Release: Garaget 10.1

ISpeed
26 april 2012 · 135 Inlägg

Mack skrev:
]
Sant.

hehe där skule det reckt med ett gilla lol

Senast redigerat av ISpeed (26 april 2012)

varför är alla så dryga?
Mack Forum- och sitemoderator
26 april 2012 · 26 111 Inlägg

ISpeed skrev:

Mack skrev:
]
Sant.

hehe där skule de reckt med ett gilla lol

Tur vi har olika åsikter då helt enkelt.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
UrPeppe Lastbilsbyggare
26 april 2012 · 389 Inlägg

Nice riktigt trevlig uppdatering med projektdelen, riktigt kul att kunna belysa sina projekt bättre samt att det är alltid trevligt med statistiken när man har en projekt-tråd smile

Såg dock ett litet fel när jag sökte aktiva projekt på Urquattro, kom upp Sökresultat: 1 aktivt projekt men stod sedan: Kunde inte hitta några projekt
https://www1.garaget.org/gallery/images/41/40028/40028-f75d88fea6dfe1db7cb35db6bfa90c65_large.jpg

Senast redigerat av Fladdermusen (26 april 2012)

Projekt-tråd: Projekt: Rullade renovering Urquattro
Audi Sport ///
Skoda V//RS
Quattro 4-ever
Audi quattro "Urquattro" (1987)
krutzeen
26 april 2012 · 30 Inlägg

när kommer där en app till mobilen smile?

chrizz Administratör
26 april 2012 · 11 780 Inlägg

Fladdermusen skrev:
Nice riktigt trevlig uppdatering med projektdelen, riktigt kul att kunna belysa sina projekt bättre samt att det är alltid trevligt med statistiken när man har en projekt-tråd smile

Såg dock ett litet fel när jag sökte aktiva projekt på Urquattro, kom upp Sökresultat: 1 aktivt projekt men stod sedan: Kunde inte hitta några projekt
http://www1.garaget.org/gallery/images/ … _large.jpg

Tack för tipset. Har fixat det nu.

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
UrPeppe Lastbilsbyggare
27 april 2012 · 389 Inlägg

chrizz skrev:

Fladdermusen skrev:
Nice riktigt trevlig uppdatering med projektdelen, riktigt kul att kunna belysa sina projekt bättre samt att det är alltid trevligt med statistiken när man har en projekt-tråd smile

Såg dock ett litet fel när jag sökte aktiva projekt på Urquattro, kom upp Sökresultat: 1 aktivt projekt men stod sedan: Kunde inte hitta några projekt
http://www1.garaget.org/gallery/images/ … _large.jpg

Tack för tipset. Har fixat det nu.

Mvh

Kanon, bra jobbat! Som sagt riktigt trevlig uppdatering smile

Projekt-tråd: Projekt: Rullade renovering Urquattro
Audi Sport ///
Skoda V//RS
Quattro 4-ever
Audi quattro "Urquattro" (1987)
Hermanssons_Garage
27 april 2012 · 2 415 Inlägg

såg att ni har löst det mästa nu med trådarna. men någon enstaka gång fortsätter det.

..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!
Emiiilz
27 april 2012 · 908 Inlägg

Det jag saknar är att jag vill kunna citera flera personer samtidigt "multicitera". smile

Nissan Skyline R33 GTST "Tiger" (1994)
christAfer Wärmland
27 april 2012 · 943 Inlägg

Emiiilz skrev:
Det jag saknar är att jag vill kunna citera flera personer samtidigt "multicitera". smile

Samma här, jobbigt att citera "för hand"! smile

Ööööööööööööh.....
-Akerfeldt-
28 april 2012 · 2 638 Inlägg

Riktigt trevligt med nya "projekt" men har en fundering.

Förut när man uppdaterade sitt projekt så hamnade det ju dels i forumet och även i "forumet just nu" längst ner på sidan.

Men som idag när jag uppdaterade mitt projekt så syns det ingenstans att jag gjort det, och således får jag ju inga nya läsare på projektet?

Det kommer ej upp längst ner i "forumet just nu" samt om man trycket på Projekt knappen längst upp så finns ju bara "Nya projekt" och "Populära projekt skapade de senaste månaderna" men inga vanliga aktiva projekt.

Däremot hittar jag mitt projekt om jag går in under forum och klickar på projekt.

Det jag känner är att det verkar krångligt och svårt att hitta till vanliga projekt som inte är så populära och således tappar man läsare och folk ser ej att man uppdaterat utan att verkligen gå in i forumet och inte bara kolla i "forumet just nu"

Kanske bara jag som tänkt på detta men frågar då hur ni har tänkt att det ska vara?

Jag skulle gärna se att det finns en "Uppdaterade projekt" under fliken projekt samt att det visas i "forumet just nu" som förut smile

Lod91
29 april 2012 · 112 Inlägg

Kan ni inte försöka fixa en App till mobilen!? smile

lilleman_ vw in my heart!
29 april 2012 · 161 Inlägg

När hade ni tänkt fixa en app?

VW Passat 1,8T -00
vw bubbla 1500 113 lim -67
Bjorkracing
1 maj 2012 · 98 Inlägg

Jag tänkte säga samma sak! big_smile Men det kan ju va ett stort projekt kanske big_smile

lilleman_ skrev:
När hade ni tänkt fixa en app?

Dästo mer dästo bättre
svedis _______mr street design________
1 maj 2012 · 141 Inlägg

Ja det vore väldigt bra för oss som bara har en "platta" och ingen vanlig data för vi kan bara skriva och inte lägga upp bilder och såsad snälla:p

Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
Street-design.se
PSC/Pure Street Custom
epafolle
1 maj 2012 · 718 Inlägg

Det nya med projekt är helt klart med förbättring smile.

Kolla gärna fotoalbum för mer bilder på gamla bilar!
Rust is not a crime
Volvo 245 "M50" (1976)
putte16v
1 maj 2012 · 440 Inlägg

-Akerfeldt- skrev:
Riktigt trevligt med nya "projekt" men har en fundering.

Förut när man uppdaterade sitt projekt så hamnade det ju dels i forumet och även i "forumet just nu" längst ner på sidan.

Men som idag när jag uppdaterade mitt projekt så syns det ingenstans att jag gjort det, och således får jag ju inga nya läsare på projektet?

Det kommer ej upp längst ner i "forumet just nu" samt om man trycket på Projekt knappen längst upp så finns ju bara "Nya projekt" och "Populära projekt skapade de senaste månaderna" men inga vanliga aktiva projekt.

Däremot hittar jag mitt projekt om jag går in under forum och klickar på projekt.

Det jag känner är att det verkar krångligt och svårt att hitta till vanliga projekt som inte är så populära och således tappar man läsare och folk ser ej att man uppdaterat utan att verkligen gå in i forumet och inte bara kolla i "forumet just nu"

Kanske bara jag som tänkt på detta men frågar då hur ni har tänkt att det ska vara?

Jag skulle gärna se att det finns en "Uppdaterade projekt" under fliken projekt samt att det visas i "forumet just nu" som förut smile

Jag tycker precis som -Akerfeldt- Som det är nu blir det väldigt svårt att få nya läsare.
Annars är uppdateringen grym smile

Volvo S70R "Det svenska guldet" (1998)
bruze
1 maj 2012 · 188 Inlägg

Bra med delen Projekt. smile
Skulle vilja ha funktionen att man endast visar projektskaparens inlägg, då kan man följa projektet enklare och slippa bläddare bland massa sidor för att hitta nästa inlägg från projektskaparen.

Mvh bruze

Yngberg
2 maj 2012 · 6 Inlägg

Är det jag som inte hänger med eller finns det faktiskt ingen funktion som säger vilka och hur många projekt man själv följer?

MVH

-Bazz3r- Team Breehäng
2 maj 2012 · 1 623 Inlägg

Yngberg skrev:
Är det jag som inte hänger med eller finns det faktiskt ingen funktion som säger vilka och hur många projekt man själv följer?

MVH

Du kan ju se vad du prenumererar på iaf wink

R1 3
└┼┤
2 4
Yngberg
2 maj 2012 · 6 Inlägg

-BASmannen- skrev:

Yngberg skrev:
Är det jag som inte hänger med eller finns det faktiskt ingen funktion som säger vilka och hur många projekt man själv följer?

MVH

Du kan ju se vad du prenumererar på iaf wink

Hahah big_smile var gör jag det då? letat som en galning ju

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang