zelle_87
29 september 2011 · 8 Inlägg

Vi är intresserade att hänga på vore askul. Finns mycket kul att se och trevligt folk att träffa

Noorsken
29 september 2011 · 38 Inlägg

Får börja spara pengar redan nu :p kommer bli asdyrt haha

Badmanners Badmanners Motorsport
29 september 2011 · 169 Inlägg

McTw1st skrev:
Skulle va galet kul tongue interna fighter om vem som kommer längst på en tank wink hahaha

Det är inget kul. Roligare att se vem som kommer kortast på en tank. Finns ett par bolag i världen som inte gör annat än att pumpa upp olja och koka soppa av det. Då ska skiten användas oxå.

ringen, monza, monaco vore skitkul

Badmanners Motorsport
Projekttråd
Transporter89
29 september 2011 · 957 Inlägg

Jag är  lätt på big_smile

Honda Civic Type R "Black Mamba" (2018)
Falcon
29 september 2011 · 119 Inlägg

Jag är lättpå.. hör av dignär detnärmar sig:-)

Mazda 6 "B2 edition" (2006)
Saab LANCIA 600 GLS "Lancian" (1982)
Volkswagen vw 1500 "Buggis" (1970)
HansN83 x40
29 september 2011 · 1 209 Inlägg

jäkligt sugen, men jag får se hur d blir med min sem och allt annat..

Volvo S40 turbo.
Volvo V70 2,5FT "R- Design" (2011)
zputnic
3 oktober 2011 ·

Ni ska inte med på modball annars? smile

persson88
5 oktober 2011 · 84 Inlägg

Jag skall ner i europa nästa år, men jag har tänkt att åka runt Maj just pga värmen som är under sommaren, så April-Maj är att föredra. även om man har AC i bilen så är det inte så behagligt, det är tillräckligt varmt ner igenom i April-Maj ändåsmile

tonimakaroni
5 oktober 2011 · 747 Inlägg

Hade inte varit fel,  är nog med om tiden ligger rätt för resan. smile

/ Toni Larsson
perorust
18 oktober 2011 · 119 Inlägg

jag vill bara flika in att Zputnik tog orden ur munnen på mig. den eurotrippen som ni vill göra finns att genomföra på ett väl organiserat sätt: modball!

www.modball.com

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=228507

det kostar lite, men med tanke på vilken upplevelse man får så är det LÄTT värt det.

hellre ger jag fan i det helt och hållet, än att jag fuskar ihop det...
Transporter89
18 oktober 2011 · 957 Inlägg

perorust skrev:
jag vill bara flika in att Zputnik tog orden ur munnen på mig. den eurotrippen som ni vill göra finns att genomföra på ett väl organiserat sätt: modball!

www.modball.com

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=228507

det kostar lite, men med tanke på vilken upplevelse man får så är det LÄTT värt det.

Ehh  vad kostar den då??  50 000kr eller
Om jag inte har helt fel och vad jag ahr läst så är det som så att modball är en mini gumball  och det är en  rally de folk kör mest som idioter(oftast) på dagen  och på natten är det  partyt  det  snackas om  en tripp   och då tror jag att man menar inte rikti värsta  toppfart körning  men visst det ingår  in där med men endå inte som  mod/gumball

Honda Civic Type R "Black Mamba" (2018)
zputnic
18 oktober 2011 ·

Transporter89: Anmälningsavgiften är £995 och då ingår ju alla hotell och färjor osv.
Det ska väl vara diverse hostels som gör att ni kommer undan billigare.

Sen hur mycket dyrare än det, det blir, väljer man ju själv. Hur man vill äta och dricka osv.
Tycker man att det blir dyrt att åka modball vet jag inte om man ska bila genom europa alls. Det är ju inte som att man kan slå upp ett tält lite var som helst, dåligt med allemansrätt i resten av europa wink

Men alla har ju rätt att välja själv smile

perorust
18 oktober 2011 · 119 Inlägg

Transporter89 skrev:

perorust skrev:
jag vill bara flika in att Zputnik tog orden ur munnen på mig. den eurotrippen som ni vill göra finns att genomföra på ett väl organiserat sätt: modball!

www.modball.com

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=228507

det kostar lite, men med tanke på vilken upplevelse man får så är det LÄTT värt det.

Ehh  vad kostar den då??  50 000kr eller
Om jag inte har helt fel och vad jag ahr läst så är det som så att modball är en mini gumball  och det är en  rally de folk kör mest som idioter(oftast) på dagen  och på natten är det  partyt  det  snackas om  en tripp   och då tror jag att man menar inte rikti värsta  toppfart körning  men visst det ingår  in där med men endå inte som  mod/gumball

modball och gumball 3000 är inte samma sak och arrangeras inte av samma personer. typ som att jämföra cola å pepsi. smile

alla gör precis som de vill, såklart. lycka till!

hellre ger jag fan i det helt och hållet, än att jag fuskar ihop det...
Najs
18 oktober 2011 ·

vore fränt men ja tror ja hakar på detta gänget ist om ja hinner regga bilen tongue http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p2966169

Transporter89
18 oktober 2011 · 957 Inlägg

zputnic skrev:
Transporter89: Anmälningsavgiften är £995 och då ingår ju alla hotell och färjor osv.
Det ska väl vara diverse hostels som gör att ni kommer undan billigare.

Sen hur mycket dyrare än det, det blir, väljer man ju själv. Hur man vill äta och dricka osv.
Tycker man att det blir dyrt att åka modball vet jag inte om man ska bila genom europa alls. Det är ju inte som att man kan slå upp ett tält lite var som helst, dåligt med allemansrätt i resten av europa wink

Men alla har ju rätt att välja själv smile

Jo jo själv klart men bli av med 30-50 papp är inte så enkelt heler  alla har  inte samma  inkomster tyvärr   för min del e det inte sötre problem men  visa andra  e det kanske  men jag  ger inte  en sån summa för 5 dagars kul  btw  jag  brukar köra ner til balkan länder  och vad där i 1 månad  4pers en hel månad mat boande och alting  50papp bilr det typ  och  av det  är det  10-13 000kr bra bensine vägavgifter p bilijter och liknande  men alting beoro på vad man gillar  jag tycker  att ge sån stor summa för den modball är  inte lönt  men alla gillar olika

Honda Civic Type R "Black Mamba" (2018)
Transporter89
18 oktober 2011 · 957 Inlägg

perorust skrev:

Transporter89 skrev:

perorust skrev:
jag vill bara flika in att Zputnik tog orden ur munnen på mig. den eurotrippen som ni vill göra finns att genomföra på ett väl organiserat sätt: modball!

www.modball.com

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=228507

det kostar lite, men med tanke på vilken upplevelse man får så är det LÄTT värt det.

Ehh  vad kostar den då??  50 000kr eller
Om jag inte har helt fel och vad jag ahr läst så är det som så att modball är en mini gumball  och det är en  rally de folk kör mest som idioter(oftast) på dagen  och på natten är det  partyt  det  snackas om  en tripp   och då tror jag att man menar inte rikti värsta  toppfart körning  men visst det ingår  in där med men endå inte som  mod/gumball

modball och gumball 3000 är inte samma sak och arrangeras inte av samma personer. typ som att jämföra cola å pepsi. smile

alla gör precis som de vill, såklart. lycka till!

Nä jag sa  inte att de är samma men nästan  det går utt på samam sett typpppppp

Honda Civic Type R "Black Mamba" (2018)
perorust
18 oktober 2011 · 119 Inlägg

åkäj. big_smile

hellre ger jag fan i det helt och hållet, än att jag fuskar ihop det...
Eddy Galen, inte dum.
11 april 2012 · 1 324 Inlägg

Så hur blir det med detta? smile

Grand_voyager The Ultimate Climax Route
10 juni 2012 · 419 Inlägg

Hemkommen

Från NewYork till LosAngles med Gumball3000 i väskan...

Nu till verkligheten....

Såg att det va en intresse förfrågan i länken...

Nästa år ska det bli ett stort evenemang i Europa någon som känner för att åka fort och länge skickar ett PM till mig.

Jag kommer att göra en resa a' 450-500mil nästa vår med en del städer med stopp.

Franska rivieran kommer att bli det längsta stoppet för att invänta min sons stora fanclub så att säga div Team...

Det är så att Gumball 3000 kommer att köras i Europa och om någon är sugen på att hänga med så hör av er....

Boende och vägar kommer att jagas över vintern när jag fått deras "ROUTE" för detta får ej missas....

Allt är till självkostnads pris så det beror helt och hållet på hur ni vill bo och gasa och shoppa.

Jag gjorde denna resa förra året och det slutade på ca 20000:- Ju fler man är i bilen destå billigare blir det per person.

Hör av er det kommer bli årets evenemang som ni aldrig kommer att få uppleva....

Lexus SC 430 "RealV8 Power HighSpeed in hours" (2002)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang