Eftersnack: Linköpingsträffen #1 26/4-13 Säsongspremiär

Sturbo
28 april 2013 · 46 Inlägg

fnatteknatte skrev:

ante_teen skrev:
var en riktigt trevlig träff, det är ju synd bara att det ska vara tvunget att vara så mkt fylla jämt.
Gick fram med lillgrabben o prata lite me polisen när dom kom och dom bryr sig inte alls om att det är träff osv, även dom tycker de är förbaskat tråkigt att det kommer en hel del fylledrägg när majoriteten är där för o ha trevligt o umgås o kolla på bilar.
Så i stort sett var dom där bara för o få bort fyllan och att det blivit klagomål från rusta att deras dörrar mm går sönder.
Så får man bort fyllan så har man ju fått bort ett problem me snuten.

Helt rätt. Man behöver inte supa. Förstör för oss andra

Tyvärr så kommer man aldrig att bli av med supandet vilket är tråkigt. Dom förstör och slänger burkar o flaskor där dom tycker det känns rätt. Spelar ingen roll om det är mitt i vägen.

Accelsson
28 april 2013 · 240 Inlägg

Sturbo skrev:

fnatteknatte skrev:

ante_teen skrev:
var en riktigt trevlig träff, det är ju synd bara att det ska vara tvunget att vara så mkt fylla jämt.
Gick fram med lillgrabben o prata lite me polisen när dom kom och dom bryr sig inte alls om att det är träff osv, även dom tycker de är förbaskat tråkigt att det kommer en hel del fylledrägg när majoriteten är där för o ha trevligt o umgås o kolla på bilar.
Så i stort sett var dom där bara för o få bort fyllan och att det blivit klagomål från rusta att deras dörrar mm går sönder.
Så får man bort fyllan så har man ju fått bort ett problem me snuten.

Helt rätt. Man behöver inte supa. Förstör för oss andra

Tyvärr så kommer man aldrig att bli av med supandet vilket är tråkigt. Dom förstör och slänger burkar o flaskor där dom tycker det känns rätt. Spelar ingen roll om det är mitt i vägen.

I beg to differ - Om alla som läser det här (som antagligen är bilintresserade eftersom dom hänger här) hoppar över den lilla detaljen att skriva ut det på facebook, säga till samt släpa med sig folk de själva vet inte kan behärska sig eller inte har något genuint bilintresse så kommer ju dessa inte på träffarna. smile

Stort tack till alla som hjälper till och använder soppåsar, kör lugnt och sansat och klarar av att bete sig! Det var riktigt kul att se så många bekanta ansikten. smile

Street Knight
BMW 320d (2011)
Bjura_e30
28 april 2013 · 200 Inlägg

kapenkronk skrev:
Lyckad träff och bmw,n fick vissa vad den gick för! Drifting träning för min del så ja kan bränna runt stolparna sen också smile

Hur gick det för den röda evon och jänken som körde på varandra?

Vill bara tillägga att "korcken" skädde i 2 km/h då jänken backa in i evon som fick en liten bula och en repa.
men dom skrev papper o allt det så det löste sig smile

Stenis68
28 april 2013 · 10 Inlägg

patrik90j skrev:
skulle gärna vilja veta vem som körde Porsche caben! 
den jävla idioten rent utsagt blästra hela fronten plus huv på min s6a!
detta hände på vägen tillbaka från köpetorp han/hon kom och slängde sig in ca 1 meter framför mig och tryckte till på gasen så det bara flög grus!  som sagt vart en hel del märken!
har du lite stake så skriver du till mig!

Jag var där och har skrivit till dig.
Men kan inte varit jag ber vi var 3 bilar som åkte ihop på rad bakom mig låg en gul SLK  o bakom den min Cortina .
Och de kan intyga att vi åkte på led. Samt vi var aldrig där du beskrev att detta hände.
Finns ju fler Porsche Cabbar men min kan det inte varit.
Jag kör inte på grusvägar med Cabben å det var ju grus som flög på din bil.

Stenis68
29 april 2013 · 10 Inlägg

Till Patrik90J
Jag var i Linköping med min Porsche Cab Svartmet.
Helt omöjligt att det var jag beroende på 3 anledningar.
Vi var tre bilar som åkte på led dit och hem o bakom mig låg en gul SLK som min son körde o bakom den låg en polare med min Cortina. Vi var aldrig på den plats du beskrev att detta hände.Allt detta kan mina följebilar intyga om du vill.
Jag kör inte grusväg med Porschen och det var ju grus du skrev att du fick på bilen.
Helt omöjligt med hjulspin på min bil då det är 4wd.
Hoppas det löser sig för dig och ta inte ut bilen på vägen innan de sopat vägarna om du är väldigt rädd om bilen för risk för stenskott på bilen och framrutan.



Så du får jaga vidare finns ju fler Cabbar än min.

kapenkronk
29 april 2013 · 61 Inlägg

Bjura_e30 skrev:

kapenkronk skrev:
Lyckad träff och bmw,n fick vissa vad den gick för! Drifting träning för min del så ja kan bränna runt stolparna sen också smile

Hur gick det för den röda evon och jänken som körde på varandra?

Vill bara tillägga att "korcken" skädde i 2 km/h då jänken backa in i evon som fick en liten bula och en repa.
men dom skrev papper o allt det så det löste sig smile

Okej gutt att det inte vart värre stig längre bort och hörde bara att det prassla till och sen såg när jänken körde fram!

Senast redigerat av kapenkronk (29 april 2013)

patrik90j
29 april 2013 · 847 Inlägg

Stenis68 skrev:
Till Patrik90J
Jag var i Linköping med min Porsche Cab Svartmet.
Helt omöjligt att det var jag beroende på 3 anledningar.
Vi var tre bilar som åkte på led dit och hem o bakom mig låg en gul SLK som min son körde o bakom den låg en polare med min Cortina. Vi var aldrig på den plats du beskrev att detta hände.Allt detta kan mina följebilar intyga om du vill.
Jag kör inte grusväg med Porschen och det var ju grus du skrev att du fick på bilen.
Helt omöjligt med hjulspin på min bil då det är 4wd.
Hoppas det löser sig för dig och ta inte ut bilen på vägen innan de sopat vägarna om du är väldigt rädd om bilen för risk för stenskott på bilen och framrutan.



Så du får jaga vidare finns ju fler Cabbar än min.

Jag svara även på dit mejl.
Det var inte på en grusväg utan på en vanlig väg (troligen dåligt soppad)
Och porchen i frågan hade igen bilar som åkte efter sig utan koma helt själv

Audi S6 5,2L V10 "GO BIG" (2007)
DalleRacing
29 april 2013 · 1 738 Inlägg

Hörni!!! Närmare 300-400 (?) besökare o de ända som lagts up är 4 videos o lite bilder :p

kom igen nu o lägg upp lite mer wink

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
Trik
29 april 2013 · 219 Inlägg

Lägg upp lite bilder o filmer nu hörrni! Såg massor med folk som sprang runt med kameror och gopros.wink

Team Radioactive
Nissan Skyline r33 gts-t "pro int v8" (1996)
XphyxiusX
30 april 2013 · 48 Inlägg

patrik90j skrev:
skulle gärna vilja veta vem som körde Porsche caben! 
den jävla idioten rent utsagt blästra hela fronten plus huv på min s6a!
detta hände på vägen tillbaka från köpetorp han/hon kom och slängde sig in ca 1 meter framför mig och tryckte till på gasen så det bara flög grus!  som sagt vart en hel del märken!
har du lite stake så skriver du till mig!

Sånt är bara tråkigt, hoppas det löser sig!

Senast redigerat av XphyxiusX (30 april 2013)

Im the vicious demon in your darkest dreams...what we do in life echoes in eternity.
Saab 9-3 Aero Coupé "Queen of Argentum II" (2001)
patrik90j
30 april 2013 · 847 Inlägg

XphyxiusX skrev:

patrik90j skrev:
skulle gärna vilja veta vem som körde Porsche caben! 
den jävla idioten rent utsagt blästra hela fronten plus huv på min s6a!
detta hände på vägen tillbaka från köpetorp han/hon kom och slängde sig in ca 1 meter framför mig och tryckte till på gasen så det bara flög grus!  som sagt vart en hel del märken!
har du lite stake så skriver du till mig!

Sånt är bara tråkigt, hoppas det löser sig!

Tyvärr kommer nog inte personen ge sig till känna!
Så kommer få bekosta det själv

Audi S6 5,2L V10 "GO BIG" (2007)
XphyxiusX
30 april 2013 · 48 Inlägg

patrik90j skrev:

XphyxiusX skrev:

patrik90j skrev:
skulle gärna vilja veta vem som körde Porsche caben! 
den jävla idioten rent utsagt blästra hela fronten plus huv på min s6a!
detta hände på vägen tillbaka från köpetorp han/hon kom och slängde sig in ca 1 meter framför mig och tryckte till på gasen så det bara flög grus!  som sagt vart en hel del märken!
har du lite stake så skriver du till mig!

Sånt är bara tråkigt, hoppas det löser sig!

Tyvärr kommer nog inte personen ge sig till känna!
Så kommer få bekosta det själv

Tyvärr är det nog så, hoppas det löser sig någorlunda via försäkringen, dvs bara behöva betala självrisken och inte hela rep-kostnaden även om det suger att stå för det själv som oskyldig...

Im the vicious demon in your darkest dreams...what we do in life echoes in eternity.
Saab 9-3 Aero Coupé "Queen of Argentum II" (2001)
Rohan
1 maj 2013 · 54 Inlägg

Har blivit lite fördröjning på videon från träffen, men nu är det inte mycket kvar att göra.
Censurering, Rendering och Uppladdning big_smile
Ska försöka fixa så den kommer upp under 1:a Maj, förhoppningsvis.

oskartheman
2 maj 2013 · 53 Inlägg
Rohan
3 maj 2013 · 54 Inlägg

Nu ligger videon uppe big_smile censurerad!
Varsågoda :-)
http://www.youtube.com/watch?v=VgmtGevptT0

ante_teen
9 maj 2013 · 29 Inlägg

När är nästa bilträff i lkpg då? Såg att de redan kommit upp inför MoM #2 men inget om lkpg.

Puffen92 DinoSaurie
9 maj 2013 · 216 Inlägg

ante_teen skrev:
När är nästa bilträff i lkpg då? Såg att de redan kommit upp inför MoM #2 men inget om lkpg.

veckan innan på lördan ?: >
borde vara så allafall..

Senast redigerat av Puffen92 (9 maj 2013)

Mazda 3 Optimum "Röda Pandan" (2016)
audi_a4_quattro
10 maj 2013 · 570 Inlägg

glöm inte västerviksträffen imorn wink kommer bli rikigt kul wink
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=268069

mitt nya caddy projekt med 300 hk på bakhjulen ;)-----> caddy mk1/nissan 200sx!!!!
----------> sponsor: realcar.se <----------
syabo
10 maj 2013 · 1 278 Inlägg

ante_teen skrev:
När är nästa bilträff i lkpg då? Såg att de redan kommit upp inför MoM #2 men inget om lkpg.

Nu är nästa träff upplagd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=271867

Street Knight
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang