Garage i Skövde sökes akut!

StahlgrenDesign Virtuell Designer
17 juni 2016 · 545 Inlägg

Tjena!
Jag har precis flyttat till Skövde så nu letar jag ett nytt garage. Så någon här inne som har en garage-plats över i Skövde med omnejd..?
Ska få plats med en bil och gärna lite plats runt omkring så man kan pilla och greja lite under vinterhalvåret.. smile

Skrik till om vad som finns!
Går bra att kontakta mig här på PM, i tråden eller mejl: anton.stahlgren@gmail.com eller telefon: 073-0870294

Med vänlig hälsning, Anton

Renault Megane Sport Tourer "Bose Edition" (2017)
Turbovin Turbo lover
17 juni 2016 · 555 Inlägg

Även jag behöver plats om du skulle hitta nåt stort.

Subaru Impreza STI Type R "AVCS 2.1l stroker" (2000)
StahlgrenDesign Virtuell Designer
7 juli 2016 · 545 Inlägg

Fortfarande ingen..? smile

Renault Megane Sport Tourer "Bose Edition" (2017)
Asplunds_Saab Saab - Move your mind!
21 februari 2017 · 435 Inlägg

jag väckr upp den här tråden lite.
Jag söker även jag plats för att ställa av en bil, möjligheter till billyft är ett plus.
Måste finnas plats för att kunna meka.
Sökes desperat, omgående Skövde!

// Chantelle - SAAB-frälst SAAB-fanatiker.
turboroger
21 februari 2017 · 138 Inlägg

söker jag med..

Turbovin Turbo lover
22 februari 2017 · 555 Inlägg

Har eventuellt 1st plats över i mitt kallgarage. Hyran är inte helt billig (allt är relativt) men jag ligger å andra sidan och betalar den själv varje månad som det är nu. Skicka pm till mig om det är intressant.

Subaru Impreza STI Type R "AVCS 2.1l stroker" (2000)
turboroger
10 mars 2017 · 138 Inlägg

har du nåt nummer jag kan nå dig på?

Turbovin Turbo lover
10 mars 2017 · 555 Inlägg

Har skickat ett pm med mitt nr.

Subaru Impreza STI Type R "AVCS 2.1l stroker" (2000)
Asplunds_Saab Saab - Move your mind!
10 mars 2017 · 435 Inlägg

Turbovin skrev:
Har eventuellt 1st plats över i mitt kallgarage. Hyran är inte helt billig (allt är relativt) men jag ligger å andra sidan och betalar den själv varje månad som det är nu. Skicka pm till mig om det är intressant.

Vart finns platsen? Kostar?

// Chantelle - SAAB-frälst SAAB-fanatiker.
Arvidenvidar
8 juli 2018 · 1 Inlägg

Tjena! Har precis också flyttat till Skövde och söker också garage dock bara för motorcyyckel men om det är många som söker kan man kanske slå ihop sig och hyra en större lokal

Har sett att det finns på blocket större industri lokaler osv men det är alldeles för dyrt för en enskild att hyra men är man 4-5 Pers är det överkomligt! Hör av er vid intresse så kan vi ju se om det går att få ihop tillräckligt med fölk

Asplunds_Saab Saab - Move your mind!
8 juli 2018 · 435 Inlägg

Arvidenvidar skrev:
Tjena! Har precis också flyttat till Skövde och söker också garage dock bara för motorcyyckel men om det är många som söker kan man kanske slå ihop sig och hyra en större lokal

Har sett att det finns på blocket större industri lokaler osv men det är alldeles för dyrt för en enskild att hyra men är man 4-5 Pers är det överkomligt! Hör av er vid intresse så kan vi ju se om det går att få ihop tillräckligt med fölk

Hej. Hade glömt av denna annonsen.
Det är väldigt svårt med garageplats I Skövde. Tanken om att gå ihop några för en lokal har funnits men har ej hittat intressenter. För en tid sedan så blev jag erbjduen en garageplats en but utanför Skövde som jag skrev  hyreskontrakt på. Så just nu är det lugnt för min del då jag hittat vad jag sökte men hopps ni får ihop några som vill dela smile

// Chantelle - SAAB-frälst SAAB-fanatiker.
Turbovin Turbo lover
3 mars 2019 · 555 Inlägg

Aktuellt igen för min del då jag kommer bli av med mitt garage senare i år, så ingen panik ännu..

Subaru Impreza STI Type R "AVCS 2.1l stroker" (2000)
classexa
3 mars 2019 · 193 Inlägg

Jag är intresserad av en mekplats i eller omkring Skövde

Asjohem
16 maj 2019 · 193 Inlägg

Här har ni en till som söker i skövde!

Volvo V50 (2007)
Rebecha
4 november 2020 · 1 Inlägg

Tjena!! Har ni fått ihop något? Jag söker också garage i Skövde där jag kan meka. Hör gärna av er om ni vet något big_smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang