Release: Garaget 10.6

SuddenRacing
10 maj 2013 · 254 Inlägg

-valle- skrev:

SuddenRacing skrev:

-valle- skrev:
nån mer en jag som inte får fram några bilder på bilar eller nått? hmmm.

Kan inte se min sad

jag kan inte se nånting alls

Försökte se din bil
men nån har visst snott din bil också ifrån ditt Garage hmm

SuddenRacing Performance Club
Seat Leon Cupra R "Mark" (2012)
-valle-
10 maj 2013 · 64 Inlägg

aah kan bara se bilder på fotoalbum och videoklipp-.-

Stackarn
10 maj 2013 · 1 200 Inlägg

ALLA bilar på hela forumet är borta, så nu behöver inte alla gå in och skriva att just deras bil är borta. Skulle tro att de jobbar på saken. De ligger ju kvar under profilbilden så de finns nog kvar i databasen. Men va ju något prat om att ändra indexeringen av bilarna så man kunde filtrera lite bättre, skulle tro att det är något sådant som krånglar.

chrizz Administratör
10 maj 2013 · 11 780 Inlägg

Databastabell som kraschade, det är fixat nu. Ursäkta att det tog tid att lösa, jag vad inte tillgänglig och fick reda på problemet för fem minuter sen.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
SuddenRacing
10 maj 2013 · 254 Inlägg

chrizz skrev:
Databastabell som kraschade, det är fixat nu. Ursäkta att det tog tid att lösa, jag vad inte tillgänglig och fick reda på problemet för fem minuter sen.

smile bra jobbat

SuddenRacing Performance Club
Seat Leon Cupra R "Mark" (2012)
lattmjolk1
11 maj 2013 · 31 Inlägg

Bra jobbat med en mobilanpassad webbapp, allt snack om att göra en app är helt onödigt. Utvecklingskostnaden är på tok för hög, funktionerna som behövs går helt klart att göra med en mobil webbapp för en mycket billigare peng. Och det är cross platform...

Jag vill dock rapportera om ett fel med den mobila sidan på iPhone 5, när jag sparar sidan på min hemskärm/som en app och går in via den så ses sidan i ett mindre fönster motsvarigt en iPhone 4. Det blir alltså svarta rutor över och under sidan. Detta löses enkelt med en ändring eller tillägg av en meta tag och borde därför inte krävas någon jätteinsats för att fixa!

Trevligt skulle även vara om en ikon lades till för hemskärmen! smile

Senast redigerat av lattmjolk1 (11 maj 2013)

TL_Lifestyle Tekniker
15 maj 2013 · 552 Inlägg

Saknar en mobil APP men grymt annars smile

I just smoked your V8 &
You call me a cheater
But your just mad
You can't catch a 2 litre
LeonST Soppgubbe
16 maj 2013 · 900 Inlägg

Uppdatera till 30 bilder/ bil? big_smile

När du tittar på två trassor vet du,
att när du har bestämt dig för vilken som är höger,
så kan du vara säker på att den andra är vänster
Volvo S60 "Pappas" (2016)
Volvo V50 D2 "Summum" (2011)
amoreex
7 september 2014 · 2 712 Inlägg

Gammal tråd men tycker ni borde bygga om Mobilversionen lite.. när jag sitter på garaget så kollar jag gärna mina händelser och PM.. detta går inte på Mobilversionn, tror många håller med om att det vore skönt!

Plötsliga stoppet är det som dödar..
Saab 9-3 SC "Biopower" (2008)
TL_Lifestyle Tekniker
9 september 2014 · 552 Inlägg

Gärna en app

I just smoked your V8 &
You call me a cheater
But your just mad
You can't catch a 2 litre
PatrikB92 Med-lem
11 september 2014 · 341 Inlägg

Skulle gärna ha en funktion så man bara får notifikationer från projekt man följer när "trådskaparen" gör ett inlägg. 95% av alla notifikationer på projekt är ju från folk som skriver "snyggt" och "coolt". Alternativt att det finns en funktion för trådskaparen att de kan bocka i en ruta när de gör en riktig uppdatering av sitt projekt så det blir extra "highlight" på den notifikationen för alla följare.

Kör: Passat 3BG 1.8T -05
chrizz Administratör
11 september 2014 · 11 780 Inlägg

PatrikB92 skrev:
Skulle gärna ha en funktion så man bara får notifikationer från projekt man följer när "trådskaparen" gör ett inlägg. 95% av alla notifikationer på projekt är ju från folk som skriver "snyggt" och "coolt". Alternativt att det finns en funktion för trådskaparen att de kan bocka i en ruta när de gör en riktig uppdatering av sitt projekt så det blir extra "highlight" på den notifikationen för alla följare.

Ah! Ja, det låter som en vettig funktion. Vi tittar på det!

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
PatrikB92 Med-lem
11 september 2014 · 341 Inlägg

chrizz skrev:

PatrikB92 skrev:
Skulle gärna ha en funktion så man bara får notifikationer från projekt man följer när "trådskaparen" gör ett inlägg. 95% av alla notifikationer på projekt är ju från folk som skriver "snyggt" och "coolt". Alternativt att det finns en funktion för trådskaparen att de kan bocka i en ruta när de gör en riktig uppdatering av sitt projekt så det blir extra "highlight" på den notifikationen för alla följare.

Ah! Ja, det låter som en vettig funktion. Vi tittar på det!

Grymt! smile

Kör: Passat 3BG 1.8T -05
rcy
15 september 2014 · 1 705 Inlägg

PatrikB92 skrev:
Skulle gärna ha en funktion så man bara får notifikationer från projekt man följer när "trådskaparen" gör ett inlägg. 95% av alla notifikationer på projekt är ju från folk som skriver "snyggt" och "coolt". Alternativt att det finns en funktion för trådskaparen att de kan bocka i en ruta när de gör en riktig uppdatering av sitt projekt så det blir extra "highlight" på den notifikationen för alla följare.

Åh gud ja, det vore ju underbart!
99 gånger av 100 är ju uppdateringarna precis som du säger bara nån som säger "Snyggt", "Cool bil" eller "kolla min tråd då!!!"
Finns många projekt jag gärna skulle följa men har i princip gett upp eftersom man inte orkar vada genom alla totalt intetsägande inlägg som inte tillför ett skit.

PatrikB92 Med-lem
15 september 2014 · 341 Inlägg

rcy skrev:

PatrikB92 skrev:
Skulle gärna ha en funktion så man bara får notifikationer från projekt man följer när "trådskaparen" gör ett inlägg. 95% av alla notifikationer på projekt är ju från folk som skriver "snyggt" och "coolt". Alternativt att det finns en funktion för trådskaparen att de kan bocka i en ruta när de gör en riktig uppdatering av sitt projekt så det blir extra "highlight" på den notifikationen för alla följare.

Åh gud ja, det vore ju underbart!
99 gånger av 100 är ju uppdateringarna precis som du säger bara nån som säger "Snyggt", "Cool bil" eller "kolla min tråd då!!!"
Finns många projekt jag gärna skulle följa men har i princip gett upp eftersom man inte orkar vada genom alla totalt intetsägande inlägg som inte tillför ett skit.

Kul att idén är omtyckt! Med tanke på att admins här på gorg är så pass duktiga på programmering så hoppas jag att de tar med den funktionen till nästa update! smile

Kör: Passat 3BG 1.8T -05
LeonST Soppgubbe
22 september 2014 · 900 Inlägg

En "upp" knapp som tar en längs upp på sidan skulle vara bra smile

När du tittar på två trassor vet du,
att när du har bestämt dig för vilken som är höger,
så kan du vara säker på att den andra är vänster
Volvo S60 "Pappas" (2016)
Volvo V50 D2 "Summum" (2011)
pulchi
22 september 2014 · 640 Inlägg

V70Drive skrev:
En "upp" knapp som tar en längs upp på sidan skulle vara bra smile

Du har en sån på ditt tangentbord redan, Home smile

LeonST Soppgubbe
22 september 2014 · 900 Inlägg

Haha, tack, har aldrig tänkt på det tongue

När du tittar på två trassor vet du,
att när du har bestämt dig för vilken som är höger,
så kan du vara säker på att den andra är vänster
Volvo V50 D2 "Summum" (2011)
Volvo S60 "Pappas" (2016)
amoreex
22 september 2014 · 2 712 Inlägg

En sak jag hade tyckt kunnat vara kul hade varit t ex En veck för endast japanska bilar, en vecka för endast Svenska bilar, och en vecka för endast Tyska bilar, etc,
Eller det kanke blivit kaos?

Eller att man kunnat sortera själv efter vilket land man vill se på?

Plötsliga stoppet är det som dödar..
Saab 9-3 SC "Biopower" (2008)
th3_gh0st
16 november 2014 · 8 Inlägg

Hittade en gammal tråd om att byta namn, men den fungerade ju inte såklart. Så hur gör man?

"En gentleman kör inte bil efter mörkrets inbrott." /Sir Joseph Lucas
"Lucas motto: ”Åk hem innan det blir mörkt”!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang