"Evita" får åka till Essen Motor Show 2013 tillsammans med Sonax!

90q20v quattroambassadör
8 november 2013 · 69 Inlägg

Grattis!

Då ses vi på mässan!

Åker ner för 11 gången sedan 2001 wink

Får du fatt i biljetter så hojta till smile

Med vänlig hälsning Emil

Unique67
9 november 2013 · 47 Inlägg

Ja det vore kul att se vart man hamnade här. För mig spelar det ingen roll först eller sist. Det är bara så jäkla kul att få vara med i såna här arrangemang tycker jag. // Magnus; hoppas på fler såna här tävlingar till nästa säsong

Ford Mustang "Mach1" (2019)
mangeSBR
22 november 2013 · 162 Inlägg

grattis,ska försöka komma ihåg att spana in bilen när jag är där

Evita
10 december 2013 · 29 Inlägg

OK! Då har man varit på Essen Motor Show, imponerande. 16 hallar fyllda med allt inom motor. För min egen del saknade jag Hot Rod & Kustom. Jag imponerades av alla stylingbilar byggda på europeiska bilar från 60 och 70-talet. Vad det gäller motorsport och Tuning så fanns det obegränsat. Mycket delar som såldes inom Tuning. Jag gick omkring i flera dagar och letade delar till mitt nya projekt, allt jag hittade var ett par elektroniska dörröppnare.
Totalt varade showen i 10 dagar. 360 000 besökare. Det känns nu skönt att komma hem till tystnaden och lugnet i mörka Småland igen.
Jag vill verkligen tacka SONAX som ställt upp till 110% Jag har fått snabb-kurser på deras proffs-produkter, så nu är det bara att putsa på.
Åter igen så vill jag tacka alla er som röstade på min "EVITA" som gav oss möjlighet att få uppleva allt detta. En upplevelse som varar.
God Jul & Gott Nytt År på er alla!

Evita
10 december 2013 · 29 Inlägg

Evita skrev:
OK! Då har man varit på Essen Motor Show, imponerande. 16 hallar fyllda med allt inom motor. För min egen del saknade jag Hot Rod & Kustom. Jag imponerades av alla stylingbilar byggda på europeiska bilar från 60 och 70-talet. Vad det gäller motorsport och Tuning så fanns det obegränsat. Mycket delar som såldes inom Tuning. Jag gick omkring i flera dagar och letade delar till mitt nya projekt, allt jag hittade var ett par elektroniska dörröppnare.
Totalt varade showen i 10 dagar. 360 000 besökare. Det känns nu skönt att komma hem till tystnaden och lugnet i mörka Småland igen.
Jag vill verkligen tacka SONAX som ställt upp till 110% Jag har fått snabb-kurser på deras proffs-produkter, så nu är det bara att putsa på.
Åter igen så vill jag tacka alla er som röstade på min "EVITA" som gav oss möjlighet att få uppleva allt detta. En upplevelse som varar.
God Jul & Gott Nytt År på er alla!

Det finns bilder från resan på FB  "PG Tälth" & "SONAX" & ESSEN MOTOR SHOW"

90q20v quattroambassadör
11 december 2013 · 69 Inlägg

Hejsan. Vi var där själva i 2 dagar. Var och tittade på din bil i källaren.
Den tyska customdcenen är mest typ stylade golf mk1.
tänkvärt att sverige är ganska unika med jänkebilskultur. Tyskland är 10ggr så många invånare. Tänkte du på alla ölserveringar och hur besökarna hanterade alkohol??
Hade varit underbart att kunna göra samma sak på elmia, om man slapp köra...
lungt och stilla kunna ta en paus med god dryck och njuta av dagen.

Tänk då på techno classica. Då är alla yttre områden utställning med. Kolla bilderna på min sida. Vi sprang på bilsports reportrar, syns i nästa bilsport wink

Vilket hotell bodde du på??
Ha det gött
mvh Emil

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang