Audi Q7 Gångjärn

nicke-s
17 april 2019 · 6 Inlägg

Hej jag undrar hur man får bort det undre gångjärnet på förardörren påsen Audi Q7 -08

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
17 april 2019 · 14 039 Inlägg

nicke-s skrev:
Hej jag undrar hur man får bort det undre gångjärnet på förardörren påsen Audi Q7 -08

På nån bilskrot eller hos generalagenten!

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
nicke-s
17 april 2019 · 6 Inlägg

Jag har ett nytt gångjärn men jag undrar om någon vet vad man behöver ta bort för att kunna ta bort det gamla gångjärnet på bilen

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
17 april 2019 · 14 039 Inlägg

nicke-s skrev:
Jag har ett nytt gångjärn men jag undrar om någon vet vad man behöver ta bort för att kunna ta bort det gamla gångjärnet på bilen

Oj!! Läste för snabbt tror jag!!

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Lockwood
17 april 2019 · 394 Inlägg

Brukar inte ena halvan av gångjärnen den som sitter i "stolpen" på bilen vara fastsvetsad rent allmänt på bilar oavsett tillverkare? Det är inte dörrstopp du skall byta?

nicke-s
17 april 2019 · 6 Inlägg

Nej på Audin sitter en bult fån ut sidan och en från in sidan på dörr stolpen men man måste riva in sidan jag undrar om det är någon som har gjort det

Lockwood
17 april 2019 · 394 Inlägg

Då är det svetsat i dörren? Eller justerbart både dörr och stolpe (galet!)? Iaf, markera positionen mycket noga INNAN du demonterar. Att ta bort invändiga paneler brukar var "självförklarande"?

Xebers76
17 april 2019 · 2 264 Inlägg

Man får riva en del invändigt om det är skruvat ja. Ja det går och nej det är inte lätt att byta gångjärn och sedan få det bra. (Jobbar i skadeverkstad)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang