Angående: Modball Rally Europe 2013

LuCiiifer DrivmedelsTekniker
18 oktober 2012 · 1 632 Inlägg

Har inte kört förut, detta är första gången. har dock funderat på o köra 2 gånger tidigare. har inte blivit av då. Men nu är de dags smile

Michkijn Tangentbordsriddare
18 oktober 2012 · 1 825 Inlägg

LuCiiifer skrev:
Har inte kört förut, detta är första gången. har dock funderat på o köra 2 gånger tidigare. har inte blivit av då. Men nu är de dags smile

Blir det med vectran då eller? tongue

Datsun 120y estate "Almost Oldschool - CA18DET" (1975)
LuCiiifer DrivmedelsTekniker
18 oktober 2012 · 1 632 Inlägg

Självklart wink haha, Topplockspackningen rök på den förra veckan så ska riva motorn i den nästa helg, Börjar riva 350zan denna helg så jag kan göra i ordning den för nästa säsong smile

Frille
18 oktober 2012 · 5 Inlägg

Vi anmälde oss idag smile 3 pers i en RS4 än så länge. troligtvis blir vi 2 till i en Bmw 1M

Capten_Awsome
19 oktober 2012 · 33 Inlägg

Frille skrev:
Vi anmälde oss idag smile 3 pers i en RS4 än så länge. troligtvis blir vi 2 till i en Bmw 1M

Det blev 2 till i en 1m smile

tsdi Egenföretagare
23 oktober 2012 · 2 496 Inlägg

Anmäld 4 pers i "Team Janne" smile

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
kribbe
24 oktober 2012 · 61 Inlägg

många från sverige 2013 smile  och det kan ju bli fler med tanke på höjt maxgräns till 180 startande smile

Toyota MR2 Turbo "SW20" (1993)
LuCiiifer DrivmedelsTekniker
25 oktober 2012 · 1 632 Inlägg

Fan vad skoj smile Lär ju se till att samåka till London allihopa. Kanske kan göra en bra deal med nått hotell där då också.

tsdi Egenföretagare
25 oktober 2012 · 2 496 Inlägg

Detta året ska jag fan åka färjan mellan Danmark och UK iaf!
Sist körde vi som CP'n ner till Frankrike och tog tunneln.

Tror det kommer bli grymt!
Vi är nog minst en bil till som kommer att anmäla oss härifrån! smile

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
kribbe
28 oktober 2012 · 61 Inlägg

vi ska ta färjan i alla fall. ska man bo billigt i london så kan man satsa på hostel:s, kostar från ett par hundra bara beroende på hur fint man vill bo

Toyota MR2 Turbo "SW20" (1993)
MrFlygar
10 november 2012 · 5 Inlägg

Jag anmälde mig igår lol Vi kommer att vara ett gäng från Skaune som kommer åka ihop. kul om fler kunde ansluta så åker vi tillsammans till London.

tsdi Egenföretagare
10 november 2012 · 2 496 Inlägg

Såg att Styling4u har anmält sig och han är väl ifrån Sala / Västerås samt LuCiiifer som också är ifrån Västerås så vi lär ju bli en grupp härifrån som ansluter till er övriga deltagare längs vägen!?

Vi är 2st team härifrån Strängnäs iaf! smile

Senast redigerat av tsdi (10 november 2012)

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal
MrFlygar
10 november 2012 · 5 Inlägg

Jag kan styra upp ett lämpligt ställe att mötas upp på innan Öresundsbroöverfarten när det börjar närma sig.
Var ser du dom anmälda teamen?

LuCiiifer DrivmedelsTekniker
10 november 2012 · 1 632 Inlägg

Styling4u ligger numera i Västerås, Ska ta reda på vem som ska åka i veckan smile

De anmälda ser du om du trycker på Sign up.
Totalt är de 14 st svenska bilar anmälda. smile

kribbe
11 november 2012 · 61 Inlägg

jag och simbasinke/team runnin wild kör från kristianstad i skåne

Toyota MR2 Turbo "SW20" (1993)
LuCiiifer DrivmedelsTekniker
11 november 2012 · 1 632 Inlägg

Vore kul om vi från västerås (tror vi är längst ifrån?) möter upp de som är lite längre ned osv. så vi är samlad trupp nere i Malmö?  Roligare för alla och enklare för den som får problem med bil eller nått annat.

LuCiiifer DrivmedelsTekniker
11 november 2012 · 1 632 Inlägg

För övrigt är det nån som vill ta tag och kika kostnader för båten mellan Danmark och England? samt brokostnader och ett lämpligt hotell i London dagen innan?

Frille
11 november 2012 · 5 Inlägg

Vet inte om de går flera olika färjor från danmark,men kollade directferries.co.uk och dom avgår varannan dag,19e juni verkar vara den man får åka med då och då kostar det för en bil med 3 personer i 220 pund

MrFlygar
12 november 2012 · 5 Inlägg

Hittade denna: Verkar bra.


fredag 21 juni 2013
Esbjerg till Harwich

Linjen Esbjerg-Harwich trafikeras 2-4 gånger i veckan i båda riktningar, överfarten tar ca 18 timmar. Fartyg: DANA SIRENA. För avgångs- och ankomsttider klicka på länken till turlistan längre ner på sidan.
Avgång     Seafare
måndag 17 juni kl 18:45     SEK 1 220,00
onsdag 19 juni kl 18:45     SEK 1 220,00
fredag 21 juni kl 18:45     SEK 1 220,00
söndag 23 juni kl 18:45     SEK 1 220,00
senare (SEK 1 220,00)
tidigare (SEK 1 220,00)

Tony_Rene Y not
5 december 2012 · 221 Inlägg

Tja folket:)

gøtt å se massa som har bokat redan:)

kørde førra året (team Lucky ducks) å kan ju tryggt lova er at det inte var fel! vi var tre pers soppan hamna på drygt 34 tusen før våran del( ska sægas at vi kørde tungt packad bil samt helt ned til ibiza! och crusade rundt en vecka å festade i europa innan loppet:)

dokk kan man sækert hamna långt under 20 per skalle om man e något funtad med pengar.. nått vi inte var( festades rætt hårdt varje kvæll) sen kækades det å drack på rest varje dag. så klart pengarna flyger!
vi var 3 pers minsta det kom på før han ena var la 26 tror jag och mesta hamnade det på 90.. men ja ska man va kung i baren varje jævla kvæll så kostar det med:)

ær i kontakt med Jon Modball nu før å anmæla mig å teamet til 2013 i våran X6m.

kom bara ihåg før guds skuld å håll er under 180 i frankrike!! de kan beslagta bilen efter det( nått de gjorde med en m3 -12 en rs4 -11 och en bentely continental-11 ! så var på vakt.. och sen kan det vara smart å inførskffa en coyote! den funkar som polis varnare i frankrike nederland spanien italien och østerike samt sveits!big_smile dokk e det olagligt i sveits!
men fan va bra den funkade:) sparade många modballers i 2012 många tusen lappar!!

och vi kørde helt ned til calais sen tog vi færgan øver til dover. var smærtfritt och fina vægar 160-200 hela væga ned til hamnen næstan:)

Ursækta alla jobbiga æ och ø men sitter i norge:)

Everything thats fast. has my name written on it
Toyota Supra "Winter Beater" (1994)
BMW Alpina B10 4,6 "Sleeper Edition" (1998)
BMW X5 "Darkside" (2010)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang