Volvo extrautrustning?

Vollevo
17 juni 2019 · 2 Inlägg

Måste erkänna jag har inte koll Volvos utrustningsnivåer.. Jag trodde jag hade någorlunda koll men så köpte jag en beg. 2011 kinetic och som extrautrustning står bland annat Performance. Vad i hela Lotta är det? Försökt googla och mest fått fram info om Performance CD spelare vilket jag knappast tror att jag har eftersom jag har den vanliga tråkiga radion med aux in i förvaringsfacket mellan stolarna och inget annat uppseendeväckande vad jag hittat iaf.
Någon som kan reda ut detta??

Senast redigerat av Vollevo (17 juni 2019)

axxet Jag ska hjälpa dig..med det lilla jag kan..
17 juni 2019 · 4 917 Inlägg

Tycker detta påminner om när jag i början på  60-talet såg bilar med enbart L på och sen kom det någon kärra med LX.
Vad jag kommer ihåg från den tiden så sa dom att det berodde på att instrumentbrädan hade fått en klocka..smile

Senast redigerat av insidan (17 juni 2019)

Köp inte grisen i säcken bara..
Masken är odlarens bäste vän..
Dom rike dom kan, VI fattiga försöker..
Vollevo
19 juni 2019 · 2 Inlägg

Haha ja jag minns hur farsan försökte förklara för mig att GDL minsann betydde Grand De Lux nedan GL endast betydde Grand Lux. 🤦😂

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
19 juni 2019 · 14 007 Inlägg

Vollevo skrev:
Haha ja jag minns hur farsan försökte förklara för mig att GDL minsann betydde Grand De Lux nedan GL endast betydde Grand Lux. 🤦😂

OT:
På vilken bil satt det GDL

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
zzr94092
19 juni 2019 · 4 378 Inlägg

Det är stereon som är performance, för övrigt så är kinetic "snikmod",

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang