Östhammar Bil & Motor

CC72
11 september 2017 · 1 661 Inlägg

Är eventuellt ute efter en bil som dom har där men är lite osäker på både skick och om stället är seriöst.
Är det någon som bor där ute och ibland är där ute eller vet om stället brukar ge seriösa och ärliga beskrivningar av deras bilar?

Bor tyvärr för långt bort för att kunna åka dit och bara kolla.

MVH

Anton945
11 september 2017 · 29 Inlägg

Har varit in en gång och kollat lite, då verkade dom trevliga och seriösa och dom har precis blivit en riktig Volvo återförsäljare nu så det är väl ingen liten skuttfirma då.

Volvo 945 (1998)
CC72
12 september 2017 · 1 661 Inlägg

Gött!

Evildan
12 september 2017 ·

Är det Aurisen någon av de två Avensisarna eller rent utav RAV4 du är intresserad av?

felle64
12 september 2017 · 9 Inlägg

Bor där dem e seriösa fast jag föredrar Bilteam Östhammar men det är min personliga åsikt men har varit där några gånger och det är seriöst

gamlingen
12 september 2017 · 5 198 Inlägg

Har köpt 2 bilar av dom... genomtrevliga,, fast de ha inge gott kaffe ;-) Klart värt att åka dit trots att det var en bit att åka för våran del. Ringde å pratade med dom före så dom gjorde klart allt innan vi åkte,,

CC72
12 september 2017 · 1 661 Inlägg

Evildan skrev:
Är det Aurisen någon av de två Avensisarna eller rent utav RAV4 du är intresserad av?

Håller det av olika orsaker hemligt ett tag. Är det någon som springer där ofta eller är förbi där så skriver jag självklart vilken bil det är så man kan få en "bilnörds" syn på saken och inte en partiskt säljare smile

Evildan
12 september 2017 ·

CC72 skrev:

Evildan skrev:
Är det Aurisen någon av de två Avensisarna eller rent utav RAV4 du är intresserad av?

Håller det av olika orsaker hemligt ett tag. Är det någon som springer där ofta eller är förbi där så skriver jag självklart vilken bil det är så man kan få en "bilnörds" syn på saken och inte en partiskt säljare smile

Jag har på känn att du är fullt kapabel att ta reda på objektets historik och annan nödvändiga fakta med de hjälpmedel som internätet har att erbjuda?
Jag försökte vara lite putslustig eftersom jag ofta rekommenderar toylådor hit och dit till köpsugna forumsmedlemmar när kriterierna stämmer överens. big_smile
Ibland annars också. wink

CC72
12 september 2017 · 1 661 Inlägg

Evildan skrev:

CC72 skrev:

Evildan skrev:
Är det Aurisen någon av de två Avensisarna eller rent utav RAV4 du är intresserad av?

Håller det av olika orsaker hemligt ett tag. Är det någon som springer där ofta eller är förbi där så skriver jag självklart vilken bil det är så man kan få en "bilnörds" syn på saken och inte en partiskt säljare smile

Jag har på känn att du är fullt kapabel att ta reda på objektets historik och annan nödvändiga fakta med de hjälpmedel som internätet har att erbjuda?
Jag försökte vara lite putslustig eftersom jag ofta rekommenderar toylådor hit och dit till köpsugna forumsmedlemmar när kriterierna stämmer överens. big_smile
Ibland annars också. wink

Ja en toyis hade jag kunnat tänka mig, tyvärr har jag inte ensam bestämmanderätt! wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang