Karavan till Elmia 2k16 Säsongens start missa inte detta !!

dannelino1993
19 mars 2016 · 21 Inlägg

Då är det dax för årets traditionella påsk karavan som jag lett nu i 4 års tid o alltid varit en lyckad start på säsongen så missa inte detta smile

evenemanget finner nu i denna länk smile

https://www.facebook.com/events/1688024734805804/

tar infon här ändå smile

Då var det snart dags för Elmia igen o kan väll inte bli en bättre start på Säsongen eller vad säger ni ? Nu börjar sommar bilarna komma ut efter sina vinter vilor o fälg banorna o motor rummen börjar poleras, Så varför inte göra denna start på säsongen extra rolig igenom att gemensamt åka ihop ner till det alla sett fram emot som start på året ! smile

Då äre följande upplägg hoppas att de passar så många som möjligt då fler desto roligare !

Samling på Coop Forum Norrköping Ingelsta: kl: 07:45

Avfärd kl: 08:00

Vi kommer att göra ett stop på Mobilia Mantorp på 15 minuter ! Där vi samlas o pratar/röker och köper på oss mat/dricka o besöker toan för dem som behöver det !

Samling Mobilia Mantorp: Kl 09:00

Avfärd 09:15

Elmia mässan öppnar 10:00 o detta är ansett för dem som vill hinna med en Hel dag i lugn och ro inne på mässan för att beskåda byggen !

Jag hoppas att så många som möjligt kan komma på den angivna tiden och att det blir minst lika lyckat och roligt som vanligt !

Vi kommer att hålla 110 km/h o för er som ej kan hålla den hastigheten utan prångt måste gasa på så åk själva istället för att det ska förstöras som vanligt en karavan är till för att hålla ihop vänligen respektera detta då jag är less på det nu efter hållt detta 4 år i rad !

Hoppas på en lika Trevlig start på året som vi brukar med glatt humör o trevligt folk ! smile

Varmt välkomna ! smile

Dela/sprid gärna evenemanget wink

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
20 mars 2016 · 14 007 Inlägg

dannelino1993 skrev:
Då är det dax för årets traditionella påsk karavan som jag lett nu i 4 års tid o alltid varit en lyckad start på säsongen så missa inte detta smile

evenemanget finner nu i denna länk smile

https://www.facebook.com/events/1688024734805804/

tar infon här ändå smile

Då var det snart dags för Elmia igen o kan väll inte bli en bättre start på Säsongen eller vad säger ni ? Nu börjar sommar bilarna komma ut efter sina vinter vilor o fälg banorna o motor rummen börjar poleras, Så varför inte göra denna start på säsongen extra rolig igenom att gemensamt åka ihop ner till det alla sett fram emot som start på året ! smile

Då äre följande upplägg hoppas att de passar så många som möjligt då fler desto roligare !

Samling på Coop Forum Norrköping Ingelsta: kl: 07:45

Avfärd kl: 08:00

Vi kommer att göra ett stop på Mobilia Mantorp på 15 minuter ! Där vi samlas o pratar/röker och köper på oss mat/dricka o besöker toan för dem som behöver det !

Samling Mobilia Mantorp: Kl 09:00

Avfärd 09:15

Elmia mässan öppnar 10:00 o detta är ansett för dem som vill hinna med en Hel dag i lugn och ro inne på mässan för att beskåda byggen !

Jag hoppas att så många som möjligt kan komma på den angivna tiden och att det blir minst lika lyckat och roligt som vanligt !

Vi kommer att hålla 110 km/h o för er som ej kan hålla den hastigheten utan prångt måste gasa på så åk själva istället för att det ska förstöras som vanligt en karavan är till för att hålla ihop vänligen respektera detta då jag är less på det nu efter hållt detta 4 år i rad !

Hoppas på en lika Trevlig start på året som vi brukar med glatt humör o trevligt folk ! smile

Varmt välkomna ! smile

Dela/sprid gärna evenemanget wink

Inte för att jag ska åka i er karavan men vän av ordning undrar vilken dag det gäller?

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
VD-Design
24 mars 2016 · 1 324 Inlägg

Lördag 26 mars står det.

Volvo V70 "D5 AWD R-Design" (2011)
Volvo V70 "D5" (2010)
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
24 mars 2016 · 14 007 Inlägg

VD-Design skrev:
Lördag 26 mars står det.

Var står det? Har läst igenom inlägget flera gånger, kanske är jag blind.

/Benny

Senast redigerat av Vettemannen (25 mars 2016)

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Tobzter
24 mars 2016 · 3 144 Inlägg

Står förmodligen på länken till Facebook. Men ej i detta inlägg

Dodge Charger SE "Magnum 440" (1972)
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
25 mars 2016 · 14 007 Inlägg

tobzter skrev:
Står förmodligen på länken till Facebook. Men ej i detta inlägg

Så kanske det är men jag har inte fjantboken.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Tobzter
25 mars 2016 · 3 144 Inlägg

Inte jag heller så de va därför jag förmoda att de stog där

Dodge Charger SE "Magnum 440" (1972)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang