Release: Garaget v10

Cyklop
15 november 2011 · 1 277 Inlägg

Riktigt bra gjort med utseendet, gillas skarp, även alla småsaker som ni laggt till i funktionerna!

MVH

joelimmo
15 november 2011 · 1 380 Inlägg

chrizz skrev:

joelimmo skrev:
haha vafan nu äger jag inte en bil häller på forumet tongue

Nu har jag lockat fram dina bilar och vänner igen.

tack det var snällt kände mig nästan lite lonely där ett tag tongue

BMW E28 (1982)
Hensan
15 november 2011 · 85 Inlägg

Jäklar vad snyggt det blev +++++

BMW 550i "Tinted 2" (2007)
push_it
15 november 2011 · 333 Inlägg

Riktigt grymt!
Klockrent!

XeptiQ Whatever :)
15 november 2011 · 1 652 Inlägg

10p.. Snygg och clean design, men först trodde jag att java+flash hade fuckat ur på min dator ^^

TIG-svetsare, Svart/Hastelloy X/Haynes 230/Aluminium
CNC-operatör, Fräsning/Svarvning/Laser
Volvo 940 Turbo "Projekt bygge" (1996)
Volvo V70III- SUMMUM "Rexxen" (2008)
Tribbe SAAB♥SUBARU
15 november 2011 · 1 636 Inlägg

Hittar inga buggar och tycker det flyter på fint, men jag får ont i ögonen (på riktigt alltså, menar inte att det är fult utan det svider i ögonen..) av designen i toppen, det är för mycket mörkt på mörkt för mina ögon helt enkelt hmm

Saab 9-2x Aero "SAABaru" (2005)
folkesonn
15 november 2011 · 17 Inlägg

Vore ju inte helt fel om man ändrade bakgrunden runt ens gästbok, kommentarer, privata meddelanden och användarnamnet till att få en annan färg.
Så det blir lite lättare och enklare på sidan.
Fräsch design annars.

TurboNewbi
15 november 2011 · 170 Inlägg

Tribbe skrev:
Hittar inga buggar och tycker det flyter på fint, men jag får ont i ögonen (på riktigt alltså, menar inte att det är fult utan det svider i ögonen..) av designen i toppen, det är för mycket mörkt på mörkt för mina ögon helt enkelt hmm

+1
har suttit ett tag nu och kollat igenom alla funktioner och det både svider och ger mig huvudvärk,
tror det skulle kunna vara de skarpa kontrasterna Mörkt svart, ljust vitt och mörkt grått.
sad

Toyota Yaris "P1 pre-facelift" (2001)
folkesonn
15 november 2011 · 17 Inlägg

TurboNewbi skrev:

Tribbe skrev:
Hittar inga buggar och tycker det flyter på fint, men jag får ont i ögonen (på riktigt alltså, menar inte att det är fult utan det svider i ögonen..) av designen i toppen, det är för mycket mörkt på mörkt för mina ögon helt enkelt hmm

+1
har suttit ett tag nu och kollat igenom alla funktioner och det både svider och ger mig huvudvärk,
tror det skulle kunna vara de skarpa kontrasterna Mörkt svart, ljust vitt och mörkt grått.
sad

+2
Vore skönare om man ändra färgpalletten där uppe, ge specifika delar en annan färg t.ex.

-Bazz3r- Team Breehäng
15 november 2011 · 1 623 Inlägg

De vart snyggt, men gillar inte riktigt att det e så svartvitt där uppe där man loggar ut/in och användarnamnet står(

R1 3
└┼┤
2 4
kourosh Honda Performance Club
15 november 2011 · 236 Inlägg

fixa köp o sälj så att man kan annonsera sin bil istället! uppdatering har gett 0, sidan ser billig ut på nåt sätt.

hpc: korre
Kör: Civic Type-R FN2
i500
15 november 2011 · 135 Inlägg

på min sida under avatar bilden är all info om bilar, bilder filmer mm nollat
och på min sida är även projektbilder fotoalbum borta??

annars äre bra

Catovic
15 november 2011 · 405 Inlägg

fungerar fortfarande inte att lägga upp bilder på projektet! haha när kmr de tbx tror du ?

Audi A4 B8 "Marshmallow" (2009)
Wallen_
15 november 2011 · 26 Inlägg

Helt klockrent det här är grymt snyggt +++

nonno
15 november 2011 · 511 Inlägg

folkesonn skrev:

TurboNewbi skrev:

Tribbe skrev:
Hittar inga buggar och tycker det flyter på fint, men jag får ont i ögonen (på riktigt alltså, menar inte att det är fult utan det svider i ögonen..) av designen i toppen, det är för mycket mörkt på mörkt för mina ögon helt enkelt hmm

+1
har suttit ett tag nu och kollat igenom alla funktioner och det både svider och ger mig huvudvärk,
tror det skulle kunna vara de skarpa kontrasterna Mörkt svart, ljust vitt och mörkt grått.
sad

+2
Vore skönare om man ändra färgpalletten där uppe, ge specifika delar en annan färg t.ex.

får inget fel i ögonen av det men, jag måste hålla med om att lite mera färger en svart/grått och vitt skulle vara mycket uppskattat!Skulle du/ni t.ex kunna rama in spalten med ens namn osv så skulle det säkert hjälpa mycket.

/Nonno

?
-Bazz3r- Team Breehäng
15 november 2011 · 1 623 Inlägg

nonno skrev:

folkesonn skrev:

TurboNewbi skrev:

+1
har suttit ett tag nu och kollat igenom alla funktioner och det både svider och ger mig huvudvärk,
tror det skulle kunna vara de skarpa kontrasterna Mörkt svart, ljust vitt och mörkt grått.
sad

+2
Vore skönare om man ändra färgpalletten där uppe, ge specifika delar en annan färg t.ex.

får inget fel i ögonen av det men, jag måste hålla med om att lite mera färger en svart/grått och vitt skulle vara mycket uppskattat!Skulle du/ni t.ex kunna rama in spalten med ens namn osv så skulle det säkert hjälpa mycket.

/Nonno

Håller med här! Känns lite tråkit när allt e så svartvitt!;(

R1 3
└┼┤
2 4
Wallen_
15 november 2011 · 26 Inlägg

Jo men sen är inte det här Facebook! Stilrent simpelt inga konstigheter smile
IMO

Christensson Laaaang
15 november 2011 · 320 Inlägg

Snyggt! bra jobbat smile

Here you go way to fast
don't slow down you're gonna crash!
nonno
15 november 2011 · 511 Inlägg

Wallen_ skrev:
Jo men sen är inte det här Facebook! Stilrent simpelt inga konstigheter smile
IMO

jo såklart, men något som avskilljer spalten med ens namn,meddelanden osv från bakgrunden är väl inte för mycket?För nu känns det som att den är inne i bakgrunden fast den väl egentligen inte borde vara det?

?
-Bazz3r- Team Breehäng
15 november 2011 · 1 623 Inlägg

nonno skrev:

Wallen_ skrev:
Jo men sen är inte det här Facebook! Stilrent simpelt inga konstigheter smile
IMO

jo såklart, men något som avskilljer spalten med ens namn,meddelanden osv från bakgrunden är väl inte för mycket?För nu känns det som att den är inne i bakgrunden fast den väl egentligen inte borde vara det?

Håller med här! Skulle vilja ha en sånn ruta i samma röda färg som ".ORG" står i;D

R1 3
└┼┤
2 4
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang