Samkörning Till Elmia Jönköping Customs Motorshow Lördagen Den 4/4 2015!! (Malmö-Jönköping) :cool:

Andreas_Performance
11 april 2015 · 418 Inlägg

Hade jag vetat att Rrefined inte skulle komma skulle jag gått ut som ledarbil, min honda var ju inte klar så fick glatt köra min jobbarbil (Den röda v50in).

Till nästa år kommer jag skapa en tråd om samkörning som kommer utgå ifrån Markaryd, alltså vi anpassar oss inte efter skånes karavan utan startar en egen där jag kommer köra först, självklart får man gasa lite osv. men jag kommer väl snitta 120-130 och stanna vid Ljungby, Värnamo sen Jönköpning. Bara man vet att det finns en ledarbil är det ju lättare att följa och se. Jag tar på mig det så ska vi se att de blir riktigt bra nästa år!

Så, skål för ett bra Elmia iår! och så ser vi fram emot vad sommarens träffar har att erbjuda!


En sak till, hade det inte varit coolt om t.ex. ledarbilen har en GoPro och filmar vägen upp? Då får man ju med alla bilar som man hämtar upp osv. Tror de kan bli riktigt bra efter lite ihopklippning och redigering smile

Senast redigerat av Andreas_Performance (11 april 2015)

Skoda Octavia RS "Flickvännens Turbo Brukis" (2003)
Bullpop
11 april 2015 · 74 Inlägg

Andreas_Performance skrev:
Hade jag vetat att Rrefined inte skulle komma skulle jag gått ut som ledarbil, min honda var ju inte klar så fick glatt köra min jobbarbil (Den röda v50in).

Till nästa år kommer jag skapa en tråd om samkörning som kommer utgå ifrån Markaryd, alltså vi anpassar oss inte efter skånes karavan utan startar en egen där jag kommer köra först, självklart får man gasa lite osv. men jag kommer väl snitta 120-130 och stanna vid Ljungby, Värnamo sen Jönköpning. Bara man vet att det finns en ledarbil är det ju lättare att följa och se. Jag tar på mig det så ska vi se att de blir riktigt bra nästa år!

Så, skål för ett bra Elmia iår! och så ser vi fram emot vad sommarens träffar har att erbjuda!


En sak till, hade det inte varit coolt om t.ex. ledarbilen har en GoPro och filmar vägen upp? Då får man ju med alla bilar som man hämtar upp osv. Tror de kan bli riktigt bra efter lite ihopklippning och redigering smile

Jag har en GoPro. Dock bara "Hero" versionen. (Budget) Men den fungerar lika jävla bra som dem andra!

Ägda bilar!
------------
Honda CTR -04
blez0
11 april 2015 · 18 Inlägg

Hade lagt om tiderna, möjligt köra 20 min tidigare å dra frukost i Ljungby, Sätt en dekal på bakrutan "ledarbil" så är det ingen som missar det.. Iår fanns ingen ledarbil haha..
Jag körde ut först från Markaryd, dock följde bara osbygängets m3or med typ och vi snittade rund 130-140 på motorvägen!
Det skulle vara bra med en färgglad bil som kör först då det är lättare att hålla koll på den! Samt att detta ska skrivas i evenemanget. Gör gärna Facebook evenemang där man skriver in när man lämnar de olika ställena med, har varit att vi väntat in första klungar som aldrig kommit i 3 år nu.

Det har varit samma varje år, sista halvan går snabbare för man ska kunna hålla tiderna! Och ang. GoPro är det ju bättre att ha den inne i klungan, (alla borde ju körs bakom ledaren = blir inte mycket till film;) )
Är ni säkra på köra lördagen nästa år, upp med evenemanget redan nu så man hinner se det! Sen dela det i socialamedier! Är ju garanterat många som kör den sträckan men inte vet om samkörningen, därav vi varit så lite sista tiden!

Senast redigerat av blez0 (11 april 2015)

BMW 330 (2001)
BMW M3 "E93" (2008)
BMW M3 (1998)
Bullpop
11 april 2015 · 74 Inlägg

Till nästa runda vi kör upp lär jag nog ha fler GoPros. (Heroes fortfarande) Då kan jag nog fästa dem så jag filmar fram och bak!

Samt låna ut en till en annan förare så vi får olika vinklar!

Ägda bilar!
------------
Honda CTR -04
Andreas_Performance
11 april 2015 · 418 Inlägg

Jajamen, skall lägga om tiderna så det blir bra! Ang. GoPro hade jag tänkt ha en bak på skuffen, alltså filma alla bilar bakåt, framåt är ju klart inte riktigt lika kul om man är ledarbil haha. Självklart kan man sprida på sociala medier, men gäller att alla hjälps åt. Svårt att fixa och nå ut till alla själv smile

Skoda Octavia RS "Flickvännens Turbo Brukis" (2003)
Bullpop
12 april 2015 · 74 Inlägg

Andreas_Performance skrev:
Jajamen, skall lägga om tiderna så det blir bra! Ang. GoPro hade jag tänkt ha en bak på skuffen, alltså filma alla bilar bakåt, framåt är ju klart inte riktigt lika kul om man är ledarbil haha. Självklart kan man sprida på sociala medier, men gäller att alla hjälps åt. Svårt att fixa och nå ut till alla själv smile

Behöver du hjälp är det bara att hojta till!

Ägda bilar!
------------
Honda CTR -04
Andreas_Performance
12 april 2015 · 418 Inlägg

Bullpop skrev:

Andreas_Performance skrev:
Jajamen, skall lägga om tiderna så det blir bra! Ang. GoPro hade jag tänkt ha en bak på skuffen, alltså filma alla bilar bakåt, framåt är ju klart inte riktigt lika kul om man är ledarbil haha. Självklart kan man sprida på sociala medier, men gäller att alla hjälps åt. Svårt att fixa och nå ut till alla själv smile

Behöver du hjälp är det bara att hojta till!

Kanon! smile Tycker ni jag ska skapa till nästa år redan nu?

Skoda Octavia RS "Flickvännens Turbo Brukis" (2003)
Bullpop
12 april 2015 · 74 Inlägg

Andreas_Performance skrev:

Bullpop skrev:

Andreas_Performance skrev:
Jajamen, skall lägga om tiderna så det blir bra! Ang. GoPro hade jag tänkt ha en bak på skuffen, alltså filma alla bilar bakåt, framåt är ju klart inte riktigt lika kul om man är ledarbil haha. Självklart kan man sprida på sociala medier, men gäller att alla hjälps åt. Svårt att fixa och nå ut till alla själv smile

Behöver du hjälp är det bara att hojta till!

Kanon! smile Tycker ni jag ska skapa till nästa år redan nu?

Nä, blir lite väl tidigt. Så uppdaterar inte folk om dem inte kan kommer eller ej.

Vänta tills det är en månad/en vecka kvar ungefär!
Det blir perfekt då!

Ägda bilar!
------------
Honda CTR -04
Andreas_Performance
12 april 2015 · 418 Inlägg

Jajamen!tongue

Skoda Octavia RS "Flickvännens Turbo Brukis" (2003)
Bullpop
12 april 2015 · 74 Inlägg

Andreas_Performance skrev:
Jajamen!tongue

Gött snack!

Ägda bilar!
------------
Honda CTR -04
Andreas_Performance
4 februari 2016 · 418 Inlägg

Dags att ta tag i detta nu igen? smile Tänker vi kan starta ny tråd om årets!

Skoda Octavia RS "Flickvännens Turbo Brukis" (2003)
dadooo
9 februari 2016 · 841 Inlägg

säg till så skrapar jag ihop en del bilar som hänka på från värnamo

Volkswagen mk2 "coupe luxuz 11 500 mil" (1988)
Volkswagen Golf r32 "youtubekändis" (2008)
Volkswagen Golf R32 "vr6an" (2006)
Andreas_Performance
10 februari 2016 · 418 Inlägg
Skoda Octavia RS "Flickvännens Turbo Brukis" (2003)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang