Aviseringar!!!

jaka54
10 januari 2018 · 5 719 Inlägg

Hej!
Varför "ramlar det ner" en fråga om "Aviseringar" varje gång man väljer ny disskusionsfråga!???
Jä..störande tycker jag!
Det måste väl finnas fler än jag som störs av detta!? Hur få bort avseringsappropåerna????

Min förra fråga om det här togs tydligen bort av någon moderator! -Varför?

chrizz Administratör
10 januari 2018 · 11 783 Inlägg

jaka54 skrev:
Hej!
Varför "ramlar det ner" en fråga om "Aviseringar" varje gång man väljer ny disskusionsfråga!???
Jä..störande tycker jag!
Det måste väl finnas fler än jag som störs av detta!? Hur få bort avseringsappropåerna????

Min förra fråga om det här togs tydligen bort av någon moderator! -Varför?

Chrome? Kolla uppe i adressfältet, du får en fråga av webbläsaren också. Välj att tillåta ellrr blockera aviseringarna så kommer frågan inte dyka upp igen sen.

Jag kikar på det här imorrn igen och gör så att dialogen bara kommer upp en gång, även om du inte svarar på webbläsarfrågan efter dialogen.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
chrizz Administratör
10 januari 2018 · 11 783 Inlägg

Din förra tråd raderades förresten inte, den flyttades till rätt forum. Precis som jag nu flyttat den här tråden också smile

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
jaka54
10 januari 2018 · 5 719 Inlägg

Hej!
Tackar! Då vet jag!
Hälsningar!
Jan Karlsson

chrizz Administratör
11 januari 2018 · 11 783 Inlägg

Nu är det ordnat så att informationsdialogen endast dyker upp en gång för det aktuella besöket, även fast man väljer att inte svara på webbläsarfrågan. Men jag kan rekommendera att tillåta aviseringarna, det ger ett bra mervärde. Speciellt trevligt i mobilen (fungerar endast i Android än så länge, men Apple håller på och utvecklar stöd för den här typen av aviseringar för iphone och Safari också).

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang