Får spam-mail via Garaget

rickylicious Webbutvecklare
28 januari 2012 · 2 369 Inlägg

Tjo,

Jag fick precis detta mailet från GORG:

"mercy141 från Garaget.org har skickat ett meddelande till dig. Du kan svara till mercy141 genom att svara på detta e-postmeddelande.

Meddelandet lyder:
-----------------------------------------------------------------------

Hallå
Jag är glad att skriva detta brev till dig! Jag ser din profil adress under en längre tid på www.garaget.org, när jag letade efter som jag kommer att prata med och jag bestämde mig för att skriva just nu, som jag skulle vilja träffa dig. Mitt namn Mercy Elvis. Jag söker en trevlig person och eventuellt för en relation. Jag är snäll, glad, sällskaplig flicka. Jag vill lite för att beskriva mitt utseende. Min höjd 160 cm. Jag är smal. Jag är intresserad av att veta att du,
skriva mig ett svar på min e-post. Om du skriver mig ett svar, kommer jag att skicka min bild. Jag ser fram emot ditt svar snart!
Mercy,


mercyelvis41@yahoo.com."


Kanske dags för någon typ av mänsklig kontroll när man skickar ett meddelande? smile

Ha det gött och kör försiktigt, livet du räddar kan vara mitt.
Mercedes w114 "Stance" projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=277087
te_wik Forummoderator
28 januari 2012 · 12 813 Inlägg

rickylicious skrev:
Tjo,

Jag fick precis detta mailet från GORG:

"mercy141 från Garaget.org har skickat ett meddelande till dig. Du kan svara till mercy141 genom att svara på detta e-postmeddelande.

Meddelandet lyder:
-----------------------------------------------------------------------

Hallå
Jag är glad att skriva detta brev till dig! Jag ser din profil adress under en längre tid på www.garaget.org, när jag letade efter som jag kommer att prata med och jag bestämde mig för att skriva just nu, som jag skulle vilja träffa dig. Mitt namn Mercy Elvis. Jag söker en trevlig person och eventuellt för en relation. Jag är snäll, glad, sällskaplig flicka. Jag vill lite för att beskriva mitt utseende. Min höjd 160 cm. Jag är smal. Jag är intresserad av att veta att du,
skriva mig ett svar på min e-post. Om du skriver mig ett svar, kommer jag att skicka min bild. Jag ser fram emot ditt svar snart!
Mercy,


mercyelvis41@yahoo.com."


Kanske dags för någon typ av mänsklig kontroll när man skickar ett meddelande? smile

Jasså, trodde hon var ute efter mig, bara mig. Men nej nej inte det. cool


Fick det idag jag med.



Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
Vollez
28 januari 2012 · 274 Inlägg

Hon jagar mig med wink
Kanske nån admin som vill ta bort hennes konto tro?

Vad är det för likhet mellan en diskussion i ett forum och en jorden runt resa?
Ingen leder nånstans!
Mazda RX7 (1997)
Toyota Yaris "Stanced" (1999)
jijson
29 januari 2012 · 24 Inlägg

Ytterligare en till: dorixbaby

740Turbo Trucker
29 januari 2012 · 64 Inlägg

Jag fick också ett mail från mercy141 igår den 28/1.

"Jag litar inte på nått halvfabrikat med en spricka i botten och som blöder 5 dagar i månaden utan att dö"
Volvo 242L (1975)
chrizz Administratör
30 januari 2012 · 11 783 Inlägg

Använd anmälningsfunktionen för användaren ifråga för snabbast möjliga respons. Spam förekommer överallt på nätet, och det är viktigt att vi hinner stänga av sådana konton så snabbt som möjligt.

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang