Bilspelet GTA4. Allt om detta.

Mane_Attraction Totalt okunnig
29 augusti 2012 · 413 Inlägg

Har aldrig lirat GTA IV online förut men kan ju vara kul att testa. F ö så går det väl att lira online med Episodes from Liberty City med? Fick fram en massa text igår när jag fick för mig att flyga under alla broarna med helikopter att man kunde spela online.

#1 Älskad, sörjd, saknad. ALDRIG glömd!
En liten tråd om bilen: Arnold Babar
Pontiac LeMans "GTO Clone" (1967)
-Bazz3r- Team Breehäng
29 augusti 2012 · 1 623 Inlägg

Mane_Attraction skrev:
Har aldrig lirat GTA IV online förut men kan ju vara kul att testa. F ö så går det väl att lira online med Episodes from Liberty City med? Fick fram en massa text igår när jag fick för mig att flyga under alla broarna med helikopter att man kunde spela online.

Är de IV du ha? Isåfall kan du ju säga till när du tänkt spela så är jag på då! smile

R1 3
└┼┤
2 4
Mane_Attraction Totalt okunnig
30 augusti 2012 · 413 Inlägg

Jag har bägge spelen. Lyckas ju aldrig med att ta sista banan i GTA IV:( Ikväll kan jag inte då det är hockey på teven men jag hojtar till. Kommer få en del fridagar från jobbet så då ska det nog bara spelas tvspel. Bilen kan jag ju inte greja med när det är dåligt väder då jag har för litet garage

#1 Älskad, sörjd, saknad. ALDRIG glömd!
En liten tråd om bilen: Arnold Babar
Pontiac LeMans "GTO Clone" (1967)
-Bazz3r- Team Breehäng
30 augusti 2012 · 1 623 Inlägg

Mane_Attraction skrev:
Jag har bägge spelen. Lyckas ju aldrig med att ta sista banan i GTA IV:( Ikväll kan jag inte då det är hockey på teven men jag hojtar till. Kommer få en del fridagar från jobbet så då ska det nog bara spelas tvspel. Bilen kan jag ju inte greja med när det är dåligt väder då jag har för litet garage

Okej, typ hur långt kommer du på sista banan? Jag har ju klarat den jag, så jag vet ju hur man ska göra iaf smile
Ja gör de! smile

R1 3
└┼┤
2 4
Mane_Attraction Totalt okunnig
30 augusti 2012 · 413 Inlägg

Det längsta jag kommit är när man ska hoppa med crossen. Men oftast dör jag när jag kommer ut på taket. Riktigt jävla störande är detta. Har haft spelet i 3 år och kommer inte förbi. Vill ju klara detta så jag kan köra färdigt Episodes From liberty City

#1 Älskad, sörjd, saknad. ALDRIG glömd!
En liten tråd om bilen: Arnold Babar
Pontiac LeMans "GTO Clone" (1967)
-Bazz3r- Team Breehäng
30 augusti 2012 · 1 623 Inlägg

Mane_Attraction skrev:
Det längsta jag kommit är när man ska hoppa med crossen. Men oftast dör jag när jag kommer ut på taket. Riktigt jävla störande är detta. Har haft spelet i 3 år och kommer inte förbi. Vill ju klara detta så jag kan köra färdigt Episodes From liberty City

Men då du hoppas med crossen så kommer de ju en kort liten "film" eller vad man ska kalla de, sen ska du ju köra helikoptern smile Men gör nån vapenkod eller så innan så ska du nog se att du klarar de wink Annars kan du ju kolla på youtube hur andra gör smile

R1 3
└┼┤
2 4
Mane_Attraction Totalt okunnig
30 augusti 2012 · 413 Inlägg

Jag vet hur jag ska göra men jag kommer ju fan inte förbi och på crossen och när jag väl gjorde det så hoppade jag ut i havet. Är lätt frustrerande.

#1 Älskad, sörjd, saknad. ALDRIG glömd!
En liten tråd om bilen: Arnold Babar
Pontiac LeMans "GTO Clone" (1967)
-Bazz3r- Team Breehäng
30 augusti 2012 · 1 623 Inlägg

Mane_Attraction skrev:
Jag vet hur jag ska göra men jag kommer ju fan inte förbi och på crossen och när jag väl gjorde det så hoppade jag ut i havet. Är lätt frustrerande.

Skulle tro att du har lite för bråttom, tar man de bara lungt och tar ner alla som skulle kan skjuta en så går de bra wink Använd liv och vapenkoden så klarar du de galant smile

R1 3
└┼┤
2 4
Mane_Attraction Totalt okunnig
30 augusti 2012 · 413 Inlägg

Jag antar att jag stressar för mkt.

#1 Älskad, sörjd, saknad. ALDRIG glömd!
En liten tråd om bilen: Arnold Babar
Pontiac LeMans "GTO Clone" (1967)
-Bazz3r- Team Breehäng
30 augusti 2012 · 1 623 Inlägg

Mane_Attraction skrev:
Jag antar att jag stressar för mkt.

Skulle tro de smile

R1 3
└┼┤
2 4
Mane_Attraction Totalt okunnig
31 augusti 2012 · 413 Inlägg

Stör mig att när man väl dör så måste jag handla upp vapnen och köra ikapp bilen till stället där uppdraget börjar. Får väl sätta mig att gnugga detta uppdrag.

#1 Älskad, sörjd, saknad. ALDRIG glömd!
En liten tråd om bilen: Arnold Babar
Pontiac LeMans "GTO Clone" (1967)
-Bazz3r- Team Breehäng
31 augusti 2012 · 1 623 Inlägg

Mane_Attraction skrev:
Stör mig att när man väl dör så måste jag handla upp vapnen och köra ikapp bilen till stället där uppdraget börjar. Får väl sätta mig att gnugga detta uppdrag.

Konstigt, de måste inte jag! yikes Då jag dör så börjar jag just där man har kommit fram till dedär stället man kör till tongue Och eftersom jag använde "liv och vapenfusket" så gick de rättså bra wink

R1 3
└┼┤
2 4
Mane_Attraction Totalt okunnig
31 augusti 2012 · 413 Inlägg

Fel av mig. Man börjar där du säger. Är ju bara att jag har gjort slut på all ammo så jag får åka o handla nytt

#1 Älskad, sörjd, saknad. ALDRIG glömd!
En liten tråd om bilen: Arnold Babar
Pontiac LeMans "GTO Clone" (1967)
-Bazz3r- Team Breehäng
31 augusti 2012 · 1 623 Inlägg

Mane_Attraction skrev:
Fel av mig. Man börjar där du säger. Är ju bara att jag har gjort slut på all ammo så jag får åka o handla nytt

Men fixa fuskkoder då! smile Då är de bara att slå in en kod så får man ju de van vill ha, sen ligger koden sparad på Nikos (tror jag han heter?) telefon smile

R1 3
└┼┤
2 4
Pierre_r Lastbilsmekaniker
1 september 2012 · 729 Inlägg

Ska spela en stund nu hittar ni nån som heter Pierre_r-89 så är det jag.

Mane_Attraction Totalt okunnig
2 september 2012 · 413 Inlägg

Hur ändrar man figur i multiplayer? Blev en tjej och sen blev jag utkastad.

#1 Älskad, sörjd, saknad. ALDRIG glömd!
En liten tråd om bilen: Arnold Babar
Pontiac LeMans "GTO Clone" (1967)
Hybrid_ Forum- och sitemoderator
11 juni 2013 · 17 379 Inlägg

Historien om GTA. Dokumentär. 48 minuter.

https://www.youtube.com/watch?v=6xhY9LSGbNk

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang