Kass uppdatering I know, men livet händer och jobb och annat tar över.
Jag tänkte bara informera lite kort om smått och gott som är på gång.
I helgen får jag förhoppningsvis mitt twinpipe monterat om allt går som tänkt.
Jag beställde idag vid lunch ett Y-rör från Simons avgassystem för två utblås.
Känner att jag inte vill kapa i befintligt rör och svetsa utan det blir bäst om man trär på ett "riktigt" färdigt rör så att man sen kan bygga efter det. Allt blir enklare att demontera sen utan att behöva kapa rör osv.
Men jag vill framförallt lyfta Simons.se / Ray.se (Ray Metallfabrik AB) för att vara exakt, över den fantastiska kundservice jag fick idag.
Jag slog en signal och berättade för dem att jag var i snabbt behov av ett Y-rör till helgen (uppgav artikelnr osv) och frågade ifall de kunde skicka en express försändelse. Inte ens en timme senare har jag fått försändelsenumret och en bekräftelse på mail.
Jag får inte betalt eller har inget samarbete med dem utan blev bara så positivt överraskad över kundservicen att jag var tvungen att skriva om det här.
Det är råder såklart delade åsikter om olika tillverkare av avgassystem och det respekterar jag. Vissa tycker om Simons, vissa tycker de rostar fort osv, men jag utgår från vad jag upplevt och där spelar faktiskt kundservicen man får en stor roll.
Så stort tack till dig Em*a på kundtjänst!