....

robinH
9 april 2012 · 98 Inlägg

Bullet- Håller med dig på exakt allt du skriver! Thumbs up!

DeFlo- Samarbete eller att re-loaded snubbarna lyssnar på utomstående med andra idéer har vi ju verkligen sätt att det inte är på tal. Som det skrivs innan så istället för att dem lyssnar och tar till sig så blir det bara en massa dumma kommentarer och pajkastning. Och att ett gäng försöker göra något eget så tror re-loaded gänget att man skall ta deras träff och säga att det är ens egen eller något annat korkat. Dom har tydligen ensamrätt på att kalla det en träff och trycker ner nytt folk som kommer  med egna idéer. Hur som helst så skiter vi i en träff som kallas spontan eller planerad in i minsta detalj. Tror jag och dom grabbarna som håller med mig och känner likadant som mig har funnit varan och förhoppningsvis har skapat något bakom kulisserna så att vi slipper malmö mafians fina kommentarer!

DeFlo
9 april 2012 · 514 Inlägg

robinH skrev:
Bullet- Håller med dig på exakt allt du skriver! Thumbs up!

DeFlo- Samarbete eller att re-loaded snubbarna lyssnar på utomstående med andra idéer har vi ju verkligen sätt att det inte är på tal. Som det skrivs innan så istället för att dem lyssnar och tar till sig så blir det bara en massa dumma kommentarer och pajkastning. Och att ett gäng försöker göra något eget så tror re-loaded gänget att man skall ta deras träff och säga att det är ens egen eller något annat korkat. Dom har tydligen ensamrätt på att kalla det en träff och trycker ner nytt folk som kommer  med egna idéer. Hur som helst så skiter vi i en träff som kallas spontan eller planerad in i minsta detalj. Tror jag och dom grabbarna som håller med mig och känner likadant som mig har funnit varan och förhoppningsvis har skapat något bakom kulisserna så att vi slipper malmö mafians fina kommentarer!

Men jag tror du fortfarande fått det hela om bakfoten. Det vi försöker undvika är nog dubbelträff och förvirring.

BMW = Bil Med Wasakredit
robinH
9 april 2012 · 98 Inlägg

DeFlo skrev:

robinH skrev:
Bullet- Håller med dig på exakt allt du skriver! Thumbs up!

DeFlo- Samarbete eller att re-loaded snubbarna lyssnar på utomstående med andra idéer har vi ju verkligen sätt att det inte är på tal. Som det skrivs innan så istället för att dem lyssnar och tar till sig så blir det bara en massa dumma kommentarer och pajkastning. Och att ett gäng försöker göra något eget så tror re-loaded gänget att man skall ta deras träff och säga att det är ens egen eller något annat korkat. Dom har tydligen ensamrätt på att kalla det en träff och trycker ner nytt folk som kommer  med egna idéer. Hur som helst så skiter vi i en träff som kallas spontan eller planerad in i minsta detalj. Tror jag och dom grabbarna som håller med mig och känner likadant som mig har funnit varan och förhoppningsvis har skapat något bakom kulisserna så att vi slipper malmö mafians fina kommentarer!

Men jag tror du fortfarande fått det hela om bakfoten. Det vi försöker undvika är nog dubbelträff och förvirring.

Därav det dumma namnet (bananträffen) Men det vart ju fel det med enligt ledaren him self. Jag känner att det inte är lönt att dra vidare den här diskussionen då den inte leder någonstans. Jag är sjukt nöjd med resultatet och det tror jag även dom andra tycker.

rotex
9 april 2012 · 40 Inlägg

träffar i Malmö blev bara problem för oss skyline ägare
fick en massa nattligt besök och förra veckan blev min polares skyline stulen
tjuvar som äger 8 bilar och går på sos ,eller så är det något annat strul med Malmö, bara problem
hoppas du djmes kan städa upp malmö så att man kan använda banan som den har byggts för i hamnen

The__Saint
9 april 2012 · 560 Inlägg

Ja.. onsdagar borde väl vara nere på banan .. eller har dom inte öppet så längre?

Saad1
9 april 2012 · 272 Inlägg

Nej tack! Jag vet hur det kommer sluta. total kaos. Drifta i grusvägar? och få fullt med stenskott nejtack. Håller hellre 100000% med Re-loaded som gör ett grymt jobb och har fått styr på det hela

Mercedes E55 AMG "Bensinslukare" (2005)
Silva
10 april 2012 · 14 Inlägg

Shit vilken sandlåde nivå det var här då.

Om vi börjar såhär så tror jag folk är tillräckligt gamla för att välja själv om dom vill köra rakt fram eller om dom vill ut och svänga lite.

Sen ska egentligen inte vissa personer yttra sig så mycket här inne om säkerhet osv med tanke på att dom varit med och kört den så kallade malmö ringen eller vad den nu heter.

Låt lite nytänkande personer säga vad dom vill också.

Lexus GS 300 "VIP" (2002)
robinH
10 april 2012 · 98 Inlägg

Saad1 skrev:
Nej tack! Jag vet hur det kommer sluta. total kaos. Drifta i grusvägar? och få fullt med stenskott nejtack. Håller hellre 100000% med Re-loaded som gör ett grymt jobb och har fått styr på det hela

För det första så driftar man i så fall på grusvägar och inte i dom. För det andra så undrar jag verkligen om vart du fått denna infon ifrån? Kan inte hitta den någonstans i i denna tråden....

Senast redigerat av robinH (10 april 2012)

Saad1
10 april 2012 · 272 Inlägg

Har aldrig varit i hbg på en träff men det känns väl rätt normalt om det är fler bilar där på lördagen än fredagen...? Då hade det kanske passat bättre på fredagen i malmö då?

Ett scenario som hade passat mig väldigt bra i smaken är lite förträff med lite snack och mys för att sedan möjligt dra ut tex på torupsvägarna  (som för övrigt bjuder på galet rolig körning) eller möjligt någon rolig parkering där dom flesta förstår vad som skall göras... Själv vill jag komma ifrån köra rakt fram körningar och falla tillbaka på att enbart ha det trevligt och skoj med varandra istället för att tävla och mäta sig med varan. Det är kanske bara jag som fumlat runt i sådana tankar....?

Ett scenario som hade passat mig väldigt bra i smaken är lite förträff med lite snack och mys för att sedan möjligt dra ut tex på torupsvägarna(som för övrigt bjuder på galet rolig körning)

Fara för allmänheten? sluta leka allan ballan här???

Hellre kör jag på banan än köra din dumma ide. aldrig i hela mitt liv

Mercedes E55 AMG "Bensinslukare" (2005)
robinH
10 april 2012 · 98 Inlägg

Saad1 skrev:
Har aldrig varit i hbg på en träff men det känns väl rätt normalt om det är fler bilar där på lördagen än fredagen...? Då hade det kanske passat bättre på fredagen i malmö då?

Ett scenario som hade passat mig väldigt bra i smaken är lite förträff med lite snack och mys för att sedan möjligt dra ut tex på torupsvägarna  (som för övrigt bjuder på galet rolig körning) eller möjligt någon rolig parkering där dom flesta förstår vad som skall göras... Själv vill jag komma ifrån köra rakt fram körningar och falla tillbaka på att enbart ha det trevligt och skoj med varandra istället för att tävla och mäta sig med varan. Det är kanske bara jag som fumlat runt i sådana tankar....?

Ett scenario som hade passat mig väldigt bra i smaken är lite förträff med lite snack och mys för att sedan möjligt dra ut tex på torupsvägarna(som för övrigt bjuder på galet rolig körning)

Fara för allmänheten? sluta leka allan ballan här???

Hellre kör jag på banan än köra din dumma ide. aldrig i hela mitt liv

Har aldrig försökt tvinga dig, eller? Min dumma ide har folk tydligen kört på ganska så länge, det är alltså inget nytt. Ett så kallat streetrace är väl minst lika farlig. Malmö ring som du säkert stod och hejade på när det kördes är ju inte alls farligt. Och jag letar fortfarande efter drifting på grusvägar, hittar det inte.....

Detta är till alla er som inte vill, tycker det är en dum ide, inte orkar osv osv. Snälla håll det för er själva och låt dem som faktiskt vill prata fritt om det istället för era dumma kommentarer. Ingen har tvingat er till att gilla det eller tvingat er att följa med dom som vill detta. Blunda och låtsat som om ni inte sätt något så slipper vi era åsikter som ni ändå inte kommer någonstans med!!!

Senast redigerat av robinH (10 april 2012)

DJchaoz
10 april 2012 · 181 Inlägg

Tänkte också lägga mig i lite här då jag kommer köpa en ny "leksak" i veckan.

Personligen så gillar jag träffar där man snackar med trevliga typer. Man kan kolla på bilar, kanske lyssna på bilstereo.
Träffa någon med god erfarenhet om bilen man har, kan ge en goda råd kanske.
Vad gäller körning så föredrar jag kurvor framför raktfram vilken dag i veckan som helst.
Visst kan man köra på banan och se vad man kan få för tid, men inget som jag har lust till ofta.

Sen är jag en sån "tråkmåns" att jag har inte heller lust att vara outlaw och tvingas hålla ett öga efter snuten.

När det gäller säkerheten så tjaa där har jag inte mycket att gå efter. Inte varit på streetrace på säkert minst 10-12 år och då var det oljehamnen.. Och knappast säkert då, en sladd eller kast med bil så åker 10+ personer för de är dumma nog att stå närmare o närmare.
Kör man på kurviga vägar är där inte publik, men beroende på val av väg så är där trafik ju och gäller ju att man inte kör klistrad i röven på varandra, för då kan det bli stor smäll.

Men som sagt för mig så är det träffa likadant folk, kanske köra en sansad tur inte 150km/h+ o äga vägar.
Jag kör av mig sen på bandagar och annat som jag kommer åka på.

Mina tankar om trevliga träffar iaf.. Och alla är vi olika och bra med valmöjligheter. Alla träffar behöver inte vara typ 500 pers för vara lyckat.

Kenta

Nissan 200sx S14A "Reaper" (1998)
Tegulen Pro Street Driver
10 april 2012 · 82 Inlägg

Har läst lite här och undrar en sak. VAD ÄR PROBLEMET? Tråden är tänkt för människor som gillar att köra en sväng. Varför lägger folk i som inte är intresserad av detta????. Det finns andra trådar (som Reloaded träffar). Kanske ska döpa tråden till Söndagskörning:) Det kan man inte missförstå! ............Rena dagisnivå mad

robinH
10 april 2012 · 98 Inlägg

Nä men vafan tegulen vi skriver massa skit i deras trådar och smutsar ner lite där. Men det har vi inte gjort, undrar så innerligt varför?

DjMes
10 april 2012 · 622 Inlägg

Det många inte vet är att: RobinH Skrev i en annan Malmöträffen tråd att han vill återuppliva Malmö träffen som fanns en gång i tiden. Den träffen är redan död och försvunnen och nedgrävd med all den negativa energi den förde med sig.
Dagar ändrades och vi rensade skiten ordentligt. Det flöt på väldigt bra i slutet av 2011, gemenskapen var stark och fler vågade sig ner till Malmö igen. Men det krävdes mycket energi och flera gånger var man nära i att hamna i slagsmål för att få personer inte ska förstöra.

Det som upprört många och därför dem som går till atack mot RobinH är att han kritiserat starkt mot arrangörer och påstår man inte behöver någon som håller i det. Och att han vill ha tillbaka den gamla träffen, dock så tog han namnet och ändrade innehållet av träffen till att man ska sladda i skogen.

Så länge som jag kan minnas så handlar inte Malmöträffen om varken, malmöring eller bokskogs körning.
Därav dem stora reaktionerna från allmänheten. Hade RobinH sköt det snyggt, så hade han skapat en tråd om söndagskörning från första början. Men istället så valde han att röra om i smeten och försöka få lite fame.

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.
Mercedes C 250 4 Matic "AMG Paket" (2016)
robinH
10 april 2012 · 98 Inlägg

DjMes skrev:
Det många inte vet är att: RobinH Skrev i en annan Malmöträffen tråd att han vill återuppliva Malmö träffen som fanns en gång i tiden. Den träffen är redan död och försvunnen och nedgrävd med all den negativa energi den förde med sig.
Dagar ändrades och vi rensade skiten ordentligt. Det flöt på väldigt bra i slutet av 2011, gemenskapen var stark och fler vågade sig ner till Malmö igen. Men det krävdes mycket energi och flera gånger var man nära i att hamna i slagsmål för att få personer inte ska förstöra.

Det som upprört många och därför dem som går till atack mot RobinH är att han kritiserat starkt mot arrangörer och påstår man inte behöver någon som håller i det. Och att han vill ha tillbaka den gamla träffen, dock så tog han namnet och ändrade innehållet av träffen till att man ska sladda i skogen.

Så länge som jag kan minnas så handlar inte Malmöträffen om varken, malmöring eller bokskogs körning.
Därav dem stora reaktionerna från allmänheten. Hade RobinH sköt det snyggt, så hade han skapat en tråd om söndagskörning från första början. Men istället så valde han att röra om i smeten och försöka få lite fame.

Ingenting handlar om fame, jag vill inte bli känd, jag vill bara ha det kul! Hur som helst så borde folk ha fattat sen länge att det inte handlar om att jag vill sno något namn på något någon annan har skapat, rensat upp, you name it. Förstår inte hur du kan älta att jag vill ta över något som är dött då detta har framkommit hur många gånger som helst. Jag har aldrig velat sätta mig själv på en piedestal och försökt göra det så klart det bara går. För djmes, allt handlar inte om att man skall vara någon ledare eller känna sig grym för att man skapat en grupp eller whatnot. Jag ville få ihop ett gäng som tröttnat på det gamla, var detta inget du/ni andra gillade så kunde ni bara hållt käften ifrån början....Hur som helst så är allt solklart i dagsläget och som jag skrivit innan så behövs det inte fler negativa kommentarer. Gillar ni det inte så gör ni det inte, vänd då bara ryggen till!!

DjMes
10 april 2012 · 622 Inlägg

Hållt käften? Vem fan tror du att du pratar med?

Va inte så jävla kaxig bakom skärmen, ska du svära och tala med orespekt så kom till fram mig direkt och säg det. För jag talar till dig på ett helt annat sätt än va du gör just nu. Och om du nu är så tuff och så du vågar kaxa emot, så vet du exakt vart du hittar mig. Jävla snorunge, brist på respekt.

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.
Mercedes C 250 4 Matic "AMG Paket" (2016)
The__Saint
10 april 2012 · 560 Inlägg

Skärp er nu för fan.. det börjar spåra ur här..

robinH
10 april 2012 · 98 Inlägg

DjMes skrev:
Hållt käften? Vem fan tror du att du pratar med?

Va inte så jävla kaxig bakom skärmen, ska du svära och tala med orespekt så kom till fram mig direkt och säg det. För jag talar till dig på ett helt annat sätt än va du gör just nu. Och om du nu är så tuff och så du vågar kaxa emot, så vet du exakt vart du hittar mig. Jävla snorunge, brist på respekt.

Kan hålla med om att det kanske inte var rätt skrivit men man blir ganska sur när folk bara hoppar på en ifrån ingenstans. Dock står jag för allt jag skriver. Respekt ska vi ju egentligen inte börja prata om. Sen var ju (håll käften) inte menat till dig utan rent generellt till alla som ältat sina negativa kommentarer ifrån första början. Låt oss för en gångs skulle bara lägga ner det här nu. Du har inte blivit blandad med något du inte vill bli blandad med. Ingen försöker konkurrera ut dig eller smutskasta vad det nu är du håller i. Ingen ny träff har skapats, inget har blivit förändrat. Allt är som förr och det är väl så du ville ha det, right?

DjMes
10 april 2012 · 622 Inlägg

robinH skrev:

DjMes skrev:
Hållt käften? Vem fan tror du att du pratar med?

Va inte så jävla kaxig bakom skärmen, ska du svära och tala med orespekt så kom till fram mig direkt och säg det. För jag talar till dig på ett helt annat sätt än va du gör just nu. Och om du nu är så tuff och så du vågar kaxa emot, så vet du exakt vart du hittar mig. Jävla snorunge, brist på respekt.

Kan hålla med om att det kanske inte var rätt skrivit men man blir ganska sur när folk bara hoppar på en ifrån ingenstans. Dock står jag för allt jag skriver. Respekt ska vi ju egentligen inte börja prata om. Sen var ju (håll käften) inte menat till dig utan rent generellt till alla som ältat sina negativa kommentarer ifrån första början. Låt oss för en gångs skulle bara lägga ner det här nu. Du har inte blivit blandad med något du inte vill bli blandad med. Ingen försöker konkurrera ut dig eller smutskasta vad det nu är du håller i. Ingen ny träff har skapats, inget har blivit förändrat. Allt är som förr och det är väl så du ville ha det, right?

Stridsyxan är nere....

Lycka till, så länge ingenting är missvisande så kör hårt...

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.
Mercedes C 250 4 Matic "AMG Paket" (2016)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang