BMW e46 coupe projekt "Unmarkierten"

Alla bilar har sina skönhets fel! Min är ingen ursäkt! Ska på med en massa godis för att få en råare lock samt få till alla skador på bilen !
  • 21 Följare
  • 14 510 Visningar
  • Uppdaterades senast 4 augusti 2015
PH_PERSSON
8 september 2014 · 85 Inlägg

Nu när jag för en gång skull skaffat en "riktig bil" så ska det bli ett lite bättre projekt !
En bmw e46 som ska uppgraderas med lite smått och gott bl.a annan baklucka, stötfångare, avgas och fälgar sen kommer det upp fler ideer så kommer det att fixas med!


https://www1.garaget.org/archive/88/87944/362788/362788-3451436.jpg

Senast redigerat av PH_PERSSON (8 september 2014)

Volvo 240 Voc "Buklor formar vinnare" (1980)
Z-etter JDMister.2
8 september 2014 · 295 Inlägg

Då jag håller på med en e46 sedan, så följer jag detta för att se lite vad du har för idéer smile

Vad för stötfångare hade du tänkt dig? smile

Ride with style,
Low and slow.
Toyota Mr2 GTi "JDMister.2" (1991)
D4nN3-85
8 september 2014 · 166 Inlägg

Sweet. Ja denna kommer jag att följa och se hur de går. Både här och IRL. wink

Snygg bild btw. smile

-------------------------------------------------
VW Scirocco TSI -09
//Danne
Volkswagen Scirocco "Hywää" (2009)
Landerman
9 september 2014 · 8 Inlägg

Hur prenumererar man? smile

Z-etter JDMister.2
9 september 2014 · 295 Inlägg

Landerman skrev:
Hur prenumererar man? smile

Längs ner under senaste kommentaren så finns det en "Prenumerera på denna tråd" knapp!
Man gör det även automatiskt om man kommenterar i tråden smile

Så eftersom du nu har kommenterat i tråden så står det "Sluta prenumerera på denna tråd" för dig, vilket betyder att du redan prenumererar smile

Sorry för OT!

Ride with style,
Low and slow.
Toyota Mr2 GTi "JDMister.2" (1991)
D4nN3-85
9 september 2014 · 166 Inlägg

Bara att vänta på uppdateringarna så vi får nå att gotta oss i. wink Eller hur PH? wink

-------------------------------------------------
VW Scirocco TSI -09
//Danne
Volkswagen Scirocco "Hywää" (2009)
PH_PERSSON
9 september 2014 · 85 Inlägg

Z-etter skrev:

Landerman skrev:
Hur prenumererar man? smile

Längs ner under senaste kommentaren så finns det en "Prenumerera på denna tråd" knapp!
Man gör det även automatiskt om man kommenterar i tråden smile

Så eftersom du nu har kommenterat i tråden så står det "Sluta prenumerera på denna tråd" för dig, vilket betyder att du redan prenumererar smile

Z-etter Jag har kollat runt lite och det lutar åt att det blir ett m3 kitt innan det är färdigt cleant men snyggt! Bra att det är någon som förklarar när projekt ägaren inte hinner! wink

Sorry för OT!

D4nN3-85 skrev:
Bara att vänta på uppdateringarna så vi får nå att gotta oss i. wink Eller hur PH? wink

Z-etter Jag har kollat runt lite och det lutar åt att det blir ett m3 kitt innan det är färdigt cleant men snyggt! Bra att det är någon som förklarar när projekt ägaren inte hinner! wink


D4nN3-85 Det blir nog lite att gotta sig åt om några dagar då jag måste supa till mig ett par fälgar först! wink

Z-etter JDMister.2
9 september 2014 · 295 Inlägg

PH_PERSSON skrev:
Z-etter Jag har kollat runt lite och det lutar åt att det blir ett m3 kitt innan det är färdigt cleant men snyggt! Bra att det är någon som förklarar när projekt ägaren inte hinner! wink

Så vad händer med frånten du har nu? smile

Ride with style,
Low and slow.
Toyota Mr2 GTi "JDMister.2" (1991)
PH_PERSSON
9 september 2014 · 85 Inlägg

Z-etter skrev:

PH_PERSSON skrev:
Z-etter Jag har kollat runt lite och det lutar åt att det blir ett m3 kitt innan det är färdigt cleant men snyggt! Bra att det är någon som förklarar när projekt ägaren inte hinner! wink

Så vad händer med frånten du har nu? smile

Jaa jag har inte bestämt mig än troligen blir det försäljning! smile men kommer börja bakirfån då den är helt okej fram än smile

Z-etter JDMister.2
9 september 2014 · 295 Inlägg

PH_PERSSON skrev:

Z-etter skrev:

PH_PERSSON skrev:
Z-etter Jag har kollat runt lite och det lutar åt att det blir ett m3 kitt innan det är färdigt cleant men snyggt! Bra att det är någon som förklarar när projekt ägaren inte hinner! wink

Så vad händer med frånten du har nu? smile

Jaa jag har inte bestämt mig än troligen blir det försäljning! smile men kommer börja bakirfån då den är helt okej fram än smile

Vad är det för front som sitter på nu då? smile

Ride with style,
Low and slow.
Toyota Mr2 GTi "JDMister.2" (1991)
PH_PERSSON
10 september 2014 · 85 Inlägg

Z-etter skrev:

PH_PERSSON skrev:

Z-etter skrev:

Så vad händer med frånten du har nu? smile

Jaa jag har inte bestämt mig än troligen blir det försäljning! smile men kommer börja bakirfån då den är helt okej fram än smile

Vad är det för front som sitter på nu då? smile

Jag har inte kollat måste vara m-sport eller något den liknar m3ans men ändå helt annorlunda!

Z-etter JDMister.2
10 september 2014 · 295 Inlägg

PH_PERSSON skrev:

Z-etter skrev:

PH_PERSSON skrev:

Jaa jag har inte bestämt mig än troligen blir det försäljning! smile men kommer börja bakirfån då den är helt okej fram än smile

Vad är det för front som sitter på nu då? smile

Jag har inte kollat måste vara m-sport eller något den liknar m3ans men ändå helt annorlunda!

Ska bli kul och se vart allt tar vägen! smile Själv har jag ekonomibrist nu jag så mitt får vänta hmm

Ride with style,
Low and slow.
Toyota Mr2 GTi "JDMister.2" (1991)
AntrE
10 september 2014 · 2 140 Inlägg

PH_PERSSON skrev:

Z-etter skrev:

PH_PERSSON skrev:

Jaa jag har inte bestämt mig än troligen blir det försäljning! smile men kommer börja bakirfån då den är helt okej fram än smile

Vad är det för front som sitter på nu då? smile

Jag har inte kollat måste vara m-sport eller något den liknar m3ans men ändå helt annorlunda!

Det är en helt standard m-sportfront. smile

Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.
D4nN3-85
10 september 2014 · 166 Inlägg

AntrE skrev:

PH_PERSSON skrev:

Z-etter skrev:

Vad är det för front som sitter på nu då? smile

Jag har inte kollat måste vara m-sport eller något den liknar m3ans men ändå helt annorlunda!

Det är en helt standard m-sportfront. smile

Du ser, tur att det är någon som har koll. smile Men som sagt så syns det att det inte är standard looken på den iaf.

-------------------------------------------------
VW Scirocco TSI -09
//Danne
Volkswagen Scirocco "Hywää" (2009)
Landerman
10 september 2014 · 8 Inlägg

Gött! Ska bli kul o följa! smile

AntrE
10 september 2014 · 2 140 Inlägg

D4nN3-85 skrev:

AntrE skrev:

PH_PERSSON skrev:

Jag har inte kollat måste vara m-sport eller något den liknar m3ans men ändå helt annorlunda!

Det är en helt standard m-sportfront. smile

Du ser, tur att det är någon som har koll. smile Men som sagt så syns det att det inte är standard looken på den iaf.

Satt standard på alla bilar som levererades med exteriört m-sportpaket, denna bil har inte trösklar och bakstötfångare så man ser att den är ditsmetad i efterhand. Men m3 runtom är skitttrevligt! Speciellt om man gör skärmarna också! smile

Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.
PH_PERSSON
10 september 2014 · 85 Inlägg

Landerman skrev:
Gött! Ska bli kul o följa! smile

Får hoppas det inte blir en besvikelse då! smile

PH_PERSSON
10 september 2014 · 85 Inlägg

AntrE skrev:

D4nN3-85 skrev:

AntrE skrev:

Det är en helt standard m-sportfront. smile

Du ser, tur att det är någon som har koll. smile Men som sagt så syns det att det inte är standard looken på den iaf.

Satt standard på alla bilar som levererades med exteriört m-sportpaket, denna bil har inte trösklar och bakstötfångare så man ser att den är ditsmetad i efterhand. Men m3 runtom är skitttrevligt! Speciellt om man gör skärmarna också! smile

Tack för förklaringen! Min första bmw ska jag väll tillägga om jag har missat det! smile Jaa m3 skulle bli riktigt najs! och då blir det ju skärmar och allt, kanske inte på en gång men med tiden! Så vi får se när plånboken godkänner allt! ;P
Ska väll kolla runt lite på några tyska sidor få se förhoppningsvis billigare ! smile

Landerman
10 september 2014 · 8 Inlägg

PH_PERSSON skrev:

Landerman skrev:
Gött! Ska bli kul o följa! smile

Får hoppas det inte blir en besvikelse då! smile

Det blir nog inte en besvikelse! smile

PH_PERSSON
10 september 2014 · 85 Inlägg

Landerman skrev:

PH_PERSSON skrev:

Landerman skrev:
Gött! Ska bli kul o följa! smile

Får hoppas det inte blir en besvikelse då! smile

Det blir nog inte en besvikelse! smile

Nee jag håller tummarna på att du gillar det!

Alla som har lite ideer kan ju gärna säga till!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang