Kommer snart: Garaget v10 (viktig information som rör alla medlemmar inför uppdateringen)

KimOlsson_
10 november 2011 · 244 Inlägg

C-Herbst skrev:
Trevligt!

En mobil app till Apple android och Windows mobil hade oxå varit grymt !

För oss som gärna kollar in på garaget när man är på språng smile

håller med! hade vart riktigt kul, har saknat det många gånger smile

Ibland kan det vara så att jag inte minns det jag kommer ihåg.
BMW E36 320i/323i "Turbiina" (1997)
Volkswagen CC "CCPapi" (2015)
BMW E30 320i Touring "ODJuret" (1989)
_Performance_ NIVÅ 5 I LIVSNJUTNING
10 november 2011 · 2 390 Inlägg

En sak som jag tycker borde finnas är som på gatbilar. Att under din sida kan du lägga upp din projek bil för dom som vill se. Annars måste man ju skriva hela tiden till alla typ kika mitt album på min projekt bil. eller typ kika min projekt tråd.. Nått förslag som jag tycker är bra iaf

Skbg Performance Team.
Projekt : Volvo S70 2.5T http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 6#p2755566
Projekt : Volvo 745 Turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=192658
Hummer H2 "Skbg Performance Team" (2003)
Grimling Professionell amatör
10 november 2011 · 451 Inlägg

_Performance_ skrev:
En sak som jag tycker borde finnas är som på gatbilar. Att under din sida kan du lägga upp din projek bil för dom som vill se. Annars måste man ju skriva hela tiden till alla typ kika mitt album på min projekt bil. eller typ kika min projekt tråd.. Nått förslag som jag tycker är bra iaf

Aah precis, att man lägger upp den som projektbil, eller alltså som en vanlig bil men man kanske inte kan betygsätta eller så, det vore kalas smile

AUDI - Four rings to rule them all
Volkswagen Typ 1 Bubbla "Low as my morals" (1961)
chrizz Administratör
10 november 2011 · 11 780 Inlägg

_Performance_ skrev:
En sak som jag tycker borde finnas är som på gatbilar. Att under din sida kan du lägga upp din projek bil för dom som vill se. Annars måste man ju skriva hela tiden till alla typ kika mitt album på min projekt bil. eller typ kika min projekt tråd.. Nått förslag som jag tycker är bra iaf

Ja, nått sånt vore inte alls fel att ha tycker jag. Vi får titta på det.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
PHrnfeldt Sheik Yerbouti
10 november 2011 · 1 899 Inlägg

Prövar igen då; För oss som inte använder facebook, finns det något annat ställe att läsa om det engelska alternativet mera ingående?

Sedan håller jag med många andra, det här med att tillåta motorcyklar vore väldigt roligt. Kan ju vara något för framtiden kanske?

"Vi er dem de andre ikke må lege med".
m5portal.com
m3portal.com
trubbelturbo
10 november 2011 · 1 442 Inlägg

patrikhornfeldt skrev:
Prövar igen då; För oss som inte använder facebook, finns det något annat ställe att läsa om det engelska alternativet mera ingående?

Sedan håller jag med många andra, det här med att tillåta motorcyklar vore väldigt roligt. Kan ju vara något för framtiden kanske?

På facebook har det endast nämnts att sidan kommer, inte mer än så.

Offensiv inkompetens är bästa försvar.
chrizz Administratör
10 november 2011 · 11 780 Inlägg

patrikhornfeldt skrev:
Prövar igen då; För oss som inte använder facebook, finns det något annat ställe att läsa om det engelska alternativet mera ingående?

Sedan håller jag med många andra, det här med att tillåta motorcyklar vore väldigt roligt. Kan ju vara något för framtiden kanske?

Missade det, sorry. Det är som trubbelturbo skriver ovan. Det har endast nämnts. Den mest utförliga informationen hittills är den i första inlägget här på sidan. Håll utkik på motr.com annars, och signa upp med din mailadress så skickar vi info när det är dags!

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
_Performance_ NIVÅ 5 I LIVSNJUTNING
10 november 2011 · 2 390 Inlägg

chrizz skrev:

_Performance_ skrev:
En sak som jag tycker borde finnas är som på gatbilar. Att under din sida kan du lägga upp din projek bil för dom som vill se. Annars måste man ju skriva hela tiden till alla typ kika mitt album på min projekt bil. eller typ kika min projekt tråd.. Nått förslag som jag tycker är bra iaf

Ja, nått sånt vore inte alls fel att ha tycker jag. Vi får titta på det.

Det tycker jag ni ska göra smile

Skbg Performance Team.
Projekt : Volvo S70 2.5T http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 6#p2755566
Projekt : Volvo 745 Turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=192658
Hummer H2 "Skbg Performance Team" (2003)
PHrnfeldt Sheik Yerbouti
10 november 2011 · 1 899 Inlägg

chrizz skrev:

patrikhornfeldt skrev:
Prövar igen då; För oss som inte använder facebook, finns det något annat ställe att läsa om det engelska alternativet mera ingående?

Sedan håller jag med många andra, det här med att tillåta motorcyklar vore väldigt roligt. Kan ju vara något för framtiden kanske?

Missade det, sorry. Det är som trubbelturbo skriver ovan. Det har endast nämnts. Den mest utförliga informationen hittills är den i första inlägget här på sidan. Håll utkik på motr.com annars, och signa upp med din mailadress så skickar vi info när det är dags!

Mvh

Tackar! Ska signa.

"Vi er dem de andre ikke må lege med".
m5portal.com
m3portal.com
_Performance_ NIVÅ 5 I LIVSNJUTNING
10 november 2011 · 2 390 Inlägg

Har även en till liten sak ja skulle vilja skriva, dock har det inte så mycket med uppdateringen att göra. Men tycker ni borde ha lite mer tävlingar, sett nån fototävling eller vad det var, men alla är vi inte fotografer sad Men kanske typ projekttråds tävling eller liknande. Behöver inte vara nå pris på flera tusen. Men kanske 500:- presentkort på nån styling butik eller liknande.. Tror det skulle uppskattas av många, och gör att folk håller bygg humöret uppe under vintern Spåna gärna vidare på den idén..

Mvh Richard

Skbg Performance Team.
Projekt : Volvo S70 2.5T http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 6#p2755566
Projekt : Volvo 745 Turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=192658
Hummer H2 "Skbg Performance Team" (2003)
tooffen STHLM(S)LOW
10 november 2011 · 420 Inlägg

Rockfordboy82 skrev:
En app till Apple är mycket saknad!

precis en app vore inte fel:D

Volkswagen Golf MKVI GTI "STERTMAN MOTORSPORT" (2010)
olsen Glidare...
10 november 2011 · 64 Inlägg

Min tanke Ang motorcyklar på garaget är lika tänkbart som att du får godkänt att lägga upp din personbil på sporthoj.com...

Vill jag kolla skrevraketer så går jag till ovan nämnda sida ( vart där en gång)
Tack för mig.

Senast redigerat av olsen (10 november 2011)

Peugeot Sport Club
"Speed dosn´t kill, It´s the sudden loss of it that does"
Peugeot 406 SS
Mitsubishi Lancer Evolution IX GT Wagon
fluppidupp ...
11 november 2011 · 757 Inlägg

nu gillar jag inte sporthojar då men man kan ju faktiskt lägga in en fordonskategori till som man kan ha. nu har vi ju bilar bara. man kan ju ha typ "bilar" och "övriga leksaker" självklart ska dessa vara motorutrustade tongue kan ju vara jet-skis,snöskotrar, turbogräsklippare och skrevraketer men att man då lägger in en sån kategori. men förutsatt att det ska vara ok så är det inte att man lägger upp sin original röjsåg där direkt tongue utan mer ett fordon.

en annan sak kan vara att sluta censurera racesnack.

Senast redigerat av robzter (11 november 2011)

Grimling Professionell amatör
11 november 2011 · 451 Inlägg

olsen skrev:
Min tanke Ang motorcyklar på garaget är lika tänkbart som att du får godkänt att lägga upp din personbil på sporthoj.com...

Vill jag kolla skrevraketer så går jag till ovan nämnda sida ( vart där en gång)
Tack för mig.

Det där var nog det mest korkade jag någonsin läst, vad är det som säger att "garaget" bara ska handla om bilar ? Då kunde man ju döpt det till "bilgaraget" eller dylikt isåfall, nöt.

Senast redigerat av Grimling (11 november 2011)

AUDI - Four rings to rule them all
Volkswagen Typ 1 Bubbla "Low as my morals" (1961)
alain www.bimmerpower.org
11 november 2011 · 3 995 Inlägg

Garaget är en sida för bilar, om man accepterar Mc, kan man ta in mopeder och båtar eller? Finns gott om, men hur skulle det ser ut?
Nej tack, Garaget är bra som den är men då och då uppdateringar som gör att Garaget håller sig fräsche.
Finns många forum till Mc, mopeder, båtar och annat där man kan hålla sig till.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW 530i (2003)
BMW X5 4.4i (2006)
Angie
11 november 2011 · 98 Inlägg

Finns det någon rensning av gamla konton? Finns fullt med gamla konton som inte använts på många år nu.

alain www.bimmerpower.org
11 november 2011 · 3 995 Inlägg

Möjligheten att avaktiverar medlemmar som inte hört av sig under en viss tid finns, det är bara att aktiverar i systemet, det kan programmerar den för medlemmar som inte hör av sig under 3-6 eller 12 månader, bara att sätta in en gränsdatum.

Senast redigerat av alain (11 november 2011)

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW X5 4.4i (2006)
BMW 530i (2003)
Wallen_
11 november 2011 · 26 Inlägg

Jag tycker det borde finnas något enklare sätt att hitta medlemmar.
t.ex så vore det schysst att kunna kolla bilar från sin egen Komun så man kanske kan knyta lite kontakter eller bara hitta någon att vara ute och åka med smile

+1 Mobil app

Angie
11 november 2011 · 98 Inlägg

Jag vill använda ett nick som inte varit aktivt sedan 2007, jag tvivlar på den funktionen smile

_Performance_ NIVÅ 5 I LIVSNJUTNING
11 november 2011 · 2 390 Inlägg

Wallen_ skrev:
Jag tycker det borde finnas något enklare sätt att hitta medlemmar.
t.ex så vore det schysst att kunna kolla bilar från sin egen Komun så man kanske kan knyta lite kontakter eller bara hitta någon att vara ute och åka med smile

+1 Mobil app

Det kan du ju göra. Bara skriva in namnet på staden/byn. Bara du klickar i knappen alla fält när du söker smile

Skbg Performance Team.
Projekt : Volvo S70 2.5T http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 6#p2755566
Projekt : Volvo 745 Turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=192658
Hummer H2 "Skbg Performance Team" (2003)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang