Stulen BMW 540 kombi

Lasse_V8 Lastbilschaffis
22 oktober 2012 · 40 Inlägg

Bilen blev stulen inatt mellan kl 00.10-04.15 på tomten i Énhörna (Södertälje)

Blåmetallic kombi med M5 fälgar
Regnr: WWD923

Extra kännetecken. dioder till angel eyes:n för att få "xenonlook"

ring 11414 om ni ser bilen.

//Lasse
0704977556

Allt under 4 liter är startmotorer
crankarnRs
22 oktober 2012 · 116 Inlägg

håller koll i västerås

Rquired Allmänt envis
23 oktober 2012 · 12 512 Inlägg

Jag vill inte framstå som pessimist, men tyvärr det finns mycket delar på din bil som är attraktivt stöldgods vilket väldigt frekvent försvinner på E39. M-paket, facelift-strålkastare, fälgar, navigator med tillbehör, ratt, krockkuddar, elektronik med mera har flera bilar plundrats på. En del bilar har fått besök vid upprepade tillfällen trots att de stått i larmade garage och motor samt drivlina är i ditt fall klart gångbart det med...

Det finns således skäl att hålla utkik efter delar på annons om din bil skulle ta den tråkiga vägen. Jag hoppas jag har fel och att bilen hittas, men en E39 är ingen modell vem som helst kan stjäla och ta på en nöjestur. Lycka till! smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Lasse_V8 Lastbilschaffis
23 oktober 2012 · 40 Inlägg

Tyvärr tror jag bilen är borta för gott. Tråkiga är att det inte händer nåt med försäkringsbolaget förns efter 30 dagar.

Hoppas bara att aktsam är bra att ha och göra med. Tur nog är den helförsäkrad.

Tjuvarna har troligen hittat bilen genom blocket då den finns utlagd där på en intressekoll

Allt under 4 liter är startmotorer
gesson
24 oktober 2012 · 11 Inlägg

Fan vad trist hmm

trippelturbo Trucker
24 oktober 2012 · 2 710 Inlägg

Tycker att det är dumt att du lagt ut regnr o vart du bor i annonsen.
Bor i Västerås är dagligen i Sthlm (jobb). Håller utkik! wink

Fart missbrukare
Lasse_V8 Lastbilschaffis
24 oktober 2012 · 40 Inlägg

Jo sant ang. regnr men samtidigt känns en annons mycket mera seriös när man kan visa regnr, har vart med om för många som "lånat" bilder från blocket när dom säljer bilen och när man väl kommer fram så stämmer inget av vad bilderna visat.

Allt under 4 liter är startmotorer
jetta16v
24 oktober 2012 · 1 534 Inlägg

Men för böfvelen vad surt sad

Lasse_V8 Lastbilschaffis
24 oktober 2012 · 40 Inlägg

De sjukaste är att jag och flickvännen kom hem 00.10 efter att ha sett Sabaton live, går nästan direkt och lägger oss
kl 0415 går jag ut med hundarna innan jag ska till jobbet, 0430 ser jag att bilen jag parkera på natten inte står kvar!
Är så sjukt förvånad att jag går in för att hämta ficklampan igen bara för att kolla om bilen kan ha rullat ut på gräsmattan fast jag vet att jag hade både växel och handbroms i och att bilen står i sån lutning att den borde rullat in i garaget istället, men att förstå att bilen var stulen här ute mitt i ingenstans går inte att smälta.

Allt under 4 liter är startmotorer
zemet
24 oktober 2012 · 4 030 Inlägg

Har man stöldbegärligt fordon så är det ju värt att skafa en gps tracker. kostar typ 500 kr.  Fast det är ju lätt att vara efterklok:(

Lasse_V8 Lastbilschaffis
24 oktober 2012 · 40 Inlägg

Precis bara förjävligt att man inte kan få ha sina saker ifred.

Det är i dessa lägen som man tycker att det ska vara ok att ta lagen i egna händer

Allt under 4 liter är startmotorer
kolsvajansson
24 oktober 2012 · 875 Inlägg
jetta16v
24 oktober 2012 · 1 534 Inlägg

kolsvajansson skrev:
http://www.blocket.se/vastmanland/BMW_540_v8__6_vaxlad_manuell_43277538.htm?ca=9&w=1 såg denna på blocket

Det är inte samma bil..

Volvo_stranne
26 oktober 2012 · 50 Inlägg

Något nytt? Håller ögonen öppna här i Göteborg smile Lycka till!

Smajly
28 oktober 2012 · 3 059 Inlägg

Trist..
Larm, startspärr, rattlås.. inget man snor på 5 minuter.. Inget larm som grannar hört eller nått sånt..?

jetta16v
28 oktober 2012 · 1 534 Inlägg

Det luktar beställning...

Foxxen Snart egen företagare inom bärgning
28 oktober 2012 · 114 Inlägg

det står en sån  utan hjul och plåtar  i jakobsberg  nära ett "svenskt" område   har du chassienr ? så kan jag kolla den imorn   har tagit ditt nr nu så jag kommer ringa dig  om det nu är den !

Senast redigerat av Foxxen (28 oktober 2012)

Remember Everything Forgive Nothing
jetta16v
28 oktober 2012 · 1 534 Inlägg

Foxxen skrev:
det står en sån  utan hjul och plåtar  i jakobsberg  nära ett "svenskt" område   har du chassienr ? så kan jag kolla den imorn   har tagit ditt nr nu så jag kommer ringa dig  om det nu är den !

Var den slaktad också?
Eller bara bortplockade hjul o plåtar?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang