Angående: Modball Rally Europe 2012 !!!

TEAMPONYDRIFT
11 oktober 2011 · 76 Inlägg

cool MODBALL RALLY EUROPE 2012 info sida..

Vi är TEAM PONY DRIFT och kommer representera MODBALL i Skandinavien och promota detta event som liknar ingen annan....

Vi var med 2011 med vår Mustang och det var en av dom bästa events vi varit på.. BIG TIME cool

Har ser ni start line vid Covent Garden : http://vimeo.com/25412335

Några av våra bilderhttp://www.facebook.com/media/set/?set= … amp;type=1

MODBALL RALLY EUROPE 2012 (16 – 22 JUNI) startar i London sedan till Paris – Lyon – St Tropez – Barcelona – Valencia – Ibiza.

För mer info kolla www.modball.com

Alla som anmäler sig till MODBALL 2012 glöm inte att vara med i lottningen av 3st GoPro HD kameror som TEAM PONY DRIFT kommer att lotta ut till Skandinaviska MODBALLERS.

När man anmäler sig här http://www.modball.com/entry/europe/ skall knappa in koden ´TPD´ vid Password*

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/295752_180144258723184_118195494918061_406233_3564212_n.jpg

Senast redigerat av chrizz (16 oktober 2011)

Ford Mustang GT "TEAM PONY DRIFT" (1987)
zputnic
12 oktober 2011 ·

Hur många härifrån är anmälda?

Ni kan väl tjoa till.

tc3e
14 oktober 2011 · 165 Inlägg

Jag är sugen på åka, verkar skit ballt! smile får se ifall nån/några polare vill !

Rojpen
14 oktober 2011 · 2 230 Inlägg

hehe äre samma arrangör som gumball eller? för det är sjukt likt med tanke på logga och distansen dock sjukt mkt billigare start avgift ^^

sen krav på dom bilar som ska vara med? any car is accepted with at least two modifications!.. så om jag läser rätt så kan inte en original ferrari som tex inte vara med? eller förstår jag fel.

så kan det vara då det inte blev som det skulle
zputnic
14 oktober 2011 ·

Jag kan ju vara med iaf smile
Hyffsat Orginalbil iaf, men kolla de som varit med innan, det är väl tänkt att vara lite "spektakulärt" iaf wink

tc3e
14 oktober 2011 · 165 Inlägg

kollade precis, verkar vara minst 60 "team" anmälda redan ! sad

Marko_king
14 oktober 2011 · 48 Inlägg

nU har man skrivit in sig med  smile fan vad nice de kommer blii.... IBIZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA'

Volkswagen Golf R "White Devil" (2012)
perorust
15 oktober 2011 · 119 Inlägg

"Once-in-a-lifetime-experience!!!"

Jag var med 2011 och kan bara säga att det var SJUKT KUL! Jag är jäkligt sugen på att köra en gång till. Ska bara se om bilen blir klar tills dess. big_smile


Detta rally är för oss "vanliga dödliga" som älskar modifierade bilar, (standardbilar suger ju...) men som inte kan hosta upp en mindre förmögenhet hur som helst. Tusen pund (runt 8500 spänn?) kostar ju en vanlig sketen solsemester i kroatien, men med massor av moddade bilar, glatt och galet folk och äventyr. smile

Om du inte har några kompisar som vill åka med, så är det dags att skaffa nya.( hehehe ) och modball ralllt 2011 är det perfekta stället! Jag fick iallafall 5 nya vänner som jag pratar med nästan dagligen och runt 40 nya bekantskaper...

Så för er som har( eller vill ha) hår på bröstet så är detta världens grej!

"Man ångrar sällan sånt man gjort, bara sånt man inte gjorde."

Senast redigerat av perorust (15 oktober 2011)

hellre ger jag fan i det helt och hållet, än att jag fuskar ihop det...
perorust
16 oktober 2011 · 119 Inlägg

JuppJupp skrev:

perorust skrev:
"Once-in-a-lifetime-experience!!!"

Jag var med 2011 och kan bara säga att det var SJUKT KUL! Jag är jäkligt sugen på att köra en gång till. Ska bara se om bilen blir klar tills dess. big_smile


Detta rally är för oss "vanliga dödliga" som älskar modifierade bilar, (standardbilar suger ju...) men som inte kan hosta upp en mindre förmögenhet hur som helst. Tusen pund (runt 8500 spänn?) kostar ju en vanlig sketen solsemester i kroatien, men med massor av moddade bilar, glatt och galet folk och äventyr. smile

Om du inte har några kompisar som vill åka med, så är det dags att skaffa nya.( hehehe ) och modball ralllt 2011 är det perfekta stället! Jag fick iallafall 5 nya vänner som jag pratar med nästan dagligen och runt 40 nya bekantskaper...

Så för er som har( eller vill ha) hår på bröstet så är detta världens grej!

"Man ångrar sällan sånt man gjort, bara sånt man inte gjorde."

Men skaffa en plats till mig då, givetvis betalar jag! Jag kan inte ta supran själv!! Så ge mig en plats! big_smile

det är bara att gå in på modball.com och boka en plats. det behöver du inte min hjälp till? eller hur menade du?

hellre ger jag fan i det helt och hållet, än att jag fuskar ihop det...
perorust
16 oktober 2011 · 119 Inlägg

ållrajt. då fattar jag. big_smile
min bil är inte i skick till att kunna köra någonting alls. än mindre 500 mil i europa. smile jag har inte bestämt mig ännu, men om jag får ihop bilen i vinter, så kanske jag är på........

hellre ger jag fan i det helt och hållet, än att jag fuskar ihop det...
perorust
16 oktober 2011 · 119 Inlägg

hmm...... tål att tänkas på. smile

hellre ger jag fan i det helt och hållet, än att jag fuskar ihop det...
tc3e
16 oktober 2011 · 165 Inlägg

har bokat nu med två vänner ! smile

zputnic
16 oktober 2011 ·

Kul!

Vad åker ni i? smile

tc3e
16 oktober 2011 · 165 Inlägg

De har vi faktiskt inte bestämt ännu... funderar på att köpa nån bmw 540 möjligtvis :p

zputnic
16 oktober 2011 ·

Hehe låter bra det big_smile

Michkijn Tangentbordsriddare
16 oktober 2011 · 1 825 Inlägg

Låter som en riktigt trevlig resa! Får se om man anmäler sig! tongue

Datsun 120y estate "Almost Oldschool - CA18DET" (1975)
Marko_king
16 oktober 2011 · 48 Inlägg

Nu har vi anmält oss !! vi kommer köra en vit golf R, undrar om ni kommer ta färgan över till england eller att man kör dit genom frankrike ? att sitta 20 timmar på båt kanske inte är min grej, vet ej ? och sen vill vi vara med den tävlingen om Gopro kameran wink

Volkswagen Golf R "White Devil" (2012)
perorust
16 oktober 2011 · 119 Inlägg

färjan är att rekommendera. den går ifråb esbjerg (tror jag det hette?) i danmark på eftermiddagen och anländer i harwich strax nord-ost om london mitt på dagen nästa dag. gött att slappa på färjan för det blir gott om bilkörning under rallyt. wink

hellre ger jag fan i det helt och hållet, än att jag fuskar ihop det...
tc3e
16 oktober 2011 · 165 Inlägg

Marko_king skrev:
Nu har vi anmält oss !! vi kommer köra en vit golf R, undrar om ni kommer ta färgan över till england eller att man kör dit genom frankrike ? att sitta 20 timmar på båt kanske inte är min grej, vet ej ? och sen vill vi vara med den tävlingen om Gopro kameran wink

hur gör man för att tävla om kameran? yikes

zputnic
16 oktober 2011 ·

Det står ju i första inlägget smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang