BMW 5-serien F11: Kostnad eftermontera bmw professional navi? Respektive "nya" M-ratten?

Atchoprosit
15 februari 2019 · 193 Inlägg

Det jag söker är billigaste sättet att komma undan? Begagnat eller tredjepartstillverkning? Nytt antar jag kostar någonstans uppåt 20k?

Den lilla skärmen är allt för tråkig, har inte ens gps..
Ratten jag har är rätt ok, men skulle hellre ha den nätta M-ratten.

Janneutanb
16 februari 2019 · 7 267 Inlägg

Googla bmw f11 retrofit so hittar du all information du söker.
Jag kollade snabbt på ebay och där verkar priserna ligga från 7,000 och uppåt för navigation. Kanske går att hitta billigare om man vet exakt vilka delar man behöver och sköter kodningen själv.

Xebers76
16 februari 2019 · 2 250 Inlägg

Vill höja en varningens finger då dem flesta av dessa delar är stöldgods. Jag jobbar bland annat med att laga alla stackars F10 och F11 som tjuvarna förstör för galna summor pengar för att komma åt dessa delar.

Atchoprosit
20 februari 2019 · 193 Inlägg

Xebers76 skrev:
Vill höja en varningens finger då dem flesta av dessa delar är stöldgods. Jag jobbar bland annat med att laga alla stackars F10 och F11 som tjuvarna förstör för galna summor pengar för att komma åt dessa delar.

Hittade en Android skärm som ser ut som original, de lär väl ändå inte vara stöldgods?

https://tereteknik.se/BMW-F10-F11-bilstereo

Vad jag förstår så behövs bara skärmen köpas då och inte massa andra detaljer? Står även att programmering ej behövs

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang