Bytt bort s6an mot en s4a...utan motor, så den ska plockas ner i delar som både ska sparas för eget bruk och resten säljas!
En s4 som är fabrikstrimmad från sms revo! en av få som hade revo chip från fabrik...synd att den är motorlös, inget att rädda längre
Fanns bland annat en lagom sliten skinninredning i den! Så efter lite omfärgning och diverse behandlingar så måste ja säga att ja e riktigt nöjd me resultatet
Har varit dåligt med uppdateringar här i sommar...men har lagt all tid på att köra den och skruvat så lite som möjligt!
Har i alla fall kommit fram till att man inte kan köra runt med 6-700 hästar på ett halv risigt (sopslut) chassi!! Så nu ska varenda jävla bussning, led, lager och stag bytas ut!!
Allt är blästrat och lackat!
Beställde polyuretan bussningar till de som fanns (fanns bara till diff och subframe)
Där det inte fanns poly bussningar så blev det nya original bussningar istället!!
Besiktning 3 november, och efter det så blir det bakvagnsbyte!
Men varenda bussning på hela bilen ska bytas! less på att svaja fram..
Ska även schimsa på mina bilstein dämpare hårdare!!
EnNaN skrev: fan också kunde du mailat mig innan, jag har gjort alla bussningar till min bakvagn i Delrin och satt ihop min s6bakvagn ska enbart ha orginal upp mot karossen
fast orginal kommer funka utmärkt
Men typiskt...sånt måste man veta innan Va din mjuk med?
Ja ja kan lova dig att du kommer märka väldigt fort om chassit följer med eller inte Finns inget alternativ för mig, så ja ska byta bakvagn i vinter åh alla bussningar i framvagnen med!! När ju ha blivit lagom mjuka på 20 år
Ja ja kör h&r och bilstein! Dom sitter där nu...blev en satans skillnad!! helt perfekt fram...men ska schimsa på dom lite bak! Satsa hellre på bilstein...koni e ju gammal teknik