Angående: Modball Rally Europe 2013

Janni
30 september 2012 · 3 Inlägg

Jag är anmäld och ska köra smile  nr86

Piratstikin 2015 Dbakuten.
30 september 2012 · 5 092 Inlägg

Grand_voyager skrev:

Sunnis skrev:
Ja synd att det kosta så sjukt mkt:P

Detta kostar ju pengar..... Detta är billigt...

Det riktiga Gumball3000  kostar 30000£  (Ville inte skriva dyrt)...  ;-)

Beror ju på hur stora högar pengar man äger själv wink ju mer pengar man har desto "billigare" anser man ju att saker & ting är. så för dom flesta arbetandes svenssons är detta rätt dyrt iallafall. dock är ju då the real thing jäkligt dyrt tongue Men har man pengar så man kan köpa tyskland som en av alla gumballers sa förra racet så är nog 30000£ som en tappad krona för en annan smile

Så känner någon att ":fan detta var ju lite väl billigt" så kan ju denna någon få betala min plats oxå tongue

Senast redigerat av Piratstikin (30 september 2012)

LuCiiifer DrivmedelsTekniker
30 september 2012 · 1 632 Inlägg

Janni skrev:
Jag är anmäld och ska köra smile  nr86

Skit kul! Lär ju styra upp hotell natt dagen innan i London och åka gemensamt över?

Janni
30 september 2012 · 3 Inlägg

Åka gemensamt ner det är ju givet smile blir sjukt mycke roligare så  smilesmilesmile

LuCiiifer DrivmedelsTekniker
30 september 2012 · 1 632 Inlägg

Precis, Kristinehamn ligger ju mot Årjäng om jag inte har fel? så då är det rätt nära härifrån och mötas upp nånstans på vägen och åka ner sen smile

JaggaChafen Tesla Senior Technician
30 september 2012 · 2 307 Inlägg

Blir nog inget för mig nästa år. Åkte i år å visst saknar jag det.

Till er som tycker det e dyrt kan ni ju tänka på att alla hotell färjor å inträden på klubbarna ingår. Då blir det inte så dyrt längre..

Visst det e inget som en Svensson lätt pungar ut till men det kan fanimig sparas ihop å det e värt det.

Troligtvis åker jag 2014 igen om det nu inte ramlar in 2 som vill åka med mig nästa år då.

Senast redigerat av JaggaChafen (30 september 2012)

The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash
Michkijn Tangentbordsriddare
30 september 2012 · 1 825 Inlägg

Vore grymt kul! Får väl bli om något år annars när Datsunen är i gång wink

Datsun 120y estate "Almost Oldschool - CA18DET" (1975)
LuCiiifer DrivmedelsTekniker
30 september 2012 · 1 632 Inlägg

JaggaChafen skrev:
Blir nog inget för mig nästa år. Åkte i år å visst saknar jag det.

Till er som tycker det e dyrt kan ni ju tänka på att alla hotell färjor å inträden på klubbarna ingår. Då blir det inte så dyrt längre..

Visst det e inget som en Svensson lätt pungar ut till men det kan fanimig sparas ihop å det e värt det.

Troligtvis åker jag 2014 igen om det nu inte ramlar in 2 som vill åka med mig nästa år då.

Få tag på folk som vill åka är nog inget större problem. Har blivit erbjunden några tusenlappar för att folk vill åka med. Har dock ingen plats då den är 2 sitsig.

Piratstikin 2015 Dbakuten.
30 september 2012 · 5 092 Inlägg

LuCiiifer skrev:

JaggaChafen skrev:
Blir nog inget för mig nästa år. Åkte i år å visst saknar jag det.

Till er som tycker det e dyrt kan ni ju tänka på att alla hotell färjor å inträden på klubbarna ingår. Då blir det inte så dyrt längre..

Visst det e inget som en Svensson lätt pungar ut till men det kan fanimig sparas ihop å det e värt det.

Troligtvis åker jag 2014 igen om det nu inte ramlar in 2 som vill åka med mig nästa år då.

Få tag på folk som vill åka är nog inget större problem. Har blivit erbjunden några tusenlappar för att folk vill åka med. Har dock ingen plats då den är 2 sitsig.

trunken kan du ju böka in någon i tongue

JaggaChafen Tesla Senior Technician
30 september 2012 · 2 307 Inlägg

Dåså om några vill joina så.

Har lite sponsorer från förra året som kanske kan tänka sig å sponhsra igen. Glassdrive å Loudmouth Golf

inga cash men lite klläder å så.

Kraven jag har till dom som eventuellt vill med e

Körkort
Alla utgifter som har med resan å göra (vägtullar soppa extra hotell färjor osv) delas lika
Nyktert nån kväll av någon (fyllekörning tolereras INTE)

Bilintresset måste finnas

The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash
Hanskyofsweden
2 oktober 2012 ·

faan vad nice de ska bli smile längtar redan smile ...

LuCiiifer DrivmedelsTekniker
3 oktober 2012 · 1 632 Inlägg

Hanskyofsweden skrev:
faan vad nice de ska bli smile längtar redan smile ...

Åker du med Janni?

Simbasinke
3 oktober 2012 · 3 Inlägg

Hej allihop smile

Blev medlem nu bara för att skriva här tongue

Om någon här hade varit intresserad av en extra passagerare så är jag helt klart på! Finns det någon med större bil så vet jag en kompis som också är sugen, han studerar dock och är lite osäker med ekonomin, därför vi inte vågar boka själva! Hade man varit tre så hade kostnaden kapats tillräckligt för honom att hänga med!

Kort om mig är väl stort bilintresse sedan barnsben, tävlat i folkrace bland annat! Är 22 år och har frilansat lite som biljournalist och lite ströjobb inom den genren, bland annat hjälpt Jon Olsson med frakten till USA till förra årets Gumball!

Skriv här eller skicka PM om det finns intresse! smile

/ Simba

Hanskyofsweden
6 oktober 2012 ·

LuCiiifer: jajjemen smile

Simbasinke
7 oktober 2012 · 3 Inlägg

Svårt att hitta polare som tycker det är värt pengarna tyvärr, så finns det någon där ute som precis som jag sitter utan partner att åka med, men som är sugen som f.n, så hör av er! smile

Kör Audi TT Quattro smile

kribbe
17 oktober 2012 · 61 Inlägg

imorgon annmäler jag mig och simbasinke till modball 2013. smile såklart man sa ja nästan direkt till en sån fråga smile
blir simbas Audi TT som vi kör med

Toyota MR2 Turbo "SW20" (1993)
LuCiiifer DrivmedelsTekniker
18 oktober 2012 · 1 632 Inlägg

kribbe skrev:
imorgon annmäler jag mig och simbasinke till modball 2013. smile såklart man sa ja nästan direkt till en sån fråga smile
blir simbas Audi TT som vi kör med

Sjukt kul smile

LuCiiifer DrivmedelsTekniker
18 oktober 2012 · 1 632 Inlägg

Vartifrån kommer ni förresten? smile

kribbe
18 oktober 2012 · 61 Inlägg

LuCiiifer skrev:
Vartifrån kommer ni förresten? smile

Så nu e vi anmälda Team 107/Runnin' Wild

Vi e ifrån skåne/kristianstad

Toyota MR2 Turbo "SW20" (1993)
kribbe
18 oktober 2012 · 61 Inlägg

Ni har kört tidigare eller?

Hur ser upplägget ut, hur mycket körande är det? Hinner man med annat än att festa? tongue

Finns många frågor wink

Toyota MR2 Turbo "SW20" (1993)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang