10564
Sök

Sökes: Foton på saab under "saab-skylt", "saab-flygplan", utanför "saab-fabrik" mm

med saab i hjärtat & turbotrycket i blodet!
902 Inlägg
4 juli 2012
Trådstartare
#1
Målet är att fixe ett album som det finns saab-bilar under "saab-skylt" (som tex Trollhättan), "saab-flygplan", utanför "saab-fabrik", mm
Alltså det ska finnas foto på bil(ar) o en "saab-bakgrund" som förknippas med bilen (märkes relaterad på ett eller annat sätt).
Alla fina, roliga, tuffa, foto är välkomna!smile
(Eventuella inlägg/kommentarer som anses vara förolämpande anmäls direkt!)

-Vanliga bilar mäter motoreffekt i hk; saab i "pegasos" ;-P
-Smiskar Alla Andra Brutalt, Snor Alla Andras Brudar (saab)
-"adràxte ti mèra"(grekiska)-->"carpe diem"(latin)-->"fånga dagen"(svenska)
-"ouk en to polo to eu"(Aristoteles), "hakuna matata" (swahili)

med saab i hjärtat & turbotrycket i blodet!
902 Inlägg
4 juli 2012
Trådstartare
#2
najs!
tack!wink

-Vanliga bilar mäter motoreffekt i hk; saab i "pegasos" ;-P
-Smiskar Alla Andra Brutalt, Snor Alla Andras Brudar (saab)
-"adràxte ti mèra"(grekiska)-->"carpe diem"(latin)-->"fånga dagen"(svenska)
-"ouk en to polo to eu"(Aristoteles), "hakuna matata" (swahili)

med saab i hjärtat & turbotrycket i blodet!
902 Inlägg
4 juli 2012
Trådstartare
#3

verkligen det!smile

-Vanliga bilar mäter motoreffekt i hk; saab i "pegasos" ;-P
-Smiskar Alla Andra Brutalt, Snor Alla Andras Brudar (saab)
-"adràxte ti mèra"(grekiska)-->"carpe diem"(latin)-->"fånga dagen"(svenska)
-"ouk en to polo to eu"(Aristoteles), "hakuna matata" (swahili)

med saab i hjärtat & turbotrycket i blodet!
902 Inlägg
4 juli 2012
Trådstartare
#4
Graxor skrev:
Fett nice, lär åka dit och plåta min bil med big_smile

big_smilebig_smile

-Vanliga bilar mäter motoreffekt i hk; saab i "pegasos" ;-P
-Smiskar Alla Andra Brutalt, Snor Alla Andras Brudar (saab)
-"adràxte ti mèra"(grekiska)-->"carpe diem"(latin)-->"fånga dagen"(svenska)
-"ouk en to polo to eu"(Aristoteles), "hakuna matata" (swahili)

med saab i hjärtat & turbotrycket i blodet!
902 Inlägg
5 juli 2012
Trådstartare
#5

-Vanliga bilar mäter motoreffekt i hk; saab i "pegasos" ;-P
-Smiskar Alla Andra Brutalt, Snor Alla Andras Brudar (saab)
-"adràxte ti mèra"(grekiska)-->"carpe diem"(latin)-->"fånga dagen"(svenska)
-"ouk en to polo to eu"(Aristoteles), "hakuna matata" (swahili)

med saab i hjärtat & turbotrycket i blodet!
902 Inlägg
5 juli 2012
Trådstartare
#6

Var vävnlig tillägg BBcode så att foto syns direkt:)
annars fint foto& bil!wink

-Vanliga bilar mäter motoreffekt i hk; saab i "pegasos" ;-P
-Smiskar Alla Andra Brutalt, Snor Alla Andras Brudar (saab)
-"adràxte ti mèra"(grekiska)-->"carpe diem"(latin)-->"fånga dagen"(svenska)
-"ouk en to polo to eu"(Aristoteles), "hakuna matata" (swahili)

med saab i hjärtat & turbotrycket i blodet!
902 Inlägg
5 juli 2012
Trådstartare
#7
Bra respons än så länge! hoppas det blir ett fint stort album! :-))

-Vanliga bilar mäter motoreffekt i hk; saab i "pegasos" ;-P
-Smiskar Alla Andra Brutalt, Snor Alla Andras Brudar (saab)
-"adràxte ti mèra"(grekiska)-->"carpe diem"(latin)-->"fånga dagen"(svenska)
-"ouk en to polo to eu"(Aristoteles), "hakuna matata" (swahili)

med saab i hjärtat & turbotrycket i blodet!
902 Inlägg
5 juli 2012
Trådstartare
#8
Norde skrev:
Lade till "Sökes:"i din rubrik.

Mvh mod

oki!
smile

-Vanliga bilar mäter motoreffekt i hk; saab i "pegasos" ;-P
-Smiskar Alla Andra Brutalt, Snor Alla Andras Brudar (saab)
-"adràxte ti mèra"(grekiska)-->"carpe diem"(latin)-->"fånga dagen"(svenska)
-"ouk en to polo to eu"(Aristoteles), "hakuna matata" (swahili)

med saab i hjärtat & turbotrycket i blodet!
902 Inlägg
5 juli 2012
Trådstartare
#9
jonnielahti skrev:
Mattss0n skrev:
Dog just lite när jag såg den gula CS:en.. Satan så snygg

jo den är inte bara lite porrig big_smile

jag håller med! lite mer ovanlig!

-Vanliga bilar mäter motoreffekt i hk; saab i "pegasos" ;-P
-Smiskar Alla Andra Brutalt, Snor Alla Andras Brudar (saab)
-"adràxte ti mèra"(grekiska)-->"carpe diem"(latin)-->"fånga dagen"(svenska)
-"ouk en to polo to eu"(Aristoteles), "hakuna matata" (swahili)

med saab i hjärtat & turbotrycket i blodet!
902 Inlägg
9 juli 2012
Trådstartare
#10
så fint! fotosamlingen blir allt större! :-)

-Vanliga bilar mäter motoreffekt i hk; saab i "pegasos" ;-P
-Smiskar Alla Andra Brutalt, Snor Alla Andras Brudar (saab)
-"adràxte ti mèra"(grekiska)-->"carpe diem"(latin)-->"fånga dagen"(svenska)
-"ouk en to polo to eu"(Aristoteles), "hakuna matata" (swahili)

med saab i hjärtat & turbotrycket i blodet!
902 Inlägg
22 juli 2012
Trådstartare
#12
Mr_Lööf skrev:
Här kommer lite nya bilder från Saab området.

http://www1.garaget.org/gallery/images/ … _large.jpg
Norra porten med materialmottagningen och måleriet i bakgrunden

http://www1.garaget.org/gallery/images/ … _large.jpg
Norra Porten i bakgrunden

http://www1.garaget.org/gallery/images/ … _large.jpg
Huvudporten. Ja det står en icke Saab bil med på kortet. tongue

//Mr_Lööf

Fina foto!
"saabvänliga" bilar är också välkomna!
hehehe!smilewink

-Vanliga bilar mäter motoreffekt i hk; saab i "pegasos" ;-P
-Smiskar Alla Andra Brutalt, Snor Alla Andras Brudar (saab)
-"adràxte ti mèra"(grekiska)-->"carpe diem"(latin)-->"fånga dagen"(svenska)
-"ouk en to polo to eu"(Aristoteles), "hakuna matata" (swahili)

med saab i hjärtat & turbotrycket i blodet!
902 Inlägg
22 juli 2012
Trådstartare
#13
Tack för alla fina foto!smile
informera gärna flera saab entusiaster om det!
mvh
gps18:)

-Vanliga bilar mäter motoreffekt i hk; saab i "pegasos" ;-P
-Smiskar Alla Andra Brutalt, Snor Alla Andras Brudar (saab)
-"adràxte ti mèra"(grekiska)-->"carpe diem"(latin)-->"fånga dagen"(svenska)
-"ouk en to polo to eu"(Aristoteles), "hakuna matata" (swahili)

med saab i hjärtat & turbotrycket i blodet!
902 Inlägg
9 augusti 2012
Trådstartare
#14
det blir allt roligare!
info också kompisar om det så att det blir ännu större album!
tack för alla inlägg!
mvh
gps18

-Vanliga bilar mäter motoreffekt i hk; saab i "pegasos" ;-P
-Smiskar Alla Andra Brutalt, Snor Alla Andras Brudar (saab)
-"adràxte ti mèra"(grekiska)-->"carpe diem"(latin)-->"fånga dagen"(svenska)
-"ouk en to polo to eu"(Aristoteles), "hakuna matata" (swahili)

med saab i hjärtat & turbotrycket i blodet!
902 Inlägg
15 december 2012
Trådstartare
#15
Turbo-X skrev:
http://www1.garaget.org/gallery/images/151/150785/150785-0548bd1489853227e74031c63cf305a0.jpg
Tänkte jag kunde bidra men en nyare bild på min Aero när den står på parkeringen på LTU i Luleå wink Råkade fånga med en Saab skyllt i bakgrunden och vissa tyckte bilden hörde hemma i denna tråd smile

klart!winksmile

-Vanliga bilar mäter motoreffekt i hk; saab i "pegasos" ;-P
-Smiskar Alla Andra Brutalt, Snor Alla Andras Brudar (saab)
-"adràxte ti mèra"(grekiska)-->"carpe diem"(latin)-->"fånga dagen"(svenska)
-"ouk en to polo to eu"(Aristoteles), "hakuna matata" (swahili)

med saab i hjärtat & turbotrycket i blodet!
902 Inlägg
15 december 2012
Trådstartare
#16
trippelturbo skrev:
http://www.garaget.org/?car=256343&image=2488826

fint!smile

-Vanliga bilar mäter motoreffekt i hk; saab i "pegasos" ;-P
-Smiskar Alla Andra Brutalt, Snor Alla Andras Brudar (saab)
-"adràxte ti mèra"(grekiska)-->"carpe diem"(latin)-->"fånga dagen"(svenska)
-"ouk en to polo to eu"(Aristoteles), "hakuna matata" (swahili)

med saab i hjärtat & turbotrycket i blodet!
902 Inlägg
16 december 2012
Trådstartare
#17
välkomnade foto! :-)

-Vanliga bilar mäter motoreffekt i hk; saab i "pegasos" ;-P
-Smiskar Alla Andra Brutalt, Snor Alla Andras Brudar (saab)
-"adràxte ti mèra"(grekiska)-->"carpe diem"(latin)-->"fånga dagen"(svenska)
-"ouk en to polo to eu"(Aristoteles), "hakuna matata" (swahili)

med saab i hjärtat & turbotrycket i blodet!
902 Inlägg
5 februari 2013
Trådstartare
#18
verkligen fina & uppskattade foto! 9000, snö, saab logo i bakgrundet o gula ljus! perfekt! tackar! :-)

-Vanliga bilar mäter motoreffekt i hk; saab i "pegasos" ;-P
-Smiskar Alla Andra Brutalt, Snor Alla Andras Brudar (saab)
-"adràxte ti mèra"(grekiska)-->"carpe diem"(latin)-->"fånga dagen"(svenska)
-"ouk en to polo to eu"(Aristoteles), "hakuna matata" (swahili)

med saab i hjärtat & turbotrycket i blodet!
902 Inlägg
6 februari 2013
Trådstartare
#19
bravo Marcus! :-)

-Vanliga bilar mäter motoreffekt i hk; saab i "pegasos" ;-P
-Smiskar Alla Andra Brutalt, Snor Alla Andras Brudar (saab)
-"adràxte ti mèra"(grekiska)-->"carpe diem"(latin)-->"fånga dagen"(svenska)
-"ouk en to polo to eu"(Aristoteles), "hakuna matata" (swahili)

med saab i hjärtat & turbotrycket i blodet!
902 Inlägg
6 februari 2013
Trådstartare
#20
strålande! :-)

-Vanliga bilar mäter motoreffekt i hk; saab i "pegasos" ;-P
-Smiskar Alla Andra Brutalt, Snor Alla Andras Brudar (saab)
-"adràxte ti mèra"(grekiska)-->"carpe diem"(latin)-->"fånga dagen"(svenska)
-"ouk en to polo to eu"(Aristoteles), "hakuna matata" (swahili)


Sök