Säkringsschema Passat LS 1976?

yellow
17 juli 2017 · 24 Inlägg

Kan någon möjligen hosta upp ett säkringsschema till en Passat LS 1976? Haynes fina verkstadshandbok ger det goda rådet att en solig dag testa att plocka bort säkring för säkring och kolla vad som inte funkar... Men en del är liksom redan icke fungerande/urkopplat så jag vet inte om det är en framkomlig väg ens.

Någon?

caromania Forummoderator
17 juli 2017 · 9 296 Inlägg

Har nu spenderat en stund åt att leta efter min gamla Passat-bok som tyvärr inte går att hitta. Där fanns det. En grön bok med spiralpärm.. Fan! Ska kolla vidare så får vi se.

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.
yellow
17 juli 2017 · 24 Inlägg

caromania skrev:
Har nu spenderat en stund åt att leta efter min gamla Passat-bok som tyvärr inte går att hitta. Där fanns det. En grön bok med spiralpärm.. Fan! Ska kolla vidare så får vi se.

Tack för letandet, håller tummarna för att den dyker upp! Fick nåt mailat till mig nu från en tysk bloggare jag hittade, men lite osäker på om jag kan dechiffrera det hela. (Kan inte mycket om el och är ingen hejare på tyska.)

yellow
18 juli 2017 · 24 Inlägg

Shit och förlåt. Min hjärna är lite trött och det var några år sen jag senast bråkade med bilen. Längst bak i min handbok finns ju nämligen "Supplement for 1976 and later models", och där finns även säkringsschema... Jaja, men tack för engagemang!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang