Alla bilar borta från garaget.

FatManCustoms grön aktivist
10 maj 2013 · 846 Inlägg

420000 kronor i snittlön per år, inte 500000+ kronor.
Jag som vanlig knegare har 300000.
Tycker det är helt normalt att dom tar ut lite mer, för 2 år sedan så snittade dom 278000 kronor vardera och det var ju inte särskilt fett om man säger så...
Sedan så var det ju faktiskt "bara" 2.1 miljoner i omsättning och inte 2.2 wink.

Och för att inte vara helt offtopic : hoppas det löser sig snart för er big_smile!

Senast redigerat av Confide (10 maj 2013)

Saab 9-5 SC Aero "Daycare Express" (2002)
Skoda Fabia vRS "Skodmissile" (2011)
K-JACK
10 maj 2013 · 13 Inlägg

FLindgren skrev:

volvodrajvor skrev:
Störigt! sen all reklam som tillkommit också!

Ja fy för en gratissida att det är reklam på den!

Tanka ner AdBlock så försvinner allt från alla sidor smile.


Finns till Firefox och chrome va ja vet.

eatsleeprace
10 maj 2013 ·

Trodde garaget var en seriös sida och hade resuser för att sådant här inte ska hända , men tydligen smile

FatManCustoms grön aktivist
10 maj 2013 · 846 Inlägg

eatsleeprace skrev:
Trodde garaget var en seriös sida och hade resuser för att sådant här inte ska hända , men tydligen smile

Alla internetsidor (stora som små, detta är en liten) har sina problem, det har varit i snart 2 timmar på en Fredag eftermiddag. Ge dom lite tid wink!

Saab 9-5 SC Aero "Daycare Express" (2002)
Skoda Fabia vRS "Skodmissile" (2011)
eatsleeprace
10 maj 2013 ·

Confide skrev:

eatsleeprace skrev:
Trodde garaget var en seriös sida och hade resuser för att sådant här inte ska hända , men tydligen smile

Alla internetsidor (stora som små, detta är en liten) har sina problem, det har varit i snart 2 timmar på en Fredag eftermiddag. Ge dom lite tid wink!

Nja stora som små har inte samma problem, finns dem som tar backuper varje halvtimma smile

FatManCustoms grön aktivist
10 maj 2013 · 846 Inlägg

Vad har det att göra med att sidan har problem just nu tongue?
Får se hur det ser ut när det är löst wink.

Skoda Fabia vRS "Skodmissile" (2011)
Saab 9-5 SC Aero "Daycare Express" (2002)
K-JACK
10 maj 2013 · 13 Inlägg

Det har varit en stund...

Pierre_r Lastbilsmekaniker
10 maj 2013 · 729 Inlägg

Det är väll löst nu? jag kan se alla andra bilar och mina egna nu iaf.

saftarN
10 maj 2013 · 249 Inlägg

Pierre_r skrev:
Det är väll löst nu? jag kan se alla andra bilar och mina egna nu iaf.

Yes! Nu funkar det igen smile

keep calm and let it scrape
chrizz Administratör
10 maj 2013 · 11 783 Inlägg

Det var en databastabell som kraschade, jag fick reda på problemet sent, men löste det snabbt efter det.

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
chrizz Administratör
10 maj 2013 · 11 783 Inlägg

För att förtydliga lite vad som hände och varför det hände. Jag var på min MTB mitt ute i ingenstans och tränade när larmet kom till min mobil. Det var bara att trycka på hemåt, men mycket mer än så kunde jag inte göra. Väl hemma var det felsökt och löst på max 5 minuter.

Som tur är så händer detta väldigt sällan, speciellt så här lång "nedtid". Oftast har jag en dator inom räckhåll var jag än befinner mig, men jag kan trots allt inte bära med mig laptopen på cykelturerna. Man måste dra gränsen nånstans wink

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
JFfoto
10 maj 2013 ·

chrizz skrev:
För att förtydliga lite vad som hände och varför det hände. Jag var på min MTB mitt ute i ingenstans och tränade när larmet kom till min mobil. Det var bara att trycka på hemåt, men mycket mer än så kunde jag inte göra. Väl hemma var det felsökt och löst på max 5 minuter.

Som tur är så händer detta väldigt sällan, speciellt så här lång "nedtid". Oftast har jag en dator inom räckhåll var jag än befinner mig, men jag kan trots allt inte bära med mig laptopen på cykelturerna. Man måste dra gränsen nånstans wink

Jag tror på min toeri jag, lite för många öl wink haha skämt å sido, ja allt kan hända. smile Som sagt, går inte att förutse, samt inte heller ha med datorn överallt.

Growe Fri fart för ett fritt folk!
10 maj 2013 · 13 742 Inlägg

chrizz skrev:
För att förtydliga lite vad som hände och varför det hände. Jag var på min MTB mitt ute i ingenstans och tränade när larmet kom till min mobil. Det var bara att trycka på hemåt, men mycket mer än så kunde jag inte göra. Väl hemma var det felsökt och löst på max 5 minuter.

Som tur är så händer detta väldigt sällan, speciellt så här lång "nedtid". Oftast har jag en dator inom räckhåll var jag än befinner mig, men jag kan trots allt inte bära med mig laptopen på cykelturerna. Man måste dra gränsen nånstans wink

Du ska inte behöva några ursäkter alla får vänta en fredag vem förväntar sig att något ska ske på en fredag.

allt stannar upp
och är det inget värre än att bilarna inte syns ska man inte behöva stressa livet ur sig och släppa allt man håller i för en internet sida.

dom som tycker annat borde nog släppa dator världen och komma ut i verkliga livet istället för att sitta framför en datorskärm smile

Kör fort så hinner inget hända...
Volkswagen Polo 1.6Tdi "Biloptimering i Sverige" (2010)
Seat Arosa (1999)
Larsa10
10 maj 2013 · 4 Inlägg

Det är löst!
Jag är nöjd!
:-)

Dirtymike
10 maj 2013 · 1 532 Inlägg

Hur som helst är det starkt av vår skapare att hålla igång hela sidan.
Bugar o bockar

Jeep J20 (1978)
Mattsson_91 Självlärd
10 maj 2013 · 3 083 Inlägg

chrizz skrev:
För att förtydliga lite vad som hände och varför det hände. Jag var på min MTB mitt ute i ingenstans och tränade när larmet kom till min mobil. Det var bara att trycka på hemåt, men mycket mer än så kunde jag inte göra. Väl hemma var det felsökt och löst på max 5 minuter.

Som tur är så händer detta väldigt sällan, speciellt så här lång "nedtid". Oftast har jag en dator inom räckhåll var jag än befinner mig, men jag kan trots allt inte bära med mig laptopen på cykelturerna. Man måste dra gränsen nånstans wink

Kanon bra jobbat. Dock hade jag ju aldrig för mitt liv övergett en MTB tur pga att min hemsida buggar tillfälligt tongue

Det är fysiskt möjligt att korsa två bilmärken men det är psykiskt skadligt
Projektet (lagt på is) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=158292.
Saab 9-5 (2002)
eastmotorsport -sommar ska de va....
11 maj 2013 · 4 524 Inlägg

chrizz skrev:
För att förtydliga lite vad som hände och varför det hände. Jag var på min MTB mitt ute i ingenstans och tränade när larmet kom till min mobil. Det var bara att trycka på hemåt, men mycket mer än så kunde jag inte göra. Väl hemma var det felsökt och löst på max 5 minuter.

Som tur är så händer detta väldigt sällan, speciellt så här lång "nedtid". Oftast har jag en dator inom räckhåll var jag än befinner mig, men jag kan trots allt inte bära med mig laptopen på cykelturerna. Man måste dra gränsen nånstans wink

Det var snabbt åtgärdat. Har haft betydligt längre stopp på min arbetsplats.  Man kan inte kräva att det är 100% passning på sidan. Vi njuter av en gratissida och ska vara jäkligt glada över den såklart. Bra jobbat Chrizz & Co.

Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
saftarN
11 maj 2013 · 249 Inlägg

Pierre_r skrev:
Det är väll löst nu? jag kan se alla andra bilar och mina egna nu iaf.

Yes! Nu funkar det igen smile

keep calm and let it scrape
lanab
9 juli 2015 · 28 Inlägg

Nu är det problem igen, alla mina bilbilder är borta.

Hamilton
9 juli 2015 · 8 864 Inlägg

lanab skrev:
Nu är det problem igen, alla mina bilbilder är borta.

Bilen finns men är tagen offline av ägaren just nu. Försök igen senare
http://www.garaget.org/?car=380852
Är nog du som tagit den offline

Fotograf på tierpidag.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang