Angående: Meets i Danmark 2013?

triccie HEMI Power
26 januari 2013 · 131 Inlägg

Hej! Tänkte kolla om någon vet hur det ser ut med träffar och bilmässor i DK (runt Köpenhamn tex) i sommar.. Hade vart riktigt kul att dra dit ett stort gäng och visa vad Sverige går för big_smile så någon som vet hur man tar reda på detta och hade tyckt det var en rolig grej?

Bilsommar 2013!

Trevik
26 januari 2013 · 127 Inlägg

Ska du slå mej i antalet träffar eller ;-)

Åk uppåt landet om du åka på bra träffar!!! ;-)

Chevrolet Chevelle "509 cui" (1970)
triccie HEMI Power
26 januari 2013 · 131 Inlägg

Japp jag ska slå dig!wink och ja det ska vi ju oxå göra men hade vart kul att åka över till DK inte sant?wink

Trevik
26 januari 2013 · 127 Inlägg

Jo de hade de väl varit! Fast känns som fullt upp med alla träffar här! :-P

Chevrolet Chevelle "509 cui" (1970)
triccie HEMI Power
26 januari 2013 · 131 Inlägg

Äsch då!smile kan ju inte bli för Mycket bilträffar sa du ju själv haha;)

Trevik
26 januari 2013 · 127 Inlägg

Nä sant! :-P men de går ju inte åka på nåt oftare än varje helg! :-P

Chevrolet Chevelle "509 cui" (1970)
SkylinePeter
27 januari 2013 · 388 Inlägg

Www.streetfire.dk har en mässa i fredericia i Danmark första helgen i maj som vi brukar vara ett gäng bilar som åker till. Det är en riktig kanonmässa. Sen finns ju även DHB som är i början av juni på vandel flygfält

SPONSORER
BRL - SONAX - 59 north wheels -
Spacer.se
triccie HEMI Power
11 mars 2013 · 131 Inlägg

SkylinePeter skrev:
Www.streetfire.dk har en mässa i fredericia i Danmark första helgen i maj som vi brukar vara ett gäng bilar som åker till. Det är en riktig kanonmässa. Sen finns ju även DHB som är i början av juni på vandel flygfält

Är DHB något att ha då? smile

SkylinePeter
11 mars 2013 · 388 Inlägg

jag är inte så intresserad av rattlåsracing så jag brukar inte åka dit. är ju visserligen även lite drifting och utställning men jag rankar gatebil bra mycket högre än DHB

SPONSORER
BRL - SONAX - 59 north wheels -
Spacer.se
triccie HEMI Power
11 mars 2013 · 131 Inlägg

okej okej, låter ju inte som en höjdare då! när är gatebil i år?

SkylinePeter
11 mars 2013 · 388 Inlägg

största och bästa träffen är 12-14 juli på rudskogen i norge men det är även 24-26 maj på vålerbanen i norge, 14-16 juni på mantorp samt 6-8 september på rudskogen

SPONSORER
BRL - SONAX - 59 north wheels -
Spacer.se
triccie HEMI Power
11 mars 2013 · 131 Inlägg

okej, tack för infon! lite sugen på att åka en längre sträcka faktiskt, inte fel med norge! smile

_Malm Aim High
16 april 2013 · 51 Inlägg

DHB tyckte jag va bättre än gatebil, både rudskogen och mantorp!
Danskarna är mer avslappnade och hela evenemanget känns mer badass än nåt annat i Sverige, åk dit! smile

/
André,

Horsepower sells cars, torque wins races......
Dropkicks
26 april 2013 · 23 Inlägg

Rudskogen är ju toppen, men DHB är riktigt kul.. är drag, drift och utställning med lite allt möjligt.. sen på kvällen/natten är det bra drag överallt och dom stänger 4, sen på söndagen så är det inte långa biten över till tyskland om man har kärra med sig (vilket är sjävlklart) och det är ju ingen nackdel sådär i början på sommaren hehe.. tog ca 12 timmar från värmland ner till vandel flygplats. det enda som är lite negativt är att danmark är ganska platt och att det ligger på ett gammalt flygplats = blåsigt, men man vänjer sig ganska snabbt! Party, Bilar, Brudz och sköna danskar finns det gott om. smile

Volvo 744GL "Injection" (1988)
BMW E39 523 (1997)
MortenRC
17 juni 2013 · 11 Inlägg

www.bilmesser.dk

Der finder i alle datoer og info om træf og messer i Danmark smile

Velkommen smile

triccie HEMI Power
17 juni 2013 · 131 Inlägg

Men va bra!! Tack ska du ha, det ska jag kika närmre på smile!! Något som du rekommenderar en att Åka på i sommar?

MortenRC
18 juni 2013 · 11 Inlägg

Var så lidt smile De største træf er afholdt i år, DHB og i denne vecka DHB after tour, men ellers er der VSB træf i Viborg ( ca. 100 km. fra Grenaa/Varberg ) d. 10/8 er en stensikker sommerklasiker smile Sidste år var der omkring 4-5000 besøgende!! Fri adgang og det er også gratis at stille op på tävlingerne. Har sendt en PB til dig på Face også smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang