VOLVO Genua 74/60 Värmeratt

kbackma
7 januari 2014 · 5 Inlägg

Tråd från 2014 /Mod

Har en GENUA Värmeratt i läder, ska tydligen vara väldigt sällsynt..

Någon som har information på marknadsvärde och dylikt? (Letat som en tok)

Har original kartong med manual för monteringsanvisning.

http://i42.tinypic.com/106kjs3.jpg

Mille940Turbo
7 januari 2014 · 25 Inlägg

Gick en sån på tradera för typ 2 månader sedan, dock utan värme men i samma skick för ca 1500kr +.


Jag har själv en sån ratt i min 740 som jag köpte för en hundring på skroten wink Har även en extra mittkudde liggandes, försökt sälja länge men ingen verkar vilja betala mer än 2-300kr så det är nog ratten som är värd pengarna. Får man fråga vart du fått den ifrån? smile big_smile

Senast redigerat av Mille940Turbo (7 januari 2014)

kbackma
7 januari 2014 · 5 Inlägg

Mille940Turbo skrev:
Gick en sån på tradera för typ 2 månader sedan, dock utan värme men i samma skick för ca 1500kr +.


Jag har själv en sån ratt i min 740 som jag köpte för en hundring på skroten wink Har även en extra mittkudde liggandes, försökt sälja länge men ingen verkar vilja betala mer än 2-300kr så det är nog ratten som är värd pengarna. Får man fråga vart du fått den ifrån? smile big_smile

Riktigt kul när man fyndar fina rariteter billigt wink
Blir nog Tradera, hade ju varit kul att spara om man köper en finare 74/60 någon gång men är i behov av pengar för köp av ny bil (Fattig student).

Fick förövrigt med ratten när jag köpte min första bil 745:a av en granne för 1000kr.

micke-woch
2 augusti 2020 · 34 Inlägg

kbackma skrev:
Har en GENUA Värmeratt i läder, ska tydligen vara väldigt sällsynt..

Någon som har information på marknadsvärde och dylikt? (Letat som en tok)

Har original kartong med manual för monteringsanvisning.

http://i42.tinypic.com/106kjs3.jpg

Köper gärna! smile

Volvo 945 T5 "945 t5 ecumaster" (1991)
Mew
2 augusti 2020 · 2 152 Inlägg

Tråden är 6 år gammal. wink

Men håll utkik på Tradera, där hittar man dem ibland! Fyndade själv en eluppvärmd dito för några månader sedan där. smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang