Angående: Modball Rally Europe 2012 !!!

MrJAM
3 november 2011 · 1 464 Inlägg

Det känns iallafall som om vi kan bli ett par stycken att fokusera på när det gäller bildtagning. wink

Jag måste ta med mig ett par extra hårddiskar känns det som, hahaha!

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
JohanSkogsberg
4 november 2011 · 62 Inlägg

Nu åker bilen in för singelturbo montering på turbocenter smile Så förhoppningsvis kommer man vara en av de snabbare bilarna på modball också wink !

#Jagärhastighetsjägaren
Audi A4 Allroad "Lowroad - Wrap by Wrapcity" (2011)
Marko_king
5 november 2011 · 48 Inlägg

Jag vill ha så många klistermärken som möjligt.. ska bomba bilar me klistermärkena smilesmilesmilesmile göra reklam tonguelol

Volkswagen Golf R "White Devil" (2012)
MrJAM
7 november 2011 · 1 464 Inlägg

Ni som ska med (till 100%), skicka ett pm till mig är ni snälla. Behöver inte göra det nu, men nån gång i vinter. Jag behöver lite info om er/bilarna som ställer upp för... ja, ett senare projekt. smile

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
Wonderboy_
8 november 2011 · 555 Inlägg

Fan de här skulle man ju vilja vara med i, lite rimligare än att försöka med gumball haha ;D men ser ut att vara minst lika roligt!! cool

Vill du berätta om din bil på Passionforcars.org? Konkta mig via mail nedan.
PassionForCars.org
robin@passionforcars.org
EvoCecilia
8 november 2011 ·

Låter awsome!

TEAMPONYDRIFT
10 november 2011 · 76 Inlägg

JohanSkogsberg skrev:
Nu åker bilen in för singelturbo montering på turbocenter smile Så förhoppningsvis kommer man vara en av de snabbare bilarna på modball också wink !

Don't we we all luv rides with some turbo whistling sounds generating in serious bhp wink !!

Ford Mustang GT "TEAM PONY DRIFT" (1987)
TEAMPONYDRIFT
10 november 2011 · 76 Inlägg

Wonderboy_ skrev:
Fan de här skulle man ju vilja vara med i, lite rimligare än att försöka med gumball haha ;D men ser ut att vara minst lika roligt!! cool

Exactly.... a RALLY for all ppl not only rich celebrities wink

Ford Mustang GT "TEAM PONY DRIFT" (1987)
TEAMPONYDRIFT
10 november 2011 · 76 Inlägg

MrJAM skrev:
Ni som ska med (till 100%), skicka ett pm till mig är ni snälla. Behöver inte göra det nu, men nån gång i vinter. Jag behöver lite info om er/bilarna som ställer upp för... ja, ett senare projekt. smile

I believe JAM got some awesome project idea going on, covering MODBALLERS in some cool way along their journey across Europe...

Ford Mustang GT "TEAM PONY DRIFT" (1987)
TEAMPONYDRIFT
10 november 2011 · 76 Inlägg

EvoCecilia skrev:
Låter awsome!

It is awesome!! get some girlfriends n fill ur evo n have blast meeting new folks n visiting new places!!

Ford Mustang GT "TEAM PONY DRIFT" (1987)
JohanSkogsberg
10 november 2011 · 62 Inlägg

Tänkte att alla från Sverige kanske ska köra en karavan själva hem sen igen? Roligare och kanske inte lika långtråkigt att köra om vi är ett gäng smile ?

#Jagärhastighetsjägaren
Audi A4 Allroad "Lowroad - Wrap by Wrapcity" (2011)
perorust
10 november 2011 · 119 Inlägg

det är en grymt speciell känsla att köra karavan. speciellt om man åker med feta moddade bilar! antingen kan man cruisa och alla håller sin position och låta folk passera och ta kort å kolla på bilarna, eller så öser man på, har minimalt mellanrum till framförvarande och kryssar igenom trafiken som en SÄPO-kolonn. hursomhelst, så är det skitmycket fetare att åka karavan än "var å en kör sitt eget rejs"!

Senast redigerat av perorust (10 november 2011)

hellre ger jag fan i det helt och hållet, än att jag fuskar ihop det...
tsdi Egenföretagare
10 november 2011 · 2 496 Inlägg

JohanSkogsberg skrev:
Nu åker bilen in för singelturbo montering på turbocenter smile Så förhoppningsvis kommer man vara en av de snabbare bilarna på modball också wink !

Det är en fördel om man ska ligga och dra sig på Morgonen big_smile

Vi åkte RS4 och fick åka stumt nästan hela rallyt pga att vi alltid krökade till typ 7-8 på morgonen. När dom andra rullade mot nya destinationer var man på väg hem ifrån krogen big_smile

Sedan att vi ena dagen åkte fel. (till ett annat land till och med) och dagen där på åkte ut i Franska alperna. En omväg på typ 5-6 timmar haha! Då är det en fördel att ha en snabb bil big_smile

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
Eddiie Bmw Fanatiker
11 november 2011 · 292 Inlägg

tsdi skrev:

JohanSkogsberg skrev:
Nu åker bilen in för singelturbo montering på turbocenter smile Så förhoppningsvis kommer man vara en av de snabbare bilarna på modball också wink !

Det är en fördel om man ska ligga och dra sig på Morgonen big_smile

Vi åkte RS4 och fick åka stumt nästan hela rallyt pga att vi alltid krökade till typ 7-8 på morgonen. När dom andra rullade mot nya destinationer var man på väg hem ifrån krogen big_smile

Sedan att vi ena dagen åkte fel. (till ett annat land till och med) och dagen där på åkte ut i Franska alperna. En omväg på typ 5-6 timmar haha! Då är det en fördel att ha en snabb bil big_smile

De gååår fiiint !

Lite sjuttis på de så big_smile

Mini Cooper S "Cooper S JCW" (2014)
JohanSkogsberg
11 november 2011 · 62 Inlägg

Haha! Fast franska alperna är väl nog en av de roligare omvägarna man kan ta wink? Eller?

Kommer bli så sjuuukt kul med många svenskar!

Mvh,
Johan

#Jagärhastighetsjägaren
Audi A4 Allroad "Lowroad - Wrap by Wrapcity" (2011)
tsdi Egenföretagare
11 november 2011 · 2 496 Inlägg

Ja som fan! Kommer du att åka med M3'n i år igen? Eller var du sugen på att åka med oss om du inte får ihop tillräckligt med folk? smile

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
tsdi Egenföretagare
11 november 2011 · 2 496 Inlägg

JohanSkogsberg skrev:
Haha! Fast franska alperna är väl nog en av de roligare omvägarna man kan ta wink? Eller?

Kommer bli så sjuuukt kul med många svenskar!

Mvh,
Johan

Ja det var ganska roliga vägar.
Dock var stressfaktorn ganska hög när GPS'n visade 5 timmar kvar och folk började skicka MMS på sjuttisar och bikini brudar vid poolen.

// Emil

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
JohanSkogsberg
11 november 2011 · 62 Inlägg

haha! Härligt! Än så länge finns passagerarsätet ledigt i min om jag inte får med någon polare, OBS delar lika på bensinen isåfall!

#Jagärhastighetsjägaren
Audi A4 Allroad "Lowroad - Wrap by Wrapcity" (2011)
Eddiie Bmw Fanatiker
11 november 2011 · 292 Inlägg

tsdi skrev:
Ja som fan! Kommer du att åka med M3'n i år igen? Eller var du sugen på att åka med oss om du inte får ihop tillräckligt med folk? smile

Jag har funderat på de lite !

Även på att åka med er. . måste kollal lite hur det ser ut med fotbollen först. . men gott om tid just nu i alla fall smile

Mini Cooper S "Cooper S JCW" (2014)
Tony_Rene Y not
11 november 2011 · 221 Inlägg

anmäld 2 teams och två bilar 6 pers:)

Everything thats fast. has my name written on it
Toyota Supra "Winter Beater" (1994)
BMW X5 "Darkside" (2010)
BMW Alpina B10 4,6 "Sleeper Edition" (1998)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang