Vad betalar du för din HELförsäkring till din bil?

Reguz
6 oktober 2019 · 47 Inlägg

Jag betalar 6200/år för trafik försäkring...hos länsförsäkringa på en MB w210 320 v6a Såg att du frågade efter hel men va tvungen

Senast redigerat av Reguz (6 oktober 2019)

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
6 oktober 2019 · 14 039 Inlägg

Reguz skrev:
Jag betalar 6200/år för trafik försäkring...hos länsförsäkringa på en MB w210 320 v6a Såg att du frågade efter hel men va tvungen

Oj! Är du runt 25 och bor i storstad?

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
caromania Forummoderator
6 oktober 2019 · 9 296 Inlägg

Ja det var saftigt.

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.
Cuefa Ain't no place like home...
6 oktober 2019 · 4 628 Inlägg

Reguz skrev:
Jag betalar 6200/år för trafik försäkring...hos länsförsäkringa på en MB w210 320 v6a Såg att du frågade efter hel men va tvungen

Yikes...!

Ja det var fan inte billigt...
Betalar 2000kr/år halvförsäkring på min Audi 80, 1800kr/år halvförsäkring på Cherokeen...
Har inte helförsäkring på någon av mina bilar, Skodan är en företagsbil som dessutom har vagnskadeförsäkring från tillverkaren än så länge, den kommer bytas innan den löper ut.

Val av bil och, kanske mer viktigt, var man bor, spelar en enorm roll...

Autopilot: På.
Projekt: Skogsmulle on a budget
Mercury Grand Marquis LS "Murklan" (2000)
Cupra Born "Gruvbilen" (2022)
Reguz
6 oktober 2019 · 47 Inlägg

Bor nära stenungsund så långt ifrån stan, sen är ju inte merca eller nån bil med v motor billig att äga som ung vad jag märkt. Och tror verkligen att om man hade haft lappen kvar hade prislappen gått ner. Lustigt dock hur man blir en "högriskkund" när man inte brukar vägarna...

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang