Inför: Kommande Gumball3000 "säsång 15" 18/5 2013 kl 12:00 start-griden i Köpenhamn /Stelvio Passet /Monaco.

Grand_voyager The Ultimate Climax Route
3 maj 2013 · 419 Inlägg

Nu Rockar det fett som han sa Junior.....

Nu är han en bekräftad Gumball Guerrilla Crew kille och nu måste han ut och jobba......

http://www.garaget.org/mypage/gallery_i … ge=1948630

Lexus SC 430 "RealV8 Power HighSpeed in hours" (2002)
ChrissDaMan
4 maj 2013 · 99 Inlägg

Ja ha, när kommer hela Gumball gänget in i stockholm då? vart ska man vänta för att få se några riktiga bilar för en gångs skull?

tack för svar

Grand_voyager The Ultimate Climax Route
4 maj 2013 · 419 Inlägg

ChrissDaMan skrev:
Ja ha, när kommer hela Gumball gänget in i stockholm då? vart ska man vänta för att få se några riktiga bilar för en gångs skull?

tack för svar

Det tråkiga är att dom kommer ju inte in i centrala Stkhlm uta du får ta dig ut till Silja-line terminalen dom ska med Galaxy till Åbo.....

Lexus SC 430 "RealV8 Power HighSpeed in hours" (2002)
ChrissDaMan
4 maj 2013 · 99 Inlägg

Grand_voyager skrev:

ChrissDaMan skrev:
Ja ha, när kommer hela Gumball gänget in i stockholm då? vart ska man vänta för att få se några riktiga bilar för en gångs skull?

tack för svar

Det tråkiga är att dom kommer ju inte in i centrala Stkhlm uta du får ta dig ut till Silja-line terminalen dom ska med Galaxy till Åbo.....

Ok, men vilken dag är det? o vilken tid?

hyrbil Självutnämnd chipskonnässör
4 maj 2013 · 2 571 Inlägg

Grand: Å andra sidan behöver man i stort sett ta sig igenom iallafall ganska centrala delar av stan för att ta sig till just Silja-terminalen, om jag nu kan min geografi rätt.

Chriss: Om du läser lite i tråden så står det att starten går ca 10-10.30 den 19e, sen kan du räkna ut själv när bilarna på ett ungefär bör anlända till Stockholm. Updates under dagen lär man få både här och på diverse sociala medier för att hålla en mer exakt koll.

Tada.wav
Volvo V90 T5 R-Design "Harriet - OEM Plus" (2018)
seth_enslow
5 maj 2013 · 81 Inlägg

Båten dem tar går 19:30.

Man kan köra snålt med attityd.
Min Clio Sport tourer är bevis på det.
ChrissDaMan
5 maj 2013 · 99 Inlägg

Alltså 19 Maj , med båt som får 19:30

då kanske man ska försöka vara där vid 6?


med tanke på att de tar ett par minuter mellan varje bil

Tack guys big_smile

Grand_voyager The Ultimate Climax Route
5 maj 2013 · 419 Inlägg

ChrissDaMan skrev:
Alltså 19 Maj , med båt som får 19:30

då kanske man ska försöka vara där vid 6?


med tanke på att de tar ett par minuter mellan varje bil

Tack guys big_smile

Båten går oavsett 20:00 om du inte kommer med eller ej dom kan ej skjuta på sina tider....

Lexus SC 430 "RealV8 Power HighSpeed in hours" (2002)
ChrissDaMan
5 maj 2013 · 99 Inlägg

Grand_voyager skrev:

ChrissDaMan skrev:
Alltså 19 Maj , med båt som får 19:30

då kanske man ska försöka vara där vid 6?


med tanke på att de tar ett par minuter mellan varje bil

Tack guys big_smile

Båten går oavsett 20:00 om du inte kommer med eller ej dom kan ej skjuta på sina tider....

Vill ju bara få några bra bilder och kanske film på alla bilarna till min Facebook-sida
https://www.facebook.com/pages/Internat … 2742389044 smile

Grand_voyager The Ultimate Climax Route
5 maj 2013 · 419 Inlägg

ChrissDaMan skrev:

Grand_voyager skrev:

ChrissDaMan skrev:
Alltså 19 Maj , med båt som får 19:30

då kanske man ska försöka vara där vid 6?


med tanke på att de tar ett par minuter mellan varje bil

Tack guys big_smile

Båten går oavsett 20:00 om du inte kommer med eller ej dom kan ej skjuta på sina tider....

Vill ju bara få några bra bilder och kanske film på alla bilarna till min Facebook-sida
https://www.facebook.com/pages/Internat … 2742389044 smile

Den sidan kan man ju "Gilla" faktiskt.....

Lexus SC 430 "RealV8 Power HighSpeed in hours" (2002)
ChrissDaMan
5 maj 2013 · 99 Inlägg

Grand_voyager skrev:

ChrissDaMan skrev:

Grand_voyager skrev:

Båten går oavsett 20:00 om du inte kommer med eller ej dom kan ej skjuta på sina tider....

Vill ju bara få några bra bilder och kanske film på alla bilarna till min Facebook-sida
https://www.facebook.com/pages/Internat … 2742389044 smile

Den sidan kan man ju "Gilla" faktiskt.....

Jag har ju inte så mycket att erbjuda på den sida förns jag har körkort, (meckar mest med bilarna jag har fram till dess)

så tänkte att lite gumball vore en bra början!

wulvan
8 maj 2013 · 154 Inlägg

Jimmylainen, Jag och två till skall åka ner till köpenhamn tidigt den 18:e för att möta upp Grand_voyager. Om du är intresserad så får du jättegärna slå följe med oss. Vi planerar att åka runt 08:30 - 09:00.

Volvo S60R AWD "Challenger" (2006)
Grand_voyager The Ultimate Climax Route
9 maj 2013 · 419 Inlägg

Jag har ytterligare en grej på gång men nu dök denna upp igår som jag fick skriva en namntäckning för att få.... Fedex i Love you.... 
http://www.garaget.org/mypage/gallery_i … ge=1955669

Lexus SC 430 "RealV8 Power HighSpeed in hours" (2002)
seth_enslow
10 maj 2013 · 81 Inlägg

Okej, inte långt kvar. Är det någon som har tips på var man kan parkera bilen i Köpenhamn lagom nära starten. Jag vill se en del av starten och sen hinna få ut min egen bil så jag kan köra med en bit upp i Sverige.

Man kan köra snålt med attityd.
Min Clio Sport tourer är bevis på det.
Grand_voyager The Ultimate Climax Route
10 maj 2013 · 419 Inlägg

seth_enslow skrev:
Okej, inte långt kvar. Är det någon som har tips på var man kan parkera bilen i Köpenhamn lagom nära starten. Jag vill se en del av starten och sen hinna få ut min egen bil så jag kan köra med en bit upp i Sverige.

Ska reka det på fredag kväll eller så kommer du över lite tidigare kan ju bli en röd eller två till frukost....
Funderar på om jag ska ställa mig i deras p-hus...

Lexus SC 430 "RealV8 Power HighSpeed in hours" (2002)
seth_enslow
10 maj 2013 · 81 Inlägg

Grand_voyager skrev:

seth_enslow skrev:
Okej, inte långt kvar. Är det någon som har tips på var man kan parkera bilen i Köpenhamn lagom nära starten. Jag vill se en del av starten och sen hinna få ut min egen bil så jag kan köra med en bit upp i Sverige.

Ska reka det på fredag kväll eller så kommer du över lite tidigare kan ju bli en röd eller två till frukost....
Funderar på om jag ska ställa mig i deras p-hus...

Ja, jag drar nog över till Köpenhamn runt 8 eller nått sånt så får man leta efter en lagom nära parkering.

Man kan köra snålt med attityd.
Min Clio Sport tourer är bevis på det.
Grand_voyager The Ultimate Climax Route
11 maj 2013 · 419 Inlägg

seth_enslow skrev:

Grand_voyager skrev:

seth_enslow skrev:
Okej, inte långt kvar. Är det någon som har tips på var man kan parkera bilen i Köpenhamn lagom nära starten. Jag vill se en del av starten och sen hinna få ut min egen bil så jag kan köra med en bit upp i Sverige.

Ska reka det på fredag kväll eller så kommer du över lite tidigare kan ju bli en röd eller två till frukost....
Funderar på om jag ska ställa mig i deras p-hus...

Ja, jag drar nog över till Köpenhamn runt 8 eller nått sånt så får man leta efter en lagom nära parkering.

Runt 8:a det kommer ju va invation så du inte kommer fram den tiden fe feeen tuppen är ju uppe långt innan dess...

Lexus SC 430 "RealV8 Power HighSpeed in hours" (2002)
seth_enslow
11 maj 2013 · 81 Inlägg

Grand_voyager skrev:

seth_enslow skrev:

Grand_voyager skrev:

Ska reka det på fredag kväll eller så kommer du över lite tidigare kan ju bli en röd eller två till frukost....
Funderar på om jag ska ställa mig i deras p-hus...

Ja, jag drar nog över till Köpenhamn runt 8 eller nått sånt så får man leta efter en lagom nära parkering.

Runt 8:a det kommer ju va invation så du inte kommer fram den tiden fe feeen tuppen är ju uppe långt innan dess...

Tror du verkligen man måste komma svintidigt? Hmm, fasen.
Säg till på fredag om du hittar nått bra ställe där man kan parkera i alla fall. Nära nog men ändå inte för svårt att sen få ut sin bil i tid för att hinna hänga med.

Man kan köra snålt med attityd.
Min Clio Sport tourer är bevis på det.
johan_dansk
11 maj 2013 · 157 Inlägg

Är det någon här som vet en shysst bro över motorvägen, eller något ställe där man kan se alla bilar, kanske runt södertälje? smile Man vill ju inte gärna missa de härliga bilarna! wink

Mvh Johan

Audi A4 1.8t Quattro
seth_enslow
11 maj 2013 · 81 Inlägg

johan_dansk skrev:
Är det någon här som vet en shysst bro över motorvägen, eller något ställe där man kan se alla bilar, kanske runt södertälje? smile Man vill ju inte gärna missa de härliga bilarna! wink

Mvh Johan

Känner inte till området så väl men sitt en stund och kolla med google earth. Kanske du hittar nått. hehe

Man kan köra snålt med attityd.
Min Clio Sport tourer är bevis på det.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang