Styrboxar volvo 940

Arvidsson_Anton
20 maj 2018 · 36 Inlägg

Tjena! vet att 940ltt har en annorlunda tändingsbox än vad ftt då dem har guldboxen, men är bränsleboxen likadan på ltt som på ftt? mvh

Martin_volvo940
5 juni 2018 · 63 Inlägg

Ltt har guld boxar med.  Så är inte just bara ftt som har det.  Sen ang bränsle boxen så är det som andra här skrivigt

Arvidsson_Anton
17 juni 2018 · 36 Inlägg

Jo förstår ju att bränsleboxen är olika på alla 940-modeller, men undrar om dom som sitter i ftt är värre/bättre än dem som sitter i ltt effektmässigt om man säger så tongue hade tänkt att chippa båda boxarna i min ltt och köpa en guldbox istället för den som sitter i nu. Men som sagt undrar om bränsleboxen är "likadan" effektmässigt med.

Martin_volvo940
17 juni 2018 · 63 Inlägg

Arvidsson_Anton skrev:
Jo förstår ju att bränsleboxen är olika på alla 940-modeller, men undrar om dom som sitter i ftt är värre/bättre än dem som sitter i ltt effektmässigt om man säger så tongue hade tänkt att chippa båda boxarna i min ltt och köpa en guldbox istället för den som sitter i nu. Men som sagt undrar om bränsleboxen är "likadan" effektmässigt med.

Är samma. Bara olika ladd tryck på ftt och ltt

Arvidsson_Anton
19 juni 2018 · 36 Inlägg

Martin_volvo940 skrev:

Arvidsson_Anton skrev:
Jo förstår ju att bränsleboxen är olika på alla 940-modeller, men undrar om dom som sitter i ftt är värre/bättre än dem som sitter i ltt effektmässigt om man säger så tongue hade tänkt att chippa båda boxarna i min ltt och köpa en guldbox istället för den som sitter i nu. Men som sagt undrar om bränsleboxen är "likadan" effektmässigt med.

Är samma. Bara olika ladd tryck på ftt och ltt

Tackar! smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang